john cooper works mini cooper s challenge aangeboden :
ideaal geschenk voor een bmw mini john cooper works s fan ...
prachtig schaalmodel van de bmw mini cooper john cooper works challenge race uitvoering in schaal 1/18 nagemaakt zoals het origineel :
rolkooi/rolkooi/racecupzetel/harnas/roll over kooi/ jcw remmen/jcw motor
jcw strut bar/race velgen met race slick maxx dunlop banden ...dus alles erop en eraan ...een 100% perfekte kopie van het origineel ;;
gemaakt door fabrikant kyosho/ bmw dealer edition ...dit is een origineel bmw / mini nr 80 43 0 397 435 onderdeel / limited edition uitgave... is reeds uitverkocht bij alle bmw/mini dealers .. reeds een bmw jcw mini cooper s collector s item ...
puliciteit voor red nose day ...voor het helpen van de arme kinderen in de gehele wereld ...
slecht 1500!!stuks wereldwijd van geproduceerd...voor de 1/18 auto minatuur verzamelaars;;;;
alle verdere inlichtingen te bekomen op foon 056 / 84 74 72 johan
dit model is verpakt in dubbele verpakking isomo/karton in originele bmw dealer challenge doos en is in perfecte nieuwstaat!!
kostprijs bij bmw/mini dealer was 117 euro!! GRAAG UW VOORSTEL ...??
dit is een model met zekere waardestijging in de toekomst wegens de zeer beperkte en gelimiteerde oplage!! van slechts 1500 st exemplaren ...
bmw mini cooper s john cooper works challenge race line!!
jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/jcw/
[/img]
MINIATUUR JCW CHALLENGE COOPER S RACING MODEL 1/18 !!super
- scoopermini
- MINI Regular
- scoopermini
- MINI Regular
beste Zrm
Betreft aanvraag voor foto's: kan geen foto's rechtstreeks plaatsen en heb zelf geen website.
Daarom het eenvoudigst: foto s te bekomen op mijn e:mail adres: versteelejohan@skynet.be
met vriendelijke groeten
JOHAN
FOON 056/84 74 72
Edit grand_cru: bericht leesbaar gemaakt, overbodige spaties verwijderd en hoofdletters = roepen = niet gebruiken tenzij echt boos.
Gelieve wat zorgvuldiger te posten
Betreft aanvraag voor foto's: kan geen foto's rechtstreeks plaatsen en heb zelf geen website.
Daarom het eenvoudigst: foto s te bekomen op mijn e:mail adres: versteelejohan@skynet.be
met vriendelijke groeten
JOHAN
FOON 056/84 74 72
Edit grand_cru: bericht leesbaar gemaakt, overbodige spaties verwijderd en hoofdletters = roepen = niet gebruiken tenzij echt boos.

- minibandit
- MINI Nutter
scoopermini schreef:beste Zrm
met vriendelijke groeten
JOHAN
FOON 056/84 74 72
LOL...waarom zoveel verschillende topics in evenveel posts...
had beter in één post gestaan...dat was véél overzichtelijker geweest

- scoopermini
- MINI Regular
ja klopt MORTY BEDANKT VOOR UW FOTO
BETREFT INDERDAAD DIT 1/18 JCW MINI COOPER S CHALLENGE RACING MODEL ...HEB HEM VERLEDEN JAAR BIJ MIJ BMW MINI DEALER AANGEKOCHT AAN
115,70 EURO REF NR 80 43 0 397 435 IS IN NIEUWSTAAT IN ORIGINELE DUBBELE ISOMO KARTON MINI BMW DEALER VERPAKKING
GRAAG UW VOORSTEL
JOHAN 056/84 74 72
BETREFT INDERDAAD DIT 1/18 JCW MINI COOPER S CHALLENGE RACING MODEL ...HEB HEM VERLEDEN JAAR BIJ MIJ BMW MINI DEALER AANGEKOCHT AAN
115,70 EURO REF NR 80 43 0 397 435 IS IN NIEUWSTAAT IN ORIGINELE DUBBELE ISOMO KARTON MINI BMW DEALER VERPAKKING
GRAAG UW VOORSTEL
JOHAN 056/84 74 72
- minibandit
- MINI Nutter
scoopermini schreef:ja klopt MORTY BEDANKT VOOR UW FOTO
GRAAG UW VOORSTEL
JOHAN 056/84 74 72
Edit grand_cru: nogmaals, geen hoofdletters a.u.b.
Als dat voor U een probleem is gaat dit topic DICHT! Misschien de "shift lock" knop vastplakken of verwijderen

- scoopermini
- MINI Regular
ikzelf heb betaald bij mijn Mini dealer in Belgie 117 euro ...
zijn ondertussen reeds afgeslagen in solden?? 112,70 Euro in de laatste cataloog urban style on tour mini collection 2007.....MAAR JAMMER genoeg niet meer leverbaar ??
sold out ...dus een vraagprijs van 95 Euro is niet overdreven vind ik toch
EN JA heb soms de neiging de shift lock toets te laten opstaan, slechte gewoonte van mij ik weet het, ben nu eenmaal snelle jongen. JOHN COOPER WORKS WAARDIG
so long Johan

zijn ondertussen reeds afgeslagen in solden?? 112,70 Euro in de laatste cataloog urban style on tour mini collection 2007.....MAAR JAMMER genoeg niet meer leverbaar ??
sold out ...dus een vraagprijs van 95 Euro is niet overdreven vind ik toch

EN JA heb soms de neiging de shift lock toets te laten opstaan, slechte gewoonte van mij ik weet het, ben nu eenmaal snelle jongen. JOHN COOPER WORKS WAARDIG
so long Johan