Nu zijn ze er wel mee aan het rammelen in Belgie,
vanaf 01/03 word tuning wel toegelaten, dan had ik
geen S spoke velgen en sportophanging plus moeten
kopen he . . . . .
Alhoewel ik het niet slecht vind dat het officieel wordt, maar ik vraag me toch wat het gaat worden. Nu hoorde ik daarstraks dat de minimum hoogte 13cm zou zijn
Het zal nog wel effe duren eer dat alles duidelijk is.
My camera is my save button Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Minimumhoogte is 11 cm geloof ik, bah lijkt wel 4x4, mja het is al
iets en we kunnen het altijd nog iets lager zetten, controleren tot
op de mm lijkt me sterk . . .
11 cm. was het ja. Ik dacht dat ze daarbij bedoelden de afstand van de polyester t.o. de grond, maar jullie hebben het precies over de hoogte tussen het wiel en de wielkas ? 'k Zal morgen wel in de gazet lezen wat ze nu eigenlijk bedoelen.
Ze zouden wel strenger worden op de uitlaat, 74 dB maximum (was al zo ?). Op Belgische meetings halen mini's zo'n 124 dB...
11 cm. was het ja. Ik dacht dat ze daarbij bedoelden de afstand van de polyester t.o. de grond, maar jullie hebben het precies over de hoogte tussen het wiel en de wielkas ?
Mooi hoor Moet ik hem dan terugzettten zoals ie geleverd werdt????
Dat van die drempels valt wel mee, je kan er enkel over tegen 5 km/h en schuin erop en eraf rijden,
lastiger voor de niet verlaagde wagens achter je . . .
Volgens mij geven ze die 11 cm om hunzelf veilig te stellen, ik bedoel anders gaan er veel schade rijden bij heuveltjes en toestanden en dan hebben ze een hoop processen aan hun been, mja als ze dan zeggen alles onder de 11 cm is eigen risico . . .
Deze 11 cm is van je onderkant van je chassis tot aan de grond, niet van je kassement, maar tip voor de mensen als je naar de keuring moet mag je zelfs gaan tot 8 cm ze hebben daar een kleine marge op ( van keuring zelf gekregen h? dus )
Het wettelijke is inderdaad die 11 cm. Waarom 11cm, volgens mij om die verkeersdrempels te nemen tegen een aanvaardbare snelheid dus geen 5 km/u. Ook bij het parkeren dat je niet met je voorbumper telkens tegen die stoeprand zit te klungelen. Dit lijkt mij een aanvaardbare verklaring voor die 11 cm