cooper works badge

alles over bodykits, stripings, chrome, velgen...
Gebruikersavatar
margi
MINI Driver
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: bredene

cooper works badge

Berichtdoor margi » Do Feb 16, 2006 0:55

weet er iem waar je de cooper works badge kan kopen betreffende die van voor dat in dat gaas gevijsd word van de grille en die achteraan om te kleven?...mn mini dealer zegt dat ie ze nie kan verkijgen...

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Feb 16, 2006 8:53

Mss vind je ze hier wel.

http://www.realoem.com/bmw/select.do


Groetjes Wim

Gebruikersavatar
Racing Green
MINI Master
Berichten: 1154
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Antwerpen
Contact:

Berichtdoor Racing Green » Do Feb 16, 2006 10:24

Bij de classic mini was het zo dat je bij JC een certificaat moest kunnen voorleggen om te bewijzen dat je er ??n reed, om zo'n JCW-badge te mogen kopen.

Gebruikersavatar
MINIJCW
MINI Regular
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 Feb 2006
Locatie: Eindhoven

Berichtdoor MINIJCW » Do Feb 16, 2006 12:12

Racing Green schreef:Bij de classic mini was het zo dat je bij JC een certificaat moest kunnen voorleggen om te bewijzen dat je er ??n reed, om zo'n JCW-badge te mogen kopen.


Klopt en dat is nog steeds. Zijn niet los verkrijgbaar, alleen als je een certificaat kan laten zien, maar ik weet u te vinden als de mijne eraf zijn :twisted: :grin: :grin:

Gebruikersavatar
wannes
MINI-aholic
Berichten: 490
Lid geworden op: 01 Sep 2005
Locatie: heverlee

Berichtdoor wannes » Do Feb 16, 2006 18:10

is normaal h? .... anders rijdt het hier binnen de kortste keer vol fakers :grin:

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Do Feb 16, 2006 19:21

JCW kleefbadges zijn van tijd tot tijd verkrijgbaar op E-bay of gelijkaardige sites hoor, maar dan is 't wel goed gekopieerde ... ... ... namaak.
De schroefdingskes voor op de onderste grill vooraan zijn een ander paar mouwen vrees ik.

Zou overigens niet weten waarom je zoiets zomaar op je Mini zou kleven :cry:
Is net als die JCW uitlaatsierstukken op een standaard uitlaat: dat is zoals een klink kopen zonder de deur er bij te nemen :shock:

Gebruikersavatar
tdr
MINI Freak
Berichten: 275
Lid geworden op: 27 Okt 2004
Locatie: Gent
Contact:

Berichtdoor tdr » Do Feb 16, 2006 19:28

Op mijn MINI hangt er badge achteraan...Was een stukje verf meegekomen bij het afdoen van de gewone cooper letters en daarom er eentje overgehangen...En die bagde heb ik trouwens gewoon besteld bij dealer. (De Mey, Maldegem.)

Gebruikersavatar
Jampies-S
MINI Freak
Berichten: 212
Lid geworden op: 05 Aug 2005
Locatie: Turnhout

Berichtdoor Jampies-S » Do Feb 16, 2006 21:26

Badges zijn gewoon te bestellen bij BMW.
Ik heb ze er ook gekocht voor voor- en achteraan.
Ik dacht dat ze iets van een 75 euro per stuk kosten (weet niet meer of het incl. of excl. btw was; in ieder geval ne hoop geld) !!

Gebruikersavatar
wannes
MINI-aholic
Berichten: 490
Lid geworden op: 01 Sep 2005
Locatie: heverlee

Berichtdoor wannes » Do Feb 16, 2006 23:47

voor geld en met de juiste relaties is alles te koop....alleen .... wie houdt er wie voor de gek?? Ik vind het omgekeerde veel neiger :grin: Mijn bimmer is een E61 535d zonder logo.....ze zullen wel weten wat het was...als het al aan de einder verdwenen is :-$

Gebruikersavatar
Jampies-S
MINI Freak
Berichten: 212
Lid geworden op: 05 Aug 2005
Locatie: Turnhout

Berichtdoor Jampies-S » Vr Feb 17, 2006 20:49

Het is geen kwestie van voor de gek houden....ik vond het gewoon heel knappe badges :wink:

Gebruikersavatar
Mini_One
MINI2 - Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 Mar 2006
Locatie: Kortrijk

Berichtdoor Mini_One » Di Jun 20, 2006 9:33

Ik heb een Front-badge op de kop kunnen tikken, hopelijk een Originele :grin: Volgens de verkoper alvast wel :)

Heeft er soms iemand Pic's van een originele front-badge, liefst niet gemonteerd :)

Hoe kan ik deze best monteren, op een One bumper? Moet daarvoor de bumper eraf? Enige TIPS?


@Jampies-S: Dit zijn idd coole badges en dit heeft niks met Faken te maken 8) Kwestie van smaak :D

Gebruikersavatar
sminnen
MINI-aholic
Berichten: 733
Lid geworden op: 05 Mei 2004
Locatie: Berchem

Berichtdoor sminnen » Di Jun 20, 2006 12:55

wannes schreef:voor geld en met de juiste relaties is alles te koop....alleen .... wie houdt er wie voor de gek?? Ik vind het omgekeerde veel neiger :grin:


Da's nog eens gesproken, zie. De ultieme Q-car/sleeper car: M, AMG, RS, GTA, SVT, JCW zonder badges... En een 535d kan daarbij uiteraard even verrassend uit de hoek komen. Meer nog zonder die badges.

Wat de badgeplakkers betreft (Mini_One, margi, Jampie_S)... sorry dat ik het moet zeggen, maar ik kan me niet van het idee ontdoen dat het van "willen maar niet kunnen" is. Als het jullie het echt voor de esthetiek zouden willen doen, zijn er toch alternatieven, niet? Er rijden al zoveel 3-seriekes rond met een fake M-logo, al zoveel Golfkes met een fake GTI-logo, ...

Veronderstel dat je er niemand kwaad mee doet, maar ik vind het maar zielig :?

Just my 2p :grin:

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Di Jun 20, 2006 15:50

sminnen schreef:Wat de badgeplakkers betreft (Mini_One, margi, Jampie_S)... sorry dat ik het moet zeggen, maar ik kan me niet van het idee ontdoen dat het van "willen maar niet kunnen" is. Als het jullie het echt voor de esthetiek zouden willen doen, zijn er toch alternatieven, niet? Er rijden al zoveel 3-seriekes rond met een fake M-logo, al zoveel Golfkes met een fake GTI-logo, ...

Veronderstel dat je er niemand kwaad mee doet, maar ik vind het maar zielig :?

Just my 2p :grin:


Vind ik ook

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Di Jun 20, 2006 21:06

Idem hier, maar wou het nog zo luid niet zeggen.
Heb een paar jaar "de baan" gedaan en soms begon ik op 't volgende te letten: een BMW 3 diesel zonder logo is meestal een 318d, en geen 330d. Een Golf diesel zonder logos ... yep, je raadt het al, een 1.9 Tdi, en geen 2.0 Tdi. Zijn dikwijls gasten met fleetkarren die precies beschaamd zijn om te tonen met wat ze rijden :?
Hun keuze, maar ik heb mijn twijfels [-X

Gebruikersavatar
mini black n'croom
MINI Freak
Berichten: 269
Lid geworden op: 19 Okt 2005
Locatie: hasselt
Contact:

Berichtdoor mini black n'croom » Di Jun 20, 2006 21:21

wannes schreef:is normaal h? .... anders rijdt het hier binnen de kortste keer vol fakers :grin:


daar is hem weer met zijn fakers zunne

Gebruikersavatar
cooper
MINI-aholic
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 Mar 2006
Locatie: Nijlen (Belgie)

Berichtdoor cooper » Di Jun 20, 2006 21:48

Zolang ze het niet op uw auto hangen laat ze dan toch doen. Volgens mij doet eenieder toch met zijn auto wat hij zelf wil, niet?

Gebruikersavatar
Danyboy
MINI Master
Berichten: 2409
Lid geworden op: 09 Nov 2005
Locatie: Wilderen

Berichtdoor Danyboy » Di Jun 20, 2006 21:59

cooper schreef:Zolang ze het niet op uw auto hangen laat ze dan toch doen. Volgens mij doet eenieder toch met zijn auto wat hij zelf wil, niet?

Groot gelijk cooper :roll:

Gebruikersavatar
Mini_One
MINI2 - Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 Mar 2006
Locatie: Kortrijk

Berichtdoor Mini_One » Di Jun 20, 2006 22:14

Oeie, oeie twas niet mijn bedoeling om op iemand zijn tenen te trappen :oops: Zon reactie had ik niet verwacht.
Daarbij wil ik wel iets rechts zetten: Dit is geen kwestie van "willen maar niet kunnen". Destijds had ik eerder voor een S gekozen puur voor de kleur(DS). Maar daar het een tweede wagen betreft, die in 2 jaar net geen 10.000 km heeft en voor 90 % stadsverkeer vind ik het een beetje gek om te toeren in een JCW full opt. Alleen al voor de boetes :twisted: .
Dit is een bewuste keuze, en zeker van niet kunnen.
Ik ben zeer trots op mijn One, die met zijn opties, de prijs van een standaard S-ke overstijgt.
En ik wil zeker geen Faker worden genoemd, voor mij is die badge net hetzelde als:

One's, Coopers met een S-spoiler
One's, Coopers met S-Sidemarkers
One's, Coopers met S-voor en/of achterbumper
One's, Coopers met S-uilaat
One's, Coopers met S-moterkap
Moet ik nog verder gaan.

Officieel kan dit ook niet zonder S-Chassisnr.

Zijn dit dan ook Fakers? :twisted:

Hoeveel nep-'Shark-fin's' rijden er niet rond, zo kunde blijven doorgaan.

Daarbij het betreft een discrete badge op de grill(geschroefd :grin: )

Hoeveel One's, Cooper's rijden met hun originele type aanduiding erop? Zijn deze mensen dan ook beschaamd?

Ik rij ook met een 'Fleetkar' zonder benaming, al jaren(om de 2 jaar nieuwe), dit enkel en alleen om het wassen te vergemakelijken. Dus zeker niet om te faken.

Ik begrijp nog steeds niet de 'overroepen' reactie van sommigen onder ons. We zijn toch allemaal 'Mini-minded' of Niet?

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Di Jun 20, 2006 22:53

Mini_One schreef:Ik rij ook met een 'Fleetkar' zonder benaming, al jaren(om de 2 jaar nieuwe), dit enkel en alleen om het wassen te vergemakelijken. Dus zeker niet om te faken.


Das nog eens een reden om die handel eraf te halen s?. Mijn washand en zeemvel blijven daar ook altijd achter steken. Goeie vondst Mini_One =D>

Voor de rest: neem die opmerkingen hier niet te persoonlijk h?, iedereen heeft zijn uitgesproken mening en dat van die "weggelaten" logos is gewoon een vaststelling als een ander ... .

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Di Jun 20, 2006 23:18

mini black n'croom schreef:
wannes schreef:is normaal h? .... anders rijdt het hier binnen de kortste keer vol fakers :grin:


daar is hem weer met zijn fakers zunne


huh ??? is wel ne quote die ge plaatst van 16 februari h?... :shock:
zo kan em daar nog dikwijls zijn... :?

ieder z'n goesting, maar ik ben toch ook voorstander van "verborgen" PK's... 8)
veel leuker dan die 'fake' optische tuning...waar dan verder nx achter zit... :oops: :wink:


Terug naar “Exterior”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten