Mini's voor trouw 23/06/06
Mini's voor trouw 23/06/06
We zoeken een paar kandidaten die zo goed zouden willen zijn om vrijdag 23 juni aan de trouwstoet mee te willen doen om 14:00u te Alken bij Hasselt....
Zal niet eenvoudig zijn weet het.... vrijdag gewone werkdag...
Alvast bedankt....
Zal niet eenvoudig zijn weet het.... vrijdag gewone werkdag...
Alvast bedankt....
- mini black n'croom
- MINI Freak
Ik wil dat eigenlijk wel eens doen (om iemand te helpen/plezier te doen...) Enige tijd geleden was er een soortgelijk topic en daar heb ik in gevraagd of daar een vergoeding aan vast hangt... De opener van dat topic was toen razend en blijkbaar in alle staten...
en toch vraag ik het!
Hangt er een vergoeding aan vast...?
Tenslotte ben je bezig met 'vreemde mensen'... en alhoewel ik zelfs 'vreemde mensen' een plezier wil doen, stel ik mij toch vragen wat er gaat gebeuren wanneer er een vrouwtje met haar naaldhak in mijn lederen zetel zit...? of wanneer er iets afbreekt... (ge begrijpt wel wat ik bedoel!
) en tot slot is de benzine nog steeds niet echt verniet in mijn ogen...
Owja... een vergoeding is een tegemoetkomst en geen half loon!!! (ik hoop dat de comment meevalt deze keer... )

en toch vraag ik het!

Hangt er een vergoeding aan vast...?
Tenslotte ben je bezig met 'vreemde mensen'... en alhoewel ik zelfs 'vreemde mensen' een plezier wil doen, stel ik mij toch vragen wat er gaat gebeuren wanneer er een vrouwtje met haar naaldhak in mijn lederen zetel zit...? of wanneer er iets afbreekt... (ge begrijpt wel wat ik bedoel!

Owja... een vergoeding is een tegemoetkomst en geen half loon!!! (ik hoop dat de comment meevalt deze keer... )
Wij rijden in juni voor een trouw en hebben ook een prijs afgesproken.
't Is eerder een symbolische vergoeding, laat ons zeggen: genoeg om hem eens goed te wassen en in te wrijven
Eigenlijk doen we het meer om eens buiten te zijn en om die jonge mensen een plezier te doen hoor.
Je hebt dus gelijk Sega: goede afspraken maken goede vrienden
't Is eerder een symbolische vergoeding, laat ons zeggen: genoeg om hem eens goed te wassen en in te wrijven

Eigenlijk doen we het meer om eens buiten te zijn en om die jonge mensen een plezier te doen hoor.
Je hebt dus gelijk Sega: goede afspraken maken goede vrienden

genoteerd evi....
of er een vergoeding aan vast hangt????? zal eens vragen wat die mensen er voor over hebben?
ik doe het gewoon omdat ik het er graag voor over heb, er de fun aan heb en omdat niet altijd alles geld moet opbrengen.... kosten daarentegen hoeft het natuurlijk ook niet. Ze mogen me er iets voor geven, maar voor mij hoeft het niet.
Maar het is zeker niet slecht, om goed af te spreken op voorhand hoe, wie, wat, wanneer, als enz..... zeker weten. En wie de brokken maakt, moet ze natuurlijk betalen...
Het is voor de mensen die mijn mini gekocht hebben.... ze zullen ook wel lid worden van miniacs verondestel ik.....
of er een vergoeding aan vast hangt????? zal eens vragen wat die mensen er voor over hebben?
ik doe het gewoon omdat ik het er graag voor over heb, er de fun aan heb en omdat niet altijd alles geld moet opbrengen.... kosten daarentegen hoeft het natuurlijk ook niet. Ze mogen me er iets voor geven, maar voor mij hoeft het niet.
Maar het is zeker niet slecht, om goed af te spreken op voorhand hoe, wie, wat, wanneer, als enz..... zeker weten. En wie de brokken maakt, moet ze natuurlijk betalen...
Het is voor de mensen die mijn mini gekocht hebben.... ze zullen ook wel lid worden van miniacs verondestel ik.....
De verdere details.....
Vertrek om 12u30 in de Broekstraat 10, 3590 Diepenbeek richting Alken.... daar de bruid oppikken en om 14u. in het gemeentehuis van Alken. Na de plechtigheid, naar het kasteel van Rullingen voor een fotosessie samen met de mini's als het kan...... that's it!!!
En voor elke mini-kandidaat heeft het bruidspaar 20 euro ter beschikking.
Wie zin heeft, kan en de 20 euro voldoende vindt.....altijd welkom....
Wel graag even bevestigen wie er allemaal wil rijden.... thanks!
Vertrek om 12u30 in de Broekstraat 10, 3590 Diepenbeek richting Alken.... daar de bruid oppikken en om 14u. in het gemeentehuis van Alken. Na de plechtigheid, naar het kasteel van Rullingen voor een fotosessie samen met de mini's als het kan...... that's it!!!
En voor elke mini-kandidaat heeft het bruidspaar 20 euro ter beschikking.
Wie zin heeft, kan en de 20 euro voldoende vindt.....altijd welkom....
Wel graag even bevestigen wie er allemaal wil rijden.... thanks!

- minibandit
- MINI Nutter
eriks schreef:Jammer, ik kan er helaas niet bij zijn, MINI is dan in de garage voor herstelling. Ziet er leuk uit met die fotoshoot erbij.
Herstelling...

btw die fotoshoot daar kan je toch nog altijd bijzijn...

dan wel als fotograaf natuurlijk, maar met jouw talent mss een buitenkansje voor nog enkele leuke pics...

ps : leuk voorstel Sega...ga volgende rit/meeting eens proberen om ook een "soort van vergoeding" te vragen...

denk dat je daar wel enkele literkes benzine meer verbruikt dan bij een trouw'stoet'...

het is natuurlijk wel je volste recht om bang te zijn voor eventuele beschadigingen...(zeker in jouw geval...

mensen die zulke voorstellen of vragen hebben voor een trouw, kunnen in de toekomst mss ook beter zo'n papierke klaarleggen zoals op ritten/meetings het geval is...organisatie is niet verantwoordelijk voor eventuele schade of ongevallen ten gevolge .......

@ Minibandit : niets ernstig maar vervelend, kijk hier maar
http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=2574

http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=2574
- minibandit
- MINI Nutter
Rob, hebben die mensen er rekening mee gehouden dat voor het WK voetbal er verslaggeving doorgaat in het kasteel van Rullingen? Ik heb vandaag in de krant gelezen dat zelfs fietsers en voetgangers niet op het domein mogen vanaf 13u... 

Laatst gewijzigd door Evi op Wo Jun 21, 2006 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Evi schreef:Rob, hebben die mensen er rekening mee gehouden dat voor het WK voetbal er verslaggeving doorgaat in het kasteel van Rullingen? Ik heb vandaag in de krant gelezen dat zelfs wandelaars en voetgangers niet op het domein mogen vanaf 13u...
heb ze verwittigd... is idd zo.... zoeken andere lokatie..... thanks voor de tip