Warning stickers
- !nathalie!
- MINI Master
Warning stickers
Ik ben eigenlijk al lang op zoek naar de gele warning stickers waarop staat : WARNING! You're entering a fun area en WARNING! You're leaving a fun area. Ik heb deze stickers voor het eerst gezien op Strahlung Pur III in Dusseldorf...maar nu wil ik ze wel hebben. Dus wie weet waar ik deze kan vinden?
- !nathalie!
- MINI Master
- !nathalie!
- MINI Master
Ik heb op het Duits forum er ook eens naar gevraagd en ze hebben deze stickers en nog meer van hun dealer gekregen. Zie site :
http://forum.mini2ig.de/showthread.php? ... leber+post
Zou dit nu alleen in Duitsland te verkrijgen zijn of zou MINI Belgi? ook van die dingen doen? Tis toch leuk als je zo eens in het jaar een leuke verrassing in de bus krijgt van Mini zelf h
http://forum.mini2ig.de/showthread.php? ... leber+post
Zou dit nu alleen in Duitsland te verkrijgen zijn of zou MINI Belgi? ook van die dingen doen? Tis toch leuk als je zo eens in het jaar een leuke verrassing in de bus krijgt van Mini zelf h
die zijn idd wel heel leuk.
heb je al eens bij je dealer ge?nformeerd ?
of via de contact page van de mini.be site
http://www.mini.be/be/nl/general/contact/index.jsp
heb je al eens bij je dealer ge?nformeerd ?
of via de contact page van de mini.be site
http://www.mini.be/be/nl/general/contact/index.jsp
- !nathalie!
- MINI Master
- !nathalie!
- MINI Master
- !nathalie!
- MINI Master
- !nathalie!
- MINI Master
Yep en nog veel meer leuke stickers, maar die plak ik wel niet allemaal op mijn MINI hoor. Voor diegene die deze stickers ook willen hebben....ik heb er extra gevraagd op het duits forum maar of die andere mensen ook zo vrijgeveig zullen zijn....laat het hopen h?. Dan kan ik er nog een paar uitdelen hier.
- !nathalie!
- MINI Master
Yep en nog veel meer leuke stickers, maar die plak ik wel niet allemaal op mijn MINI hoor. Voor diegene die deze stickers ook willen hebben....ik heb er extra gevraagd op het duits forum maar of die andere mensen ook zo vrijgeveig zullen zijn....laat het hopen h?. Dan kan ik er nog een paar uitdelen hier.
Blade schreef:nu gaat ge Brain zijne ex toch niet verkrachten ??
...
Laatst gewijzigd door wazowski op Wo Aug 31, 2005 9:52, 1 keer totaal gewijzigd.

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
Ik wil hier niet teveel woorden aan vuil maken en ook geen onnodige disucssies uitlokken.
De MINI is nu van Saint, als die jongen er een "warning" sticker op wil kleven is dat zijn ding... en dan nog, wie zegt dat die erop komt? hij wil die misschien gewoon hebben. Mag toch?
Maar kom -> Back on topic .. dank u.
De MINI is nu van Saint, als die jongen er een "warning" sticker op wil kleven is dat zijn ding... en dan nog, wie zegt dat die erop komt? hij wil die misschien gewoon hebben. Mag toch?
Maar kom -> Back on topic .. dank u.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Euhm ja
Brain zijn Mini is afgesloten hoofdstuk, hij zal ook nog wel persoonlijke tintjes van mij krijgen en de eerste veranderingen zitten al in het hoofd.
En het was zeker niet de bedoeling om de warning stickers op de Mini te kleven, ik ben eigenlijk anti-sticker op een wagen. Maar ik ben eerder van plan een deel van een kamer in te richten in het thema van Mini, dus stickers, posters, gadgets, miniatuurkes alles is welkom als het maar over Mini gaat. Snappie?
Dus gene schrik, hier wordt niks verkracht!

En het was zeker niet de bedoeling om de warning stickers op de Mini te kleven, ik ben eigenlijk anti-sticker op een wagen. Maar ik ben eerder van plan een deel van een kamer in te richten in het thema van Mini, dus stickers, posters, gadgets, miniatuurkes alles is welkom als het maar over Mini gaat. Snappie?
Dus gene schrik, hier wordt niks verkracht!