Best wel vette/neige velgen, maar ik heb nooit bgrepen wat mensen toch zien in die vijsjes in de velgrand. Heeft meer weg van steenslag dan van een optisch extraatje
Zonder die vijsjes had ik nu wellicht rondgereden met de velgen van de Italian job kit... Ieder zijn meug
die vijsjes zijn er altijd bij meerdelige velgen, bij monoblocks moeten ze de indruk geven dat ze meerdelig zijn,
ik zie graag van die vijsjes, maar niet om te lachen bij het kuisen, mja . . .
die tweede wou ik graag hebben, die met het antraciete hart, maar er waren geen dealers te vinden
in Belgie of buurlanden, toch niet via internet en dus eigenlijk niet verder moeite voor gedaan, ik vind ze knap
hier een foto zoals mijn velgen zijn, daarom zijn die vijsjes . . .
andere velgen gaan altijd meer naar buiten vallen, maar ook meer naar binnen,
neem nu origineel 7x17 nu bvb 8x17 dan gaat dat verschil van 1 duim (+/- 2.5 cm) niet enkel naar buiten komen . . .
Blade schreef:die vijsjes zijn er altijd bij meerdelige velgen, bij monoblocks moeten ze de indruk geven dat ze meerdelig zijn, ik zie graag van die vijsjes
Wil je geloven dat zelfs daar immitatiedingetjes voor bestaan: piepkleine topjes met een kleeflaagje - het lijken wel oorbelletjes. Volgens mij mag je je velg dan wel niet grondig kuisen of je kan er al nieuwe gaan plakken.
Die 5-ster doet me toch ook huiveren zenne Blade, blij dat je keuze al gemaakt is.
Laatst gewijzigd door Racing Green op Di Jul 06, 2004 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.