Hello,
Ik heb even een vraagje. Ik heb vandaag men bonnet stripping laten plaatsen op men mini.
Nu op alle foto's die ik zie is er een wit lijntje naast de streep (kheb namelijk de zwarte stripping)
Is dit lijntje er altijd of komt dit ook soms niet voor.
Ik heb het namelijk niet en de verkoper van de garage (Davo) zei dat dit niet zo was.
Weet hier iemand meer van?
Bonnet strippings
Ben toenstraks bij de dealer geweest! Daar zeiden ze dat het een nieuwe bestellingscode was en dat het daardoor kwam. Ze zeiden dat dit de nieuwe strippings zijn maar dat kan ik niet geloven. Ze gaan het nu allemaal opzoeken en in orde brengen.
Ze kleven ook iets of wat scheef. Dus ze gingen ze eraf nemen en opnieuw doen.
MODjo, jij hebt de gele mini zeker? Ik ging binnen bij davo en ze vroegen me of het de gele mini was
Ik "neen neen" tis de grijze 
Ze kleven ook iets of wat scheef. Dus ze gingen ze eraf nemen en opnieuw doen.
MODjo, jij hebt de gele mini zeker? Ik ging binnen bij davo en ze vroegen me of het de gele mini was

Stond em daar op dat moment misschien?
Die gele zullen ze ondertussen wel kennen, ben daar om de paar maanden vaste klant en tis niet voor onderhoud.
Heb ook weer toeren meegemaakt met Davo hoor ... verkeerde stukken besteld ed. maar uiteindelijk is alles in orde.
Wat die strepen betreft, de mijne hebben ook geen wit randje aan de zijkanten hoor. Ik heb dan ook aan Karel (zoon van de eigenaar) gevraagd hoe dat zat en hij heeft mij de verpakking laten zien en het zijn zowaar de originele strepen ... Voor 135? heb ik liefst originele parts.
Grtz,
MODjo
Ronald schreef:Volgens mij zijn die zonder wit lijntje voor de Cooper en die met wit lijntje voor de Cooper S.
Misschien vanaf modeljaar 2005...
Daarvoor waren alle bonnet stripes met contrasterend lijntje...
De mijne hebben in elk geval een contrasterend lijntje, en het zijn geen Cooper S strepen. De Cooper S strepen zijn iets langer en iets anders van vorm door de andere motorkap.
Laatst gewijzigd door wazowski op Do Dec 30, 2004 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
Bonnet strepen gezocht
Ik zie niet graag de standaard white striping (met een zwart randje). Via een Amerikaanse site http://www.cooperflags.com/ heb ik de ideale striping gevonden die ik wil (zoals op de foto hieronder).
http://www.sjbaker.org/telamom/colours/ph_w_w.jpg
Verzendingskosten vandaaruit zijn wel heel duur, dus is mij vraag of je er hier ergens kan aangeraken ??????
Volgens de info die ze mij gaven is het de Standard Stripe Bonnet - With
Pinstripes. Tijdens de bestelling moet je dan de kleuren specifi?ren (main
stripe en pinstripes beide wit dus), aangeven dat je de pinstripes
gescheiden wilt van de hoofdstreep, alsook dat het voor een Mini Cooper is.
Alvast bedankt,
Wout
http://www.sjbaker.org/telamom/colours/ph_w_w.jpg
Verzendingskosten vandaaruit zijn wel heel duur, dus is mij vraag of je er hier ergens kan aangeraken ??????
Volgens de info die ze mij gaven is het de Standard Stripe Bonnet - With
Pinstripes. Tijdens de bestelling moet je dan de kleuren specifi?ren (main
stripe en pinstripes beide wit dus), aangeven dat je de pinstripes
gescheiden wilt van de hoofdstreep, alsook dat het voor een Mini Cooper is.
Alvast bedankt,
Wout
Awel deze topic ging dus over de bonnet stripping zonder wit lijntje langs de zwarte stripping. Ze waren trouwens ook scheef geplakt. Ik was dus van mijn oren gaan maken in de garage dat er geen wit lijntje naast zat. Daar zeiden ze mij dat dat de nieuwe stripping was terwijl ik duidelijk die met het lijntje had besteld.
Toevallig was ik even later in de Mini store in Antwerpen en was me daar even gaan inlichten, die man zei me dus dat hij enkel mini's kende met het witte lijntje.
Ik had dus de dag erna even naar de hoofdzetel van Mini/BMW gebeld en daar wisten ze al van mijn geval want de garage had dus blijkbaar navraag gedaan. Dieje mens was heel vriendelijk aan telefoon en had me dus uitgelegd dat er een verschil was met nieuwe strippings en aftermarket stripping via Mini zelf. Maar hij ging alles in orde stellen beloofde hij mij. Nog geen uur later had ik al telefoon van de garage om een afspraak te maken, ik kreeg dus de andere stripping.
Eind goed al goed dus
Toevallig was ik even later in de Mini store in Antwerpen en was me daar even gaan inlichten, die man zei me dus dat hij enkel mini's kende met het witte lijntje.
Ik had dus de dag erna even naar de hoofdzetel van Mini/BMW gebeld en daar wisten ze al van mijn geval want de garage had dus blijkbaar navraag gedaan. Dieje mens was heel vriendelijk aan telefoon en had me dus uitgelegd dat er een verschil was met nieuwe strippings en aftermarket stripping via Mini zelf. Maar hij ging alles in orde stellen beloofde hij mij. Nog geen uur later had ik al telefoon van de garage om een afspraak te maken, ik kreeg dus de andere stripping.
Eind goed al goed dus