Gezocht : New Mini's voor trouw op zat 17 mei 2008
Gezocht : New Mini's voor trouw op zat 17 mei 2008
Hoi allemaal,
Wij stappen in het huwelijksbootje op zaterdag 17 mei 2008 en zouden het fantastisch vinden mochten we een “new-mini-stoet” kunnen vormen van een 7-tal mini’s.
Vandaar deze oproep: zijn er mensen die ons (en onze familie) op zaterdag 17 mei 2008 mee willen vervoeren.
Wij trouwen in de voormiddag voor de wet in Wuustwezel en in de namiddag voor de kerk in Achterbroek (Kalmthout). ’s Middags voorzien we een broodjeslunch, uiteraard ook voor jullie (!) en zal er tevens een fotosessie plaatsvinden (o.a. met de mini’s!).
Uiteraard sturen we jullie ook niet met lege handen naar huis !
Alvast bedankt!
Groetjes,
Liesbet & Joris
Wij stappen in het huwelijksbootje op zaterdag 17 mei 2008 en zouden het fantastisch vinden mochten we een “new-mini-stoet” kunnen vormen van een 7-tal mini’s.
Vandaar deze oproep: zijn er mensen die ons (en onze familie) op zaterdag 17 mei 2008 mee willen vervoeren.
Wij trouwen in de voormiddag voor de wet in Wuustwezel en in de namiddag voor de kerk in Achterbroek (Kalmthout). ’s Middags voorzien we een broodjeslunch, uiteraard ook voor jullie (!) en zal er tevens een fotosessie plaatsvinden (o.a. met de mini’s!).
Uiteraard sturen we jullie ook niet met lege handen naar huis !
Alvast bedankt!
Groetjes,
Liesbet & Joris
- Clubmanneke
- MINI-aholic
- Clubmanneke
- MINI-aholic
Clubmanneke schreef:Ik ben via een pm benadert , mijn MINI is te lang , wordt vriendelijk afgewezen !![]()
![]()
MINIACS , denk dus na voor je gaat...
't zou pertang ne goeie auto geweest zijn voor het paar zelf !!!
Helaas , ik ben niet gewenst !!!![]()
He das spijtig....

GRTS Danny
- minibandit
- MINI Nutter
Clubmanneke schreef:Ik ben via een pm benadert , mijn MINI is te lang , wordt vriendelijk afgewezen !![]()
![]()
MINIACS , denk dus na voor je gaat...
't zou pertang ne goeie auto geweest zijn voor het paar zelf !!!
Helaas , ik ben niet gewenst !!!![]()
LOOOOL gaan ze nu al zulke eisen stellen ook

er is momenteel nogthans nx nieuwer dan de Clubman

dan wilt ge de mensen eens helpen hé clubmanneke...

trek het u ni aan man ik vind uwe camion wel leuk

Oei, we hebben blijkbaar een gevoelige snaar geraakt en dat was absoluut onze bedoeling niet!
Ik heb aan Clubmanneke laten weten dat we het héél lief vonden dat hij zo'n vrijwillig aanbod deed en ik heb getracht om voorzichtig uit te leggen dat we bij voorkeur gewone new mini's hadden (allemaal hetzelfde formaat). Ik moet idd. eerlijk gezegd nog wat wennen aan het formaat van de Clubman.
Ik weet dat we missschien iets te kieskeurig zijn, maar van racisme is absoluut geen sprake hoor
Ik hoop hiermee geen kwaad bloed gezet te hebben, want jullie zijn stuk voor stuk zeer bereidwillige mensen !!! Jullie (en jullie wagens) zijn gewoon de max !!
onze excuses hiermee !!
Liesbet & Joris

Ik heb aan Clubmanneke laten weten dat we het héél lief vonden dat hij zo'n vrijwillig aanbod deed en ik heb getracht om voorzichtig uit te leggen dat we bij voorkeur gewone new mini's hadden (allemaal hetzelfde formaat). Ik moet idd. eerlijk gezegd nog wat wennen aan het formaat van de Clubman.
Ik weet dat we missschien iets te kieskeurig zijn, maar van racisme is absoluut geen sprake hoor

Ik hoop hiermee geen kwaad bloed gezet te hebben, want jullie zijn stuk voor stuk zeer bereidwillige mensen !!! Jullie (en jullie wagens) zijn gewoon de max !!
onze excuses hiermee !!
Liesbet & Joris
hehe ik heb je hier dan ook eindelijk gevonden.
Inmiddels zijn wij ook voorzien van een New Mini, maar kan wel pas later ( als ik zekerheid het van vrij die week en we terug zijn van het IMM) toezeggen als we erbij zijn jullie dag.
Zoals het hierboven staat Liesbeth neem ik het ook mee naar vrienden en kennissen morgen ok? Wil je alleen new mini`s? of ook classics???
Groetjes van Connie
Inmiddels zijn wij ook voorzien van een New Mini, maar kan wel pas later ( als ik zekerheid het van vrij die week en we terug zijn van het IMM) toezeggen als we erbij zijn jullie dag.
Zoals het hierboven staat Liesbeth neem ik het ook mee naar vrienden en kennissen morgen ok? Wil je alleen new mini`s? of ook classics???
Groetjes van Connie
Danyboy schreef:Ik denk dat je inderdaad niet te kieskeurig mag zijn, de MINI is nu eenmaal als 3 deurs, cabriolet en clubman beschikbaar, en ik denk dat we hier als groep geen ondersheid mogen maken. Dus nemen wat zich aanbied zou ik zeggen.
en toch vind ik dat je een beetje kieskeurig mag zijn. Je trouwt ook maar één keer (normaal gezien) en je wilt dat die dag perfect is. Je kan bv ook alleen maar CLubmans of Cabrio's nemen hé!!!
Ofwel evenveel van elke soort en ze rangschikken. Ieder heeft zo zijn eigen mening en intresse natuurlijk.

VAMPIRE schreef:Danyboy schreef:Ik denk dat je inderdaad niet te kieskeurig mag zijn, de MINI is nu eenmaal als 3 deurs, cabriolet en clubman beschikbaar, en ik denk dat we hier als groep geen ondersheid mogen maken. Dus nemen wat zich aanbied zou ik zeggen.
en toch vind ik dat je een beetje kieskeurig mag zijn. Je trouwt ook maar één keer (normaal gezien) en je wilt dat die dag perfect is. Je kan bv ook alleen maar CLubmans of Cabrio's nemen hé!!!
Ofwel evenveel van elke soort en ze rangschikken. Ieder heeft zo zijn eigen mening en intresse natuurlijk.
Awel dat vind ik ook.... Het gaat hier niet over de MINI maar over die mensen hun dag.
GRTS Danny