Auto Center Simons in Overpelt (afbraakbedrijf van MINI's en BMW's)
Motorkappen
Schermen
Deuren
Bumpers
Kofferdeksels
Verlichting
Radiatoren
...
OEM MINI-onderdelen (2e hands / afbraak)
- minibandit
- MINI Nutter
Motorblok Mini One 2004: motorschade aan eerste cilinder, zuiger + drijfstang over.
Bouwjaar: 05 juli 2004
Aantal km: 57.282
Heeft tijdig de nodige onderhoudsbeurten gekregen.
De motor kan men nog herstellen of men kan deze gebruiken voor onderdelen.
Prijs van dergelijke ruilmotor bedraagt 3492,65 euro excl. BTW, dit volgens het bestek dat werd opgemaakt door een erkend Mini-verdeler.
De prijs is bespreekbaar en men kan afspraak maken voor te bekijken en te bespreken.
Bouwjaar: 05 juli 2004
Aantal km: 57.282
Heeft tijdig de nodige onderhoudsbeurten gekregen.
De motor kan men nog herstellen of men kan deze gebruiken voor onderdelen.
Prijs van dergelijke ruilmotor bedraagt 3492,65 euro excl. BTW, dit volgens het bestek dat werd opgemaakt door een erkend Mini-verdeler.
De prijs is bespreekbaar en men kan afspraak maken voor te bekijken en te bespreken.
- minibandit
- MINI Nutter
snifke schreef:Prijs van dergelijke ruilmotor bedraagt 3492,65 euro excl. BTW, dit volgens het bestek dat werd opgemaakt door een erkend Mini-verdeler.
voor die prijs is da blokske dan wel io...en draaiende h?...

wat bedoel je eigenlijk met naakt...zijn er dan al stukken afgehaald...

enneuhm enig idee hoe de schade is ontstaan...

De motorblok die ik verkoop is nog niet gemaakt. En "naakt" wilt eigenlijk zeggen zonder versnellingsbak enzo. Maar de prijs van 3492,65 euro excl. BTW is de prijs die de garage vraagt voor een revisie motor. Als hier iemand interesse heeft in mijn motorblok (voor onderdelen of andere) mag altijd een bod doen. Want hij moet liefst zo snel mogelijk verkocht zijn omdat die in de weg staat en ik kan er niets meer mee doen omdat ik mijn mini verkocht heb.
Grtz
Grtz
snans schreef:snifke schreef:De schade is ontstaan door een gebroken aandrijfstang van de eerste cilinder. Dit is volgens de expert te wijten aan een slechtere kwaliteit van het materiaal waaruit deze aandrijfstang is vervaardigd.
Grtz
idd

Indien iemand interesse heeft, kunt u mij steeds bereiken op mijn nummer: 0477/183.173