Een rot dag (huwelijk 28 augustus)

Zoek je iets specifieks?
Scorpion MC
MINI Freak

Een rot dag (huwelijk 28 augustus)

Berichtdoor Scorpion MC » Za Aug 28, 2010 18:46

Zo'n dag van vernedering voor enkele mensen die iets goed willen doen voor iemand
zijn speciale dag, die er 200km voor rijden, auto proper ter beschikking stellen, enkele uren voor over houden, die mensen die dat gevraagd hebben, mijn hoedje af, geen goedemorgen van NIEMAND, alleen dit lint aan jullie spiegels doen en jij rijd op 1ste plaats
, gij rijd daar, dit is wat ik op de 4 uur heb gehoord, voor de rest, wat rest, totaal niets van niemand(ok sorry de mensen in de auto hebben bedankt gezegd) daar blijft het dan
bij DUS KORT GEZEGD , NIKS ](*,)
Ja , het huwelijk mooi geregeld zeker, geweldig , bedankt
NOOIT NIE MEER
Michel [-X

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Za Aug 28, 2010 21:03

Heb mail al verstuurd :)
je hebt gelijk!!

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Za Aug 28, 2010 22:07

Ik was er deze keer niet bij maar heb toch ook al 2 trouws gereden en dat was héél goe meegevallen (receptie bij aankomst - kadootje voor de chauffeurs - pannekoekske eten - receptie op stadhuis - receptie aan de kerk) .

Maar ja , mensen verschillen blijkbaar.

Spijtig dat dit zo moet gebeuren.

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Za Aug 28, 2010 23:19

Michel, ik begrijp je reactie wel!
Jij doet het met het idee om mensen te helpen bij het "perfect" maken van een unieke dag.
Da's een nobel doel.
En als je dan het verhaal hoort vraag je je af waarom je dit doet....

Persoonlijk vind ik het altijd wel makkelijk dat mensen zich hier even daarvoor alleen aanmelden, een beetje een mooi verhaaltje maken en zo een gratis stoet ronselen.....
Ze zouden eens moeten weten wat ze zouden betalen als ze X-aantal MINI's zou gaan huren voor een dag

Voor vrienden en kenissen is dat een totaal ander verhaal!

Maar ondertussen verandert de betekenis van "MCS" in.....= Miniacs Ceremony Services..... NO THX

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Aug 29, 2010 0:08

Dangixxer schreef:Michel, ik begrijp je reactie wel!
Jij doet het met het idee om mensen te helpen bij het "perfect" maken van een unieke dag.
Da's een nobel doel.
En als je dan het verhaal hoort vraag je je af waarom je dit doet....

Persoonlijk vind ik het altijd wel makkelijk dat mensen zich hier even daarvoor alleen aanmelden, een beetje een mooi verhaaltje maken en zo een gratis stoet ronselen.....
Ze zouden eens moeten weten wat ze zouden betalen als ze X-aantal MINI's zou gaan huren voor een dag

Voor vrienden en kenissen is dat een totaal ander verhaal!

Maar ondertussen verandert de betekenis van "MCS" in.....= Miniacs Ceremony Services..... NO THX

I agree.

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Zo Aug 29, 2010 0:15

Triestige zaak! :cry: en dan uwen tijd daar verprutsen!

T.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Aug 29, 2010 1:46

Oei :(

Ik heb er nu ook al 2 gereden en heb dit probleem dus nog niet gehad... steeds vriendelijke mensen.
Zie ook het filmpje dat wij ooit als dank voor de inzet heb mogen ontvangen van die ene trouwerij.

Als ik dit dan zo lees dan is dit echt wel de omgekeerde wereld en kan ik ook Freek alleen maar gelijk geven.

Ik vind het echt triest om dit te moeten lezen.
Ik kom morgen zekers mijn licht hierover even bij jullie opsteken.

PS: Panida, mag ik soms een copy van die mail aub?
Laatst gewijzigd door Morty op Di Nov 23, 2010 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Musti
MINI-aholic

Berichtdoor Musti » Zo Aug 29, 2010 12:26

van "boertig behandeld" worden gesproken
Mijn zaterdag laten vallen voor enkel maar gecommandeerd te worden en nergens een bedankt te krijgen buiten van de gasten die meereden..amaai..sommige mensen denken nog altijd dat de wereld rond hun draait en dat wij maar moeten dienen..NOT dus!

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Aug 29, 2010 17:00

Ik heb het vandaag met Michel en Panida besproken.

De meeste mensen die het hier zelf vragen zijn dan meestal het koppel zelf en toch ietsjes enthousiaster, het zal hier misschien niet zo geweest zijn daar het via via ging, maar dan nog .. dank u is toch niet moeilijk.

Ik vind het dan doodjammer voor de volgende personen die willen trouwen en zo'n trouwstoet in elkaar willen steken en WEL de moeite willen doen voor het ons aangenaam en plezierig te maken .. en die op het einde ook de dankbaarheid tonen.
Want ik denk niet dat er nu momenteel veel gedadigden zullen zijn.

Niettemin bedanken wij jullie om op die vraag ingegaan te zijn.
Laatst gewijzigd door Morty op Ma Nov 29, 2010 8:39, 1 keer totaal gewijzigd.

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Ma Aug 30, 2010 11:31

Vooreesrt natuurlijk een welgemeende Dank u van mezelf om zo nobel te willen zijn om hier aan een vraag mee te willen en gewerkt te hebben om iemands dag te kleuren!

Persoonlijk heb ik al drie trouws meegereden en ik moet zeggen dat 't steeds fijn vertoeven was, erkenning, bewondering en drank, hapje, attentie gekregen,... dus ik heb alleen maar positieve ervaringen waar je dus wel je tijd voor vrijmaakt.

Spijtig voorval maar zoals Morten schrijft neemt hij even contact om te kijken wat er mis gelopen is.

Terug naar “Gezocht”