Hallo,
Iemand op het forum van Mini België heeft me doorverwezen naar dit forum. Ik ben namelijk, samen met mijn verloofde, op zoek naar een witte mini voor op onze trouwdag. Als sinds ik mij kan herinneren, wil ik een witt mini op mijn trouwdag!
Het trouwfeest vindt plaats in Vlaams-Brabant. Mijn verloofde vertrekt 's ochtends vanuit West-Vlaanderen (en kan de mini oppikken op die route ergens; ofwel de avond tevoren oppikken) en rijdt dan door naar hartje Vlaams-Brabant om mij op te pikken en naar de kerkviering te gaan. Daarna rijden we naar onze locatie om foto's te nemen en dan is het richting feestzaal (regio Aalst-Dendermonde). Af te spreken is dan of de mini de avond zelf wordt opgehaald of we hem de dag erna terugbrengen.
Indien er iemand is die een witte mini heeft (liefst met zwarte streepjes op motorkap) en die geïnteresseerd zou zijn om ons zijn auto te lenen, kan ons mailen op stevenenanneleen at gmail dot com.
Bedankt alvast!
Gezocht: Witte Mini voor trouw 2 mei 2008
petit_cru schreef:Ik wil je niet teleurstellen maar ik denk dat er weinig MINI-drivers zijn die hun MINI willen uitlenen![]()
Je laten rijden is (denk ik) een betere oplossing...
Toch veel succes met je huwelijk!
Daar vrees ik ook voor,ik heb een mini die aan jullie vragen beantwoord,maar ben heel erg zuinig op mijn dooper, ga deze zeker niet meegeven aan iemand.
Een mogelijke oplossing is in een mini garage gaan vragen,deze hebben meestal wel een testwagen.
Schillebeekx in lommel hebben een witte testmini

We hebben al heel wat garages gebeld en ofwel vragen ze heel veel geld ofwel hebben ze geen mini in het wit ofwel hebben ze er wel eentje maar is het een vervangwagen en kunnen ze niet garanderen dat ie vrij is op 2 mei.
We begrijpen dat het niet makkelijk is om je auto even te lenen, aan onbekenden. Maar het zou ons wel dolgelukkig maken!!
We blijven nog even hopen op de goodwill van de mensen en als die niets oplevert dan moeten we wel alternatieven zoeken.
En Lommel is echt wel uit de buurt
We begrijpen dat het niet makkelijk is om je auto even te lenen, aan onbekenden. Maar het zou ons wel dolgelukkig maken!!

En Lommel is echt wel uit de buurt

Tja, op een MINI freak forum vragen aan iemand om zijn/haar MINI af te staan en iemand anders ermee te laten rijden dat is zo ongeveer hetzelfde als aan een gelukkig koppel vragen om de partner even af te staan om een nachtje mee door te brengen
Misschien kan je wel vragen als er iemand is die jullie wil vervoeren met zijn MINI die dag, daarmee kan je misschien meer geluk hebben.

Misschien kan je wel vragen als er iemand is die jullie wil vervoeren met zijn MINI die dag, daarmee kan je misschien meer geluk hebben.
- BLACK-GREY-MiNi-1
- MINI2 - Newbie
Wally schreef:Brrr, een auto uitlenen ... tot daar aan toe. Maar ne Mini uitlenen ... no way ...
'k Mag er niet aan denken dat iemand anders mijn "tweede geliefde" komt bruiklenen![]()
Desalnietemin, veel succes in uw zoektocht en met je huwelijk.
tis erg en is dat wel waar van die trouw

trouwen feesten en wat zat met ne andere zijn auto rond vliegen

(Edit by Wally mbt taalgebruik)
Volgens mij staat er in de sectie 'te koop ' wat jullie zoeken;
Je kunt misschien voor een proefrit vragen ofzo
Succes met jullie huwlijk.

super dooper schreef:Te koop Mini cooper S
http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/pag ... Actief=occ
In perfecte staat zoals te zien op link.
Full option is echt als nieuw!
Je kunt misschien voor een proefrit vragen ofzo

Succes met jullie huwlijk.