GEZOCHT!!!

Zoek je iets specifieks?
Red_Devil
MINI2 - Newbie

GEZOCHT!!!

Berichtdoor Red_Devil » Zo Mei 07, 2006 13:32

Ik ben naar het volgende opzoek. Heb je wat liggen van dit lijstje pb me maar.

* Velgen, liefst 17 of 18 inch met banden!
* 2 verstralers voor op de voorkant ( ik vind die van Hella misschien te groot, heeft iemand deze al in het echt gezien?)
* Dakspoiler van een cooper S (kan ik deze zelf erop monteren?)
* Side skirts van Cooper S of vab de aerokit
* Cooper S tankdop
* JCW Stoelen of leren stoelen of racestoelen van een ander merk. (had laatst mooie gezien van raceland)

Bij deze mijn lijstje wat ik allemaal zoek. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!
Laatst gewijzigd door Red_Devil op Zo Mei 07, 2006 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Mei 07, 2006 14:21

Hey Red Devil, je zoekt natuurlijk wel erg veel in ??n keer h?. Ik denk dan ook dat je best E-bay en de "internationale" fora van h??l dichtbij in de gaten houdt.
Zo zijn 17" of 18" velgen bij hopen te vinden, maar welk type wil je precies? En een Cooper S tankdop kun je best nieuw kopen, want niemand haalt die eraf hoor ... . Cooper-S sideskirts bestaan, maar JCW sideskirts niet, tenzij je de drempeltjes (sill covers) bedoelt.

Veel succes met de zoektocht :wink:

Red_Devil
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Red_Devil » Zo Mei 07, 2006 14:27

grand_cru schreef:Hey Red Devil, je zoekt natuurlijk wel erg veel in ??n keer h?. Ik denk dan ook dat je best E-bay en de "internationale" fora van h??l dichtbij in de gaten houdt.
Zo zijn 17" of 18" velgen bij hopen te vinden, maar welk type wil je precies? En een Cooper S tankdop kun je best nieuw kopen, want niemand haalt die eraf hoor ... . Cooper-S sideskirts bestaan, maar JCW sideskirts niet, tenzij je de drempeltjes (sill covers) bedoelt.

Veel succes met de zoektocht :wink:

Ik bedoel met JCW sideskirts die sideskirts die in de kleur van de auto meegespoten zijN! Volgens mij zijn dit echt JCW sideskirts hor......

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Zo Mei 07, 2006 14:43

Zijn de sideskirts van de aerokit die je bedoeld :wink:

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Mei 07, 2006 19:14

Je had daarstraks op mijn topic geantwoord. Ik vermoed dus dat je diegenen bedoelt die er bij mij onder steken.

Dat zijn dus aeroskirts van het aero pakket, gespoten in koetswerkkleur met de JCW instaptreden erop gemonteerd. Dus buiten de instaplijsten, niets JCW :)

Als ik je lijstje hierboven zie, zeg ik net als Grand_Cru -> Ebay of anders je lokale MINI dealer.
De spullen die je zoekt ga je niet snel 2e hands vinden hoor, de meeste kopen dit zelf aan om te monteren :)

Veel geluk zou ik zeggen
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Terug naar “Gezocht”