Angel Eyes.

alles over bodykits, stripings, chrome, velgen...
Gebruikersavatar
Berthil
MINI Regular
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 Nov 2005
Locatie: Sittard (NL)
Contact:

Berichtdoor Berthil » Do Apr 20, 2006 21:26

Ik heb ze al geplaatst. De onderste van de drie schroeven los- en vastmaken zonder de voorbumper er af te halen was zeer lastig maar wel te doen bij mijn pre-facelift MCS.

Je originele pinkerlichthouder past ook in de halo, dus die monteer je met je eigen pinkers of ??n van de opties van newministuff.

De bestaande standlichtjes vervallen en in de fitting waar de originele standichtjes zaten wordt nu een soort verloopstekkertje gestoken die vanaf de nieuwe halo lampen komen. Je hoeft dus niks te te knippen of nieuwe stekkertjes er aan te maken. Het merk van de halo is Ultra en ze hebben zeer veel lampen die er ook in passen, ook met bijpassende halogeenlampen.

Hier nog een website met leds ter vervanging van de blauwe, dan kun je je normale halogeenlampen behouden als je geen blauwe wilt. Per halo twee leds en ze moeten kleiner dan 12mm in doorsnee zijn om te passen. Ik vind de meegeleverde leds toch te blauw ook al heb ik xenons, en te zwak. Ik ga wat andere bestellen die wat feller wit geven.

Afbeelding


Terug naar “Exterior”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten