Side Markers
Side Markers
Hallo
Heeft er iemand al ervaring met het monteren van side markers zoals standaard op de Amerikaanse Mini's?
Waar kan ik die eventueel vinden? Gewoon bij dealer of laten overbrengen?
Wat zijn de veranderingen in bekabeling?
Thanks!
Greetz Thomas[/img]
Heeft er iemand al ervaring met het monteren van side markers zoals standaard op de Amerikaanse Mini's?
Waar kan ik die eventueel vinden? Gewoon bij dealer of laten overbrengen?
Wat zijn de veranderingen in bekabeling?
Thanks!
Greetz Thomas[/img]
- quicksilver
- MINI-aholic
- Balckcooper
- MINI2 - Newbie
Ben vandaag bij Mini dealer geweest om side markers te bestellen. De dealer zal me id loop v volgende week terugbellen, omdat het bij de importeur moet besteld w. Begon die wel te twijfelen of het wel m?g volgens de homologatie...
Quicksilver, hoe heb jij die gekocht? Ken je ook een on-line shop evt. in Amerika?
B
Quicksilver, hoe heb jij die gekocht? Ken je ook een on-line shop evt. in Amerika?
B
blijkbaar niet courant dat Mini eigenaars die side markers bestellen.
we zijn ondertussen al enkele dagen verder en de dealer heeft steeds nog geen nieuws vd importeur. De stuknummers staan in de Mini aftermarket catalogus, mr tot vandaag nog geen bevestiging of het leverbaar is.
Ik heb mijn licht opgestoken op het forum v Teammightyminiz, ne Mini club in USA, en bij die gasten is het nog meer ongewoon om ze te bestellen omdat daar de Mini's standaard uitgerust zijn met de side markers.
Is er iemand out there die kan helpen?
we zijn ondertussen al enkele dagen verder en de dealer heeft steeds nog geen nieuws vd importeur. De stuknummers staan in de Mini aftermarket catalogus, mr tot vandaag nog geen bevestiging of het leverbaar is.
Ik heb mijn licht opgestoken op het forum v Teammightyminiz, ne Mini club in USA, en bij die gasten is het nog meer ongewoon om ze te bestellen omdat daar de Mini's standaard uitgerust zijn met de side markers.
Is er iemand out there die kan helpen?
ebay, pffff
goe voorstel, mr daar ek nie veel goesting in...
de Mightyminiz:
http://www.teammightyminiz.com/forum/index.php
het valt op dat op mini2.be veel over externe aanpassingen gesproken wordt, mr die gasten klappen nog vele meer over power tuning, races, meetings en al, zeker de moeite om er in rond te neuzen.
have fun
goe voorstel, mr daar ek nie veel goesting in...
de Mightyminiz:
http://www.teammightyminiz.com/forum/index.php
het valt op dat op mini2.be veel over externe aanpassingen gesproken wordt, mr die gasten klappen nog vele meer over power tuning, races, meetings en al, zeker de moeite om er in rond te neuzen.
have fun
- Balckcooper
- MINI2 - Newbie
Hein,
ik heb Mini dealer Accell in Goes gemaild. Accell is een filiaal vd BMW Zwartepoorte groep.
Hier hun antwoord:
...DE TOTAAL PRIJS VAN DE ONDERDELEN IS 91.68 EURO
WAT HET MONTEREN GAAT KOSTEN KAN NIET GEZEGD WORDEN OMDAT ALLE BEDRADING
ZELF DOOR DE MONTEURS GEMAAKT MOET WORDEN.
WE WETEN DUS NIET HOELANG ZE DAARMEE BEZIG ZIJN.
OOK WETEN WE NIET OF ER NOG MODULES EXTRA MOETEN WORDEN AANGEKOPPELD.
...
Waar haal jij de 60? vandaan?
Volgens Quicksilver zou het makkelijk zelf te monteren zijn??
graag FB
ik heb Mini dealer Accell in Goes gemaild. Accell is een filiaal vd BMW Zwartepoorte groep.
Hier hun antwoord:
...DE TOTAAL PRIJS VAN DE ONDERDELEN IS 91.68 EURO
WAT HET MONTEREN GAAT KOSTEN KAN NIET GEZEGD WORDEN OMDAT ALLE BEDRADING
ZELF DOOR DE MONTEURS GEMAAKT MOET WORDEN.
WE WETEN DUS NIET HOELANG ZE DAARMEE BEZIG ZIJN.
OOK WETEN WE NIET OF ER NOG MODULES EXTRA MOETEN WORDEN AANGEKOPPELD.
...
Waar haal jij de 60? vandaan?
Volgens Quicksilver zou het makkelijk zelf te monteren zijn??
graag FB