17 of 18 duims velgen?
17 of 18 duims velgen?
Hallo.
Binnen een drietal weken zal mijn nieuwe mini cabrio S bij mijn eindelijk bij mijn dealer staan. Heb hem besteld met het chili-pakket. Daarin zitten dus ook de 17 duims velgen. Gisteren was ik echter op het autosalon en daar zag ik een cabrio met de 18 duims velgen van John Cooper works. Ik was direct verliefd op die velgen. Bij navraag kan ik ze nog bijbestellen mits een opleg van 1262euro.
Denken jullie dat dit redelijk is? En zal de wagen dan niet veel harder lopen?
Hopelijk krijg ik snel reactie, want moet deze week beslissen.
Bedankt.
Binnen een drietal weken zal mijn nieuwe mini cabrio S bij mijn eindelijk bij mijn dealer staan. Heb hem besteld met het chili-pakket. Daarin zitten dus ook de 17 duims velgen. Gisteren was ik echter op het autosalon en daar zag ik een cabrio met de 18 duims velgen van John Cooper works. Ik was direct verliefd op die velgen. Bij navraag kan ik ze nog bijbestellen mits een opleg van 1262euro.
Denken jullie dat dit redelijk is? En zal de wagen dan niet veel harder lopen?
Hopelijk krijg ik snel reactie, want moet deze week beslissen.
Bedankt.
Ik vind ze lelijk, mja das smaak . . .
voor die velgen vragen ze veel teveel, zoals de S-spokes die zijn hun 1700? ook niet waard,
mja als je ze graag ziet nemen dan, achteraf wil je ze toch en dan kost het nog eens meer . . .
vraag anders eens wat ze achteraf kosten zonder banden,
want die prijzen van runflat banden snijden ook uwe kop af . . .
voor die velgen vragen ze veel teveel, zoals de S-spokes die zijn hun 1700? ook niet waard,
mja als je ze graag ziet nemen dan, achteraf wil je ze toch en dan kost het nog eens meer . . .
vraag anders eens wat ze achteraf kosten zonder banden,
want die prijzen van runflat banden snijden ook uwe kop af . . .
hm moet eerlijk zeggen dat ik mijn 17 duimers alu er af gegooid heb en nu op de 15 inch rondrijd op winterbandjes...
niet meer messcherp maar wat een verschil in comfort...
18 duim lijkt me echt te gek, zeker als je veel kilometers maakt... goed voor ne hernia, zeker weten ! (en dan heb ik nog niet eens een sportophanging of niet verlaagd)
niet meer messcherp maar wat een verschil in comfort...
18 duim lijkt me echt te gek, zeker als je veel kilometers maakt... goed voor ne hernia, zeker weten ! (en dan heb ik nog niet eens een sportophanging of niet verlaagd)
Hangt af van wat ge graag ziet he
. Wij hebben ook nog runflats gehad en dat rijdt echt veel harder dan gewone. En houd minder de baan. Runflats staan nog niet op punt. Je zoekt beter een zachte band van pirelli of dunlop.
http://www.mini2.com/forum/showthread.p ... ge=1&pp=15

http://www.mini2.com/forum/showthread.p ... ge=1&pp=15
daar rijd ook al iedereen mee rond, ik zou het
anders wel weten met 1.700?+1.262?= 2.962?..
dees zijn toch mooier als die works... voorbeeld
keuze genoeg, hier kan je toch wel iets vinden..
had ik het eerder geweten had ik nooit de S-Spokes
genomen op de Mini, was 1.700? uitgespaard geweest...
ieder zijn smaak en respect ervoor
Mja nu dienen ze als winter velgen..
anders wel weten met 1.700?+1.262?= 2.962?..
dees zijn toch mooier als die works... voorbeeld
keuze genoeg, hier kan je toch wel iets vinden..
had ik het eerder geweten had ik nooit de S-Spokes
genomen op de Mini, was 1.700? uitgespaard geweest...
ieder zijn smaak en respect ervoor

Mja nu dienen ze als winter velgen..
- yellow mini d
- MINI Fan