Feeler schroefset
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
Feeler schroefset
Leden,
Ga binnenkort een schroefkit steken,nu ben ik zelf nog aan het twijfelen tss welk merk(Koni,Kw,Cobra?)
Cobra heb ik eigenlijk nog niet voor rondgekeken,Koni kan ik sowieso redelijk voordelig krijgen en voor Kw wacht ik nog effe voor een prijsje.
Zoals jullie al voelen(dus een Feeler/groupbuy) wie zoekt zen MINI nog te willen verlagen met een schroefset?
Wil wel even zeggen dat we met minstens 5 mensen moeten zijn voor de KW,voor Koni heb ik sowieso een mooie prijs.
Nadeel van de Koni is wel dat ze geen Inox zijn,toch niet bij mijn weten.Alleen daarvoor al zou ik wel een Kw setje zien zitten.De persoon bij wie ik een prijsje wil bedingen kan natuurlijk de set ook plaatsen en binnekort heeft hij een uitWEEG! toestel en heeft tevens ook een opleiding genoten van Kw zelf.
Als je interesse hebt laat dan iets weten.
Mvg,
Tom.
Ga binnenkort een schroefkit steken,nu ben ik zelf nog aan het twijfelen tss welk merk(Koni,Kw,Cobra?)
Cobra heb ik eigenlijk nog niet voor rondgekeken,Koni kan ik sowieso redelijk voordelig krijgen en voor Kw wacht ik nog effe voor een prijsje.
Zoals jullie al voelen(dus een Feeler/groupbuy) wie zoekt zen MINI nog te willen verlagen met een schroefset?
Wil wel even zeggen dat we met minstens 5 mensen moeten zijn voor de KW,voor Koni heb ik sowieso een mooie prijs.
Nadeel van de Koni is wel dat ze geen Inox zijn,toch niet bij mijn weten.Alleen daarvoor al zou ik wel een Kw setje zien zitten.De persoon bij wie ik een prijsje wil bedingen kan natuurlijk de set ook plaatsen en binnekort heeft hij een uitWEEG! toestel en heeft tevens ook een opleiding genoten van Kw zelf.
Als je interesse hebt laat dan iets weten.
Mvg,
Tom.
Welke KW zo je steken? V1 of V2 (V3 is weggesmeten geld in mijn ogen)
Als je voor een V1 gaat kan je evengoed een WEITEC steken, deze worden ook door KW gemaakt en liggen een 300 tal euro goedkoper.
Kwaliteit is zelf even goed, en ze rijden zachter. En ik dacht dat weitec ook iets onderhoudsvriendelijker was omdat de schroefdraad grover was, dus het vuil is er gemakkelijker uit te kuisen, wat bij KW soms wel eens problemen geeft als je ze niet regelmatig reinigd doordat KW fijnere draad geeft steken met vastlopen tot gevolg.
Als je voor een V1 gaat kan je evengoed een WEITEC steken, deze worden ook door KW gemaakt en liggen een 300 tal euro goedkoper.
Kwaliteit is zelf even goed, en ze rijden zachter. En ik dacht dat weitec ook iets onderhoudsvriendelijker was omdat de schroefdraad grover was, dus het vuil is er gemakkelijker uit te kuisen, wat bij KW soms wel eens problemen geeft als je ze niet regelmatig reinigd doordat KW fijnere draad geeft steken met vastlopen tot gevolg.
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
jbcola schreef:Berthil heeft de B16, kosten effekes 2000+€...
Volgens Beek is die B14 te vergelijken met een KW v1 maar beter van kwaliteit. Wel iets duurder dacht ik...
Maar ook steenhard,... heb ik lijfelijk mogen ondervinden op Silverstone,...
Nu als daar zo eens een groupsbuyke zou voor georganizeerd worden,.... alleen dat attest hé,...
MY Dweiltje schreef:jbcola schreef:Berthil heeft de B16, kosten effekes 2000+€...
Volgens Beek is die B14 te vergelijken met een KW v1 maar beter van kwaliteit. Wel iets duurder dacht ik...
Maar ook steenhard,... heb ik lijfelijk mogen ondervinden op Silverstone,...
Nu als daar zo eens een groupsbuyke zou voor georganizeerd worden,.... alleen dat attest hé,...
Heeft Bilstein dan geen Goca....?
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
Dangixxer schreef:MY Dweiltje schreef:jbcola schreef:Berthil heeft de B16, kosten effekes 2000+€...
Volgens Beek is die B14 te vergelijken met een KW v1 maar beter van kwaliteit. Wel iets duurder dacht ik...
Maar ook steenhard,... heb ik lijfelijk mogen ondervinden op Silverstone,...
Nu als daar zo eens een groupsbuyke zou voor georganizeerd worden,.... alleen dat attest hé,...
Heeft Bilstein dan geen Goca....?
Nie via Holland,... heb 't met Beek daar als eens overgehad naar aanleiding van een projectje dat dan gestrand is gezien mijn gebruikelijke rallypilote te regelmatig ook het onverhard op haar pad kruist,...
Dus daar was de enige optie een schroefkit,... maar omdat telkens voor een rit lager gaan te draaien en dan nadien terug hoger,... als ik dat 1x maal vergeet ligt er 't één en 't ander ergens in een wei vrees ik, dus,... lekker hoog voorlopig,....
MY Dweiltje schreef:Dangixxer schreef:MY Dweiltje schreef:jbcola schreef:Berthil heeft de B16, kosten effekes 2000+€...
Volgens Beek is die B14 te vergelijken met een KW v1 maar beter van kwaliteit. Wel iets duurder dacht ik...
Maar ook steenhard,... heb ik lijfelijk mogen ondervinden op Silverstone,...
Nu als daar zo eens een groupsbuyke zou voor georganizeerd worden,.... alleen dat attest hé,...
Heeft Bilstein dan geen Goca....?
Nie via Holland,... heb 't met Beek daar als eens overgehad naar aanleiding van een projectje dat dan gestrand is gezien mijn gebruikelijke rallypilote te regelmatig ook het onverhard op haar pad kruist,...
Dus daar was de enige optie een schroefkit,... maar omdat telkens voor een rit lager gaan te draaien en dan nadien terug hoger,... als ik dat 1x maal vergeet ligt er 't één en 't ander ergens in een wei vrees ik, dus,... lekker hoog voorlopig,....
Ik zou hem juist hoger draaien voor een rit
Iedereen spreekt altijd over KW V1, 2 of 3
maar er is meer.....
KW street comfort – No more hard times!
Your sport suspension kit is too hard for you? Do you want a sportive,dynamic suspension with remaining comfort? With street comfort suspension KW offers you the solution, you can create that sportive look while keeping as much comfort as possible. Long trips on the highway will be a pleasure; fun can be had on county roads.
KW street comfort – The most individual sport suspension with maximum comfort
With the individual height adjustable KW street comfort coilover kit a lowering of 10-40 mm can be realised, depending on the vehicle. This way the customer has the flexibility to improve the look, with consideration of bigger wheels and tyres. At the same time the lowering has a positive effect on the driving dynamics and road contact. With discreet but effective lowering more spring travel will be left to combine a comfortable spring with harmonic damper, this way the best driving comfort is guaranteed. With this product KW offers the perfect compromise of driving dynamic and driving comfort.
Maximum driving comfort for a perfect performance and more driving pleasure
Guarantees more comfort, flexibility and sportive as regular OE sport suspensions
Comfortable adjustment
Better handling due to less body roll
With TÜV tested adjustment range for a individual lowering of 10 to 40 mm
Trapezoid thread for a easy height adjustability
High quality damper components for a long durability
Adjustable rebound damping
Complete delivery content inclusive detailed documentation for a easy use
maar er is meer.....
KW street comfort – No more hard times!
Your sport suspension kit is too hard for you? Do you want a sportive,dynamic suspension with remaining comfort? With street comfort suspension KW offers you the solution, you can create that sportive look while keeping as much comfort as possible. Long trips on the highway will be a pleasure; fun can be had on county roads.
KW street comfort – The most individual sport suspension with maximum comfort
With the individual height adjustable KW street comfort coilover kit a lowering of 10-40 mm can be realised, depending on the vehicle. This way the customer has the flexibility to improve the look, with consideration of bigger wheels and tyres. At the same time the lowering has a positive effect on the driving dynamics and road contact. With discreet but effective lowering more spring travel will be left to combine a comfortable spring with harmonic damper, this way the best driving comfort is guaranteed. With this product KW offers the perfect compromise of driving dynamic and driving comfort.
Maximum driving comfort for a perfect performance and more driving pleasure
Guarantees more comfort, flexibility and sportive as regular OE sport suspensions
Comfortable adjustment
Better handling due to less body roll
With TÜV tested adjustment range for a individual lowering of 10 to 40 mm
Trapezoid thread for a easy height adjustability
High quality damper components for a long durability
Adjustable rebound damping
Complete delivery content inclusive detailed documentation for a easy use
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten