de one en de cooper zouden lichter zijn als de cooper S waardoor het niet zeker is dat ze evenveel zouden zakken.
echter, met de cabrio zou het wel eens kunnen lukken aangezien deze dan weer wel zwaarder is dan de one en cooper.
ik denk dat "testing" enkel uitsluitsel brengt.
iemand kandidaat ?
ik stel me kandidaat wanneer iemand veren sponsert
Ik vrees ervoor dat je gaat zakken met die veren jong. Misschien in combinatie met die schokdempers, maar die ga je niet kunnen steken denk ik.
Volgens Realoem zijn de schokdempers van een Cabrio anders dan die van een Cooper of Cooper 's'
En dat een Cooper minder zou zakken met Cooper 's' veren is bij mij toendertijd wel het tegendeel bewezen. Blade weet dat ook wel. Ik hing 1.5cm lager dan de rest , reden tot op heden onbekend.
Den Dino heeft ze nu steken en zit slechts op 0.5cm lager.
Ik zou persoonlijk toch ook gaan voor KW of dergelijke.
My camera is my save button Photographer | Traveller | MINI ADDICT
die van U hing zelfs lager dan de mijne toen met Eibachs,
heb jij je Mini nieuw gekocht Morty ??
anders weet ik de oplossing wel, zwaar accidentje gehad
Yep volledig nieuw en die hing zo al toen ik hem ging halen.
Heb gisteren op mijn factuur nog gekeken Sport Suspension Plus.
Blijkbaar ben ik niet de enige hoor, want in UK heb je er nog een aantal.
Ik heb het al meermaals gevraagd bij verschillende dealers en ook bekeken bij Alain Cooper op de brug. Er is toch niets verkeerds te zien
My camera is my save button Photographer | Traveller | MINI ADDICT
yep yep, komt van mennen checkmate eh, slechts 30 km mee gereden..., veren en dempers
maar weet nog niet of ik ze verkoop zanne..., maar ge moogt ze altijd is efkes hebbe om uw project ne keer uit te proberen eh.. of zoekt ge u direct een set om te kopen...