Mini-vrienden
In mei van dit jaar heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd aan de hand van een new mini. Ze is verzot op dat autotje!
Nu op september 2006 gaan we trouwen en we zijn op zoek naar 5 mini's, waaronder liefst 1 cabrioke.
Ik heb verschillende verhuur firma's aangesproken maar telkens krijg ik een negatief antwoord. Vandaar dat ik op zoek ben geweest op het internet en ik ben terechtgekomen op deze site. En ik merk zelfs dat ik niet de enige ben met zo een verzoek.
Zijn er mini-eigenaars hier aanwezig om hun mini aan ons uit te lenen voor de namiddag van zaterdag 9 september 2006. Een vergoeding hiervoor is vanzelfsprekend.
De trouw vindt plaats in Waasmunster en er zal max 30km gereden worden. Verdere details kunnen in een later stadium besproken worden.
Reacties kunnen via dit forum of via email op vhchristophe@hotmail.com
Alvast bedankt
Lieve & Christophe
5 mini's gezocht voor trouw 9 september 2006 (Waasmunster)
- Christophe
- MINI2 - Newbie
Eehm even zelfde reactie als WVS.
iemand laten meerijden heb ik geen probleem mee, als ik dan kan is dat zelfs graag gedaan.
Maar als het nu effectief is om uit te lenen en iemand anders te laten rijden, moet ik u teleurstellen.
Waarom niet naar een dealer in de buurt gaan?
Zouden zijn geen aantal MINI's kunnen bezorgen?
iemand laten meerijden heb ik geen probleem mee, als ik dan kan is dat zelfs graag gedaan.
Maar als het nu effectief is om uit te lenen en iemand anders te laten rijden, moet ik u teleurstellen.
Waarom niet naar een dealer in de buurt gaan?
Zouden zijn geen aantal MINI's kunnen bezorgen?
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Hier ook dezelfde reactie. De meesten die hier op het forum zitten zijn echte MINI freaks, dus aan hun vragen om hun MINI uit te lenen is zo ongeveer hetzelfde als hey, leen je je vrouw (of man) niet even uit voor een dagje
.
Maar idd zoals Morty zegt, iemand laten meerijden (als ze beloven voorzichtig te zijn), daar hebben de meesten geen problemen mee. En dan eventueel met een hapje en een drankje achteraf
.
In Gent zit er trouwens een auto verhuurfirma die een rode MINI Cooper Cabrio in het gamma hebben zitten, maar dat is wel verschrikkelijk duur. Op het forum hier moet er daar nog ergens een topic over staan.
Maar het is nog lang tot september, er zal nog wel wat geregeld kunnen worden zeker
.

Maar idd zoals Morty zegt, iemand laten meerijden (als ze beloven voorzichtig te zijn), daar hebben de meesten geen problemen mee. En dan eventueel met een hapje en een drankje achteraf

In Gent zit er trouwens een auto verhuurfirma die een rode MINI Cooper Cabrio in het gamma hebben zitten, maar dat is wel verschrikkelijk duur. Op het forum hier moet er daar nog ergens een topic over staan.
Maar het is nog lang tot september, er zal nog wel wat geregeld kunnen worden zeker

- Christophe
- MINI2 - Newbie
Ik begrijp jullie gevoel. Met uitlenen heb ik me misschien verkeerd uitgedrukt.
Diegene die zijn minike ter beschikking stelt zal niet ver uit de buurt zijn. Toch hadden we er graag zelf meegereden. Ik zie het gevolg met hun suitekleren nu niet achterin in de mini kruipen. De mini 4-deurs bestaat jammer genoeg nog niet. De eigenaar kan dan altijd meerijden op de achterbank (??n member heeft het zo aangeboden) en eens we uitgestapt zijn, zijn mini wat verder parkeren zodanig dat het volgende minitje kan voorrijden.
Ik heb al contact gehad met de mini-garage in de buurt en zij verhuren geen mini's.
Een drankje en hapje zullen zeker niet ontbreken.
Alvast bedankt voor de reacties.
Diegene die zijn minike ter beschikking stelt zal niet ver uit de buurt zijn. Toch hadden we er graag zelf meegereden. Ik zie het gevolg met hun suitekleren nu niet achterin in de mini kruipen. De mini 4-deurs bestaat jammer genoeg nog niet. De eigenaar kan dan altijd meerijden op de achterbank (??n member heeft het zo aangeboden) en eens we uitgestapt zijn, zijn mini wat verder parkeren zodanig dat het volgende minitje kan voorrijden.
Ik heb al contact gehad met de mini-garage in de buurt en zij verhuren geen mini's.
Christophe schreef:Ik begrijp jullie gevoel. Met uitlenen heb ik me misschien verkeerd uitgedrukt.
Christophe
Spijtig maar ons 'Minike' wordt niet "ter beschikking" gesteld.
Ik heb anders met onze Corrado (ook 2-deurs) w?l nog suite gereden. Ik was chauffeur (leek me logisch om een 2,9l VR6 +200pk machine niet aan iemand te geven wiens naam ik niet eens kende), de bruid (met sleep enz...) zat naast mij en de papa (+100kg) rechts achteraan. Dat was geen probleem.
Ik volg wat het "ter beschikking stellen betreft" de overigen van 't forum.
Veel succes in de zoektocht! In Gent verhuren ze een Mini Cabrio. Misschien daar eens zien.
Bij Dockx http://www.dockx.be/nl/minis_nl.html kan je voor 65? per dag een One huren. Dockx is niet ver van bij jou (aan koopcentrum).
ps. mocht je jouw Aston Martin uitlenen voor een dagje, dan kunnen we nog eens klappen om onze Mini uit te lenen voor de suite

Tja Christophe ik moet mij aansluiten bij mij collega Mini-rijders zomaar iemand andes me laten rijden is uit den boze of ik moest echt strontzat zijn mss.Grapje zenne ik drink nooit.
Trouwens ik had een classic en daar heb ik verschillende trouwsessies mee gereden en elke keer zat de suite op de achterbank van deze nog kleinere versie zonder probleem dus ik zie echt geen probleem om met deze nieuwe versie een suite op de achterbank te krijgen of ze moesten allemaal een hoepelrok dragen zoals in de westerntijd.
Ik wil mij ook wel ter beschikking stellen om te rijden daar is geen probleem mee hoor.
Groetjes Wim.
Trouwens ik had een classic en daar heb ik verschillende trouwsessies mee gereden en elke keer zat de suite op de achterbank van deze nog kleinere versie zonder probleem dus ik zie echt geen probleem om met deze nieuwe versie een suite op de achterbank te krijgen of ze moesten allemaal een hoepelrok dragen zoals in de westerntijd.
Ik wil mij ook wel ter beschikking stellen om te rijden daar is geen probleem mee hoor.
Groetjes Wim.