Ik heb mijn al altijd helpend truc'je gebruikt.
Ik heb ze gecontacteerd en gevraagt of het mogelijk was om als waarde 20 $ op het pakket te schrijven ipv 93 $.
Ze hebben me geantwoord dat het mogelijk was en ik heb ze daarna direct besteld.
Volgens het trackingnummer zitten ze nu in België en verwacht ik ze maandag of dinsdag.
dat is idd een handig trukje... moet ik onthouden Ik had ook al vernomen dat je er kon laten opzetten dat het om een vervanging binnen garantieperiode gaat.
Veel succes ermee in elk geval
Nog is 10 € extra aan de post moeten betalen, dus in totaal komt dit op een 76.66 €.
Pic's soon !
Dan is er ook nog een hele kabel boom bij en die extra xenons.
De schakelaar op de foto is voor de led kleur te kiezen, de lichten aan te zetten en dat andere euhm dat weet ik niet meer later als ze erop staan zal ik een uitgebreide review maken
copperkeD schreef:Iemand deze al gezien? Ma das er mss wa over
Die lampen icm met die giga nummerplaat is niet meteen optimaal voor de luchtstroom door de radiators. en dus niet bevorderlijk voor de motortemperaturen.
Zeker als ge weet dater zelfs aangeraden wordt om ni meer dan 1 badgeholder op uw gril te monteren... ach ja....waarom heeft een motor rijwind nodig........