Ben op zoek naar hittebestendige lijm of dubbelzijdige kleefband voor een projectje aan mijn remklauwen.
Weet iemand hier iets goed voor ??
Hittebestendige lijm of kleefband
Kan dat goed tegen die warmte ?
Ik ga maandag eens in den Brico zien in hun lijmassortiment. Daar zal wel iets tussen zitten zekers ?
Ik had al op de website van BISON een 2-componentenlijm gevonden om metaal op metaal te kleven en die hittebestendig is tot 100gr.
Zou toch wel moeten voldoen denk ik; of zou die remklauw nog veel warmer worden ?
Ik ga maandag eens in den Brico zien in hun lijmassortiment. Daar zal wel iets tussen zitten zekers ?
Ik had al op de website van BISON een 2-componentenlijm gevonden om metaal op metaal te kleven en die hittebestendig is tot 100gr.
Zou toch wel moeten voldoen denk ik; of zou die remklauw nog veel warmer worden ?
- Racing Green
- MINI Master
Deze firma verkoopt veiligheidsrekjes voor aan het kookvuur, die op rails vastgeklikt worden. Die rails worden met hittebestendige dubbelzijdige tape bevestigd, dus in principe kunnen zij die je wel leveren:
http://www.pasopshop.nl/index.html?lang=nl&target=d13.html
http://www.pasopshop.nl/index.html?lang=nl&target=d13.html
- pepper white one
- MINI Regular
ja halo dat word toch wel zeker 300 of 400 graden als het ni meer is.
ik gebruik dagelijks zo'n hittebestendige silicone op het werk en die kan toch tegen een goede 800 graden.dus dat is daar ideaal voor jampie.
kmoet wel zeggen dat die heel moeilijk te bewerken is maar als dat maar is voor iet te plakken dan lukt het wel.
groeten PW
ik gebruik dagelijks zo'n hittebestendige silicone op het werk en die kan toch tegen een goede 800 graden.dus dat is daar ideaal voor jampie.
kmoet wel zeggen dat die heel moeilijk te bewerken is maar als dat maar is voor iet te plakken dan lukt het wel.
groeten PW