Hoe kan ik meer groot licht krijgen

alles over bodykits, stripings, chrome, velgen...
Gebruikersavatar
Annickske
MINI2 - Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 Dec 2008
Locatie: Maaseik

Hoe kan ik meer groot licht krijgen

Berichtdoor Annickske » Za Dec 27, 2008 10:35

Hoi miniacs,

Als ik s'avonds met mijn mini rij dan valt het me op dat als ik mijn groot licht opzet ,bijna geen verschil zie dan als ik met de dimlichten rij (xenon) ,hoe kan ik hier zeker zichtbaar verschil uit halen ,hebben al met 100w lampjes geprobeerd ,maar dit geeft ook weinig resultaat. ik hoor het graag.......

Grtz Annikske

Gebruikersavatar
Xefke
MINI Master
Berichten: 2240
Lid geworden op: 13 Jul 2005
Locatie: OLV Waver

Berichtdoor Xefke » Za Dec 27, 2008 11:06

Als ik m'n grootlichten opzet dan merk ik duidelijk dat er meer belichting is boven de lijn van de xenons hoor.
Het is wel zo dat xenon automatisch veel licht geeft waardoor je niet zo zeer je grootlichten nodig hebt... denk dat je hieraan niet veel kan doen...

Gebruikersavatar
Clubmanneke
MINI-aholic
Berichten: 536
Lid geworden op: 24 Nov 2007
Locatie: Temse
Contact:

Berichtdoor Clubmanneke » Za Dec 27, 2008 11:26

Hoi,
als je echt meer licht wil , moet je de MINI - verstralers eens overwegen :P
Wij moeten ook steeds naar ons huisje door donkere velden , en ik ben daar tevreden over.

Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Za Dec 27, 2008 11:47

je hebt geen bi xenon zoals ik kan lezen want dat geeft wel heel veel extra licht ...
maar dit is enkel bij de R56 xenonlichtblokken bij de R53 is dit nog met halogeen in combo met xenon ... verstralers kunne je mss helpen zoals clubmanneke zegt.... :wink: :wink:

Gebruikersavatar
Annickske
MINI2 - Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 Dec 2008
Locatie: Maaseik

Berichtdoor Annickske » Za Dec 27, 2008 12:38

this inderdaad alleen gewone xenon ,grootlicht is lamp apart,daan zal ik het zo wel moeten laten ,verstralers vindt ik wel een optie ,maar ben daar niet helemaal zo'n fan van .thanksvoor de info :wink:

Annickske


Terug naar “Exterior”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten