Wegens upgrade naar huidige JCW set is deze originele set te koop. De set komt van een in maart 2010 gekochte Cooper S, ongeveer 4000km mee gereden (vooral autostrade).
De set is een vorige generatie JCW (zonder de rode lak en stickers).
De set bevat de 4 schijven, blokken en de klauwen.
Prijs: €750 of doe een bod
Ps: De mini is van mijn broer en ik verkoop de set in zijn plaats. Alle info hierboven is mij meegedeeld.
Mvg,
Johan
JCW Remmenset
JCW Remmenset
Laatst gewijzigd door Johans op Ma Sep 20, 2010 9:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- cooperke s
- MINI-aholic
- cooperke s
- MINI-aholic
Voor ik het zoekertje online plaatste had ik wel even op het net gezocht of een JCW set niet altijd rood moest zijn met stickers. Toch op een forum ergens gelezen dat dat blijkbaar niet altijd is. Ze zeiden daar ook dat een Cooper S van dit jaar (na maart dacht ik) standaard de vorige JCW remmenset had.
Dat is wat de garage ook tegen mijn broer zei, hij heeft een upgrade laten doen naar de huidige JCW set en deze set meegekregen, wat volgens hen dus een JCW set is..
Maar blijkbaar niet dus, schijven niet geperforeerd e.d. Ik laat de prijs nu wel zo staan of doe een bod.
Mvg,
Johan
Dat is wat de garage ook tegen mijn broer zei, hij heeft een upgrade laten doen naar de huidige JCW set en deze set meegekregen, wat volgens hen dus een JCW set is..
Maar blijkbaar niet dus, schijven niet geperforeerd e.d. Ik laat de prijs nu wel zo staan of doe een bod.
Mvg,
Johan