Montage JCW instaplijsten
Montage JCW instaplijsten
Kent er iemand de montagetijd voor de instaplijsten van JCW?
Mijn verdeler rekent er maar eventjes 95 euro (1.5u) voor en das dan nog een speciaal prijsje! Dat is toch enorm lang? Ik zou het dan liever zelf doen.
Zijn dat niet gewoon klevers? Kent iemand het systeem?
Mijn verdeler rekent er maar eventjes 95 euro (1.5u) voor en das dan nog een speciaal prijsje! Dat is toch enorm lang? Ik zou het dan liever zelf doen.
is niet moeilijk hoor ... check even bij het vervangen van zijlijsten in het tips en trucs forum. hier
Stap 1 laat zien hoe je de instaplijst eruit haalt.
Stap 1 laat zien hoe je de instaplijst eruit haalt.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Re: Montage JCW instaplijsten
Number 19 schreef:Kent er iemand de montagetijd voor de instaplijsten van JCW?
Weer typisch BMW zulle, de afzetters!
Voor mijn Cooper S tankdop hebben ze een ganse namiddag (4u) nodig, terwijl het zonder het spuiten van de cover, in 1u kan! Ze mogen een realistischer voorstel doen, of ik pruts hem er zelf wel op

Ik heb mijn JCW sill covers vorige week (gratis!) laten hangen, maar kon het even goed zelf doen.
De twee lijsten duurt geen 10 minuten:
- de oude ontvetten met de meegeleverde ontvetter.
- even laten drogen
- beschermstrip van dubbelzijdige plakband eraf bij de nieuwe
- lekker BOVENOP de originele plakken
Werkt perfect, vergeet dus gerust het gepruts met de haardroger, de nylondraad en de schraper om de originele te verwijderen.
Grtz.
Jan
Laatst gewijzigd door grand_cru op Di Nov 08, 2005 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
grand_cru schreef:- de oude ontvetten met de meegeleverde ontvetter.
Ik heb nog geen instaplijsten zitten. Het is nog naakt groen

Ik ga ze bestellen als wisselstuk!
Vuile afzetters

Number 19 schreef:grand_cru schreef:- de oude ontvetten met de meegeleverde ontvetter.
Ik heb nog geen instaplijsten zitten. Het is nog naakt groenDus dat wordt supermakkelijk!
Ik ga ze bestellen als wisselstuk!
Vuile afzetters
Beter toch eerst ontvetten zenne, anders komen ze er met de eerste warmte al af

Dat is dan ? 95 gespaard. 't Zijn daar inderdaad afzetters in Gent

- Beachboyke69
- MINI Freak
Beachboyke69 schreef:hey number19 hoeveel heb je betaald voor je jcw instaplijsten ? en heb je er fotoke van ?
Hey Beachboy,
Als je de JCW sill covers eens in 't echt wil zien, kom dan eens naar een meet of rit (25 maart bvb.) en vraag eens naar Morty of Jan, wij hebben die zitten en ziet ge ze meteen in 't echt.

PS: ben je een campagne aan't voeren over "hoe raak ik snelst aan 1.000 posts"? Met allemaal Fun Fun en Sjiek Sjiek zult ge er rap zijn me dunkt

Greetz,
Jan
grand_cru schreef:Even off-topic Morty,
Hoelang duurt het volgens U eigenlijk om die Cooper S tankdop zelf te monteren (zonder spuitwerk en/of tegenslag)?
Kben nu wel Morty ni... maar da heeft bij mij echt nen tijd geduurd ze! Lijkt makkelijk, maar dat is het echt niet... ben daar meer of een uur aan bezig geweest denk ik....

Weetniet of het aan mij ligt... maar ging echt niet makkelijk!!!
- minibandit
- MINI Nutter