Aero bumper? Angel eyes!? Viperstripes :D

alles over bodykits, stripings, chrome, velgen...
PuijkeN
MINI Driver

Aero bumper? Angel eyes!? Viperstripes :D

Berichtdoor PuijkeN » Wo Mei 17, 2006 16:59

Noodlot heeft toegeslagen en ja... er heeft iemand tegen de Mini gezeten :x :(

Al bij al valt de schade mee, een nieuwe voorbumper, capot herstellen, en nog wat klein prul!! Maar nu kunnen we het beter direct goed doen! Gaat dus om een gewone Mini One pre-facelift model... maar nu zou ik hier een andere bumper opzetten! Ik dacht aan de Aero bumper (= Cooper S bumper??). Nu wou ik even weten of deze zomaar direct past op mijn Minike? En wat met de mistlichten? Zomaar over te bouwen... of zijn dit andere!? Allemaal vragen waar ik best EERST een antwoord voor heb 8) !

Ook is het standlicht en pinker gebroken dus hier zou ik direct gaan voor een setje angel-eyes... dit past ook zomaar? Moet niet iets speciaals bestellen ofzo?

Aaand, last but not least... waar en voor welke prijs zou ik viperstripes kunnen halen? Iemand een idee... zelf plakken lijkt mij quasi onbegonnen werk aangezien ik daar niet zo handig in ben!

Thx!

PuijkeN
MINI Driver

Berichtdoor PuijkeN » Wo Mei 17, 2006 17:10

O ja... en wat met de grille? Een zwarte honinggraat grille lijkt mij wel mooi... past dit ook zomaar ?

Trouwens iemand foto's met een gewone en zwarte grille? (liefst in Indi Blue) Thx!

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Wo Mei 17, 2006 17:43

De aero-bumper en de cooper S bumper kunt ge zonder aanpassingen monteren, ook standlichten, koplichten ...

Geluk bij een ongeluk :wink:, als de motorkap moet vervangen worden, mss cooper S bonnet 8) :wink:

PuijkeN
MINI Driver

Berichtdoor PuijkeN » Wo Mei 17, 2006 18:26

Hmmm... Cooper S capot heb ik reeds! Enkel de bumper ontbrak nog eigenlijk... leuk dat je die zomaar kunt monteren :D!!

Maar wat met de grille? Ik heb al gehoord van dremel toestanden enzo? En zit er verschil in de mistlichtjes? Of kunnen deze ook worden overgezet?

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Wo Mei 17, 2006 19:16

enkel voor de chrome onderregel grille (dat deeltje in de bumber dus) samen met de aero bumper zijn lichte aanpassingen nodig

maar aangezien je voor de zwarte grille gaat zou dat geen prob mogen geven

maar peis dat er voor een zwate grille in een 'S' bumper dan weer wel lichte aanpassingen nodig zijn

ik zou zeker je keuze niet laten beinvloeden voor die eventuele aanpassingskes hoor

DC :wink:

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Wo Mei 17, 2006 20:44

ja, gewoon met de dremel aanpassen. Zijn kleine aanpassingen hoor ...

Terug naar “Exterior”