Ik ben op zoek naar gedetailleerde testen over Mini R50 One en Cooper, R52 Cabrio en R53 Cooper S uit bijvoorbeeld Autogids of Autowereld.
Wie kan me hierbij helpen?
Dank bij voorbaat!
Gedetailleerde test R50 / R52 / R53
Morty schreef:MINI is pas uitgekomen medio 2001, je gaat geen eerdere recenties terugvinden vrees ik.
Ok.
Moet dan toch begin 2001 en later meermaals in autogids en/of andere automagazines aan bod zijn geweest?
Ben op zoek naar een 2dehands Mini One of Cooper van 2001 en voor ik aankoop zou ik toch graag wat pro en contra's willen lezen.
Pfff eentje van 2001???
gaat niet eenvoudig zijn denk ik.
Ik weet dat Alain van Vulco Wommelgem eentje had, maar die heeft die verkocht.
Editie 2001 moet je toch wel mee oppassen. Pas op, je hoort me niet zeggen dat ze slecht waren hé, absoluut niet, maar Ik weet dat in de loop der maanden en jaren x aantal dingen gewijzigd zijn t.o.v. het eerste model.
Mijn Cooper is uit maart 2002 en had o.a. al een volledig nieuw onderstel
Je moet dus bij aankoop van bepaalde stukken/onderdelen wel zien of ze beschikbaar zijn voor een pre 03/2002 MINI.
Ik dacht dat een 2001 MINI ook 3 maal is binnengeroepen uit voorzorg.

Ik weet dat Alain van Vulco Wommelgem eentje had, maar die heeft die verkocht.
Editie 2001 moet je toch wel mee oppassen. Pas op, je hoort me niet zeggen dat ze slecht waren hé, absoluut niet, maar Ik weet dat in de loop der maanden en jaren x aantal dingen gewijzigd zijn t.o.v. het eerste model.
Mijn Cooper is uit maart 2002 en had o.a. al een volledig nieuw onderstel
Je moet dus bij aankoop van bepaalde stukken/onderdelen wel zien of ze beschikbaar zijn voor een pre 03/2002 MINI.
Ik dacht dat een 2001 MINI ook 3 maal is binnengeroepen uit voorzorg.