Dag miniliefhebbers,
Mijn gezin en ik zijn Miniliefhebbers uit Lochristi. Zowel de classic als de New Mini zijn voor ons een must. We hebben dan ook de classic mini, mini Moke en natuurlijk de New Mini.
Wij zijn op zoek naar allerlei brochures, folders en dergelijke die normaal bij de Mini verdeler te verkrijgen zijn. Maar wij zijn no op zoek naar de eerste levensjaren van de NW Mini, het allereerste folderje, de persmap van autosalons enz.
Een financiële tegenprestatie kan in de mate van het mogelijke.
Mocht er iemand iets op overschot hebben of mij een adres kan bezorgen waar ik deze zaken kan vinden, graag een seintje terug.
Meer ziejn van ons kan op www . huysveld . be
Groeten
Rudy en Fam.
Mini brochures en folders
Re: Mini brochures en folders
TheRudy's schreef:Dag miniliefhebbers,
Mijn gezin en ik zijn Miniliefhebbers uit Lochristi. Zowel de classic als de New Mini zijn voor ons een must. We hebben dan ook de classic mini, mini Moke en natuurlijk de New Mini.
Wij zijn op zoek naar allerlei brochures, folders en dergelijke die normaal bij de Mini verdeler te verkrijgen zijn. Maar wij zijn no op zoek naar de eerste levensjaren van de NW Mini, het allereerste folderje, de persmap van autosalons enz.
Een financiële tegenprestatie kan in de mate van het mogelijke.
Mocht er iemand iets op overschot hebben of mij een adres kan bezorgen waar ik deze zaken kan vinden, graag een seintje terug.
Meer ziejn van ons kan op www . huysveld . be
Groeten
Rudy en Fam.
Hey, Tof mini freaks uit de omgeving van Gent !!
Join the club !!
Inderdaad bij een echte Mini freak hoort een classic

Misschien moet je wel eens een show & shine aanmaken, en eens komen showen op een meet ?
Gensche Groetses

Stafke schreef:Inderdaad bij een echte Mini freak hoort een classic![]()
![]()
![]()
![]()
Nu gaan we het krijgen zenne......

- MY Dweiltje
- MINI Master
Dangixxer schreef:Stafke schreef:Inderdaad bij een echte Mini freak hoort een classic![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij liep nog met nen tutter rond als wij er al mee reden,... lol (sorry voor de OT, mea culpa)
MY Dweiltje schreef:Dangixxer schreef:Stafke schreef:Inderdaad bij een echte Mini freak hoort een classic![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij liep nog met nen tutter rond als wij er al mee reden,... lol (sorry voor de OT, mea culpa)
Da's waar ..... ik ben daar nog lenig genoeg voor om er in te kunnen

brochures NEW mini
Moet eerlijk toegeven dat ik toch één positief antwoord verwacht had.....(
)

Re: brochures NEW mini
TheRudy's schreef:Moet eerlijk toegeven dat ik toch één positief antwoord verwacht had.....()
Ik denk dat je niet zomaar kan verwachten dat iedereen zijn brochures zomaar weggeeft.....
Ik heb zowat van de eerste tot laatste maar das ook een deel van de passie voor MINI, dus die gaan nooit buiten
Re: brochures NEW mini
Dangixxer schreef:TheRudy's schreef:Moet eerlijk toegeven dat ik toch één positief antwoord verwacht had.....()
Ik denk dat je niet zomaar kan verwachten dat iedereen zijn brochures zomaar weggeeft.....
Ik heb zowat van de eerste tot laatste maar das ook een deel van de passie voor MINI, dus die gaan nooit buiten
Hier hetzelfde. Dat heb je natuurlijk als je de vraag op een MINI en Mini enthousiastelingen forum stelt. De meesten zijn ook hier erg gesteld op al hun brochures, net zoals u zoeken ze die ook om bij te houden...
Ik denk dat je nog veel kan vinden op allerhande beurzen.
Ik heb zowat van de eerste tot laatste maar das ook een deel
Hallo,
Het is niet de bedoeling om de brochures van de miniliefhebbers te bemachtingen, ik dacht dat ze bij de club wel een of ander andres komdem meedelen waar ik misschien iets kon vinden. Dat julliie jullie brochures niet wegdoen, daar was ik al 99.9% zeker van. Sorry, het was niet de bedoeling om jullie te chokeren.
Bestaat er een overzicht van alle brochures die al verschenen zijn?
Het is niet de bedoeling om de brochures van de miniliefhebbers te bemachtingen, ik dacht dat ze bij de club wel een of ander andres komdem meedelen waar ik misschien iets kon vinden. Dat julliie jullie brochures niet wegdoen, daar was ik al 99.9% zeker van. Sorry, het was niet de bedoeling om jullie te chokeren.
Re: Ik heb zowat van de eerste tot laatste maar das ook een
TheRudy's schreef:Hallo,
Een overzicht zal misschien wel bestaan bij MINI België.
Maar daar zullen wij niet direct toegang toe krijgen denk ik
Wat je wel regelmatig ziet op Ebay is dat mensen brochures en persmappen verkopen voor kleine bedragen.
Daar zou ik toch al eens proberen!!
- Racing Green
- MINI Master
TheRudy's schreef: We hebben dan ook de classic mini, mini Moke en natuurlijk de New Mini.
Op het forum van www.belgianminisontour.be kan je vooral met je classic-issues terecht, er zijn er daar nog enkele met mokes die er zelfs niet voor terugdeinzen met dit weer zonder dak of deuren rond te sjeezen in de moke, ge gaat daar uw gelijkgestemden (net als hier) wel vinden

Op uw homepage krijg ik maar 3 afbeeldingen te zien, geen van die 3 zijn klikbaar. Hoe geraak ik verder ajb ?