Passen allebei, bij de voorste bumper moet je je mistlichten(als je die hebt) wel verplaatsen. Maar dat wijst zichzelf uit. En de achterbumper past ook. Indien je de originele uitlaat wil houden, moet je het middenste plastic stukje van de cooper s bumper vervangen met dat van je cooper bumper.
Laatst gewijzigd door coupe-bel op Zo Jan 29, 2006 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
@sec zoals coupe-bel erop wijst zal niet die uitlaat-uitsparing het prob zijn.. die neem ik idd gewoon van mijn achterbumper
ik wou gewoon weten of er geen aanpassingen nodig zij qua positie van de bevestigingspunten van de bumpers... en of die van afmeting hetzelfde zijn.. dat ze de lijn van de plastiek van de wielboogen volgen..
mistlichten heb ik ook.. coupe-bel, bedoel je dat ik die moet verplaatsen? is daar dan wel plaats voor? of is dat niet zo erg als ik het me voorstel
ik heb mijn bumper er nog niet afgehaald daarmee kan ik er me niks bij voorstellen
enkel de detailering verschilt. afwerklat aan de uitlaat is te vervangen, mistlampjes zijn gwn net iets anders geplaatst in de voorbumper. je kan deze zonder problemen inbouwen.
@ gilles, koop je die bumpers nieuw of 2ehands. (kun je me eventueel de prijs eens pm'en)
alles moet perfect doenbaar zijn. Ik denk dit later van tijd ook te doen, of ik neem een chrome-line uitvoering en daarom zou ik wel eens willen de prijzen vergelijken ...
Idd, en ik ben er zeker van dat velen niet eens het verschil zullen merken. Maar toch, vind ik het zeker de moeite . Ik zou enkel geen S-motorkap en centrale uitlaat steken, om toch nog het verschil te zien tussen een ?chte mcs en de jouwe ...