Zwarte grill en vaste verlaging
Zwarte grill en vaste verlaging
Ik zoek een tweedehands zwarte grill, want ik heb nu een chrome grill en vind die toch ni zo afsteken tegen het zilver...
Verder zoek ik nog veren en schokdempers die ongeveer mijn Minike 4 ? 5 cm laat zetten, er komen 18" op, dus da zal wel genoeg zijn zeker ? Of heb je dan nog veel ruimte ?
Greetz
Verder zoek ik nog veren en schokdempers die ongeveer mijn Minike 4 ? 5 cm laat zetten, er komen 18" op, dus da zal wel genoeg zijn zeker ? Of heb je dan nog veel ruimte ?
Greetz
Heb binnenkort wel AP verlagingsveren over, dus als je geduld en een goed bod hebt...
Klik hier voor picca's
Klik hier voor picca's
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:ps Heb je iets anders in gedachte Marco...
Terug naar de originele veren. Dat heeft een 2-tal redenen.
1. de leasemaatschappij is dan weer blij
2. meer comfort voor mijn vriendin (en mezelf uiteraard), zij heeft hernia gehad.
Heb vorige week in White Sensation van Sleefje gereden, zo wordt die van mij dan ook weer, en dat rijdt met een tikkie meer comfort

minibandit schreef:en ik denk dat het toch niet echt zou lukken met de geplande 18" ...![]()
Heb zelf 17" eronder zitten, nooit problemen met aanlopen o.i.d. gehad
Laatst gewijzigd door LUV2XLR8 op Di Aug 08, 2006 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dave C
- MINI Master
hey Nini
ik heb een setje 's' bumpers gekocht, en daarbij is ook de zwarte aero-grill, deze was ik van plan om door te verkopen omdat het mij niet past..., nu moet ik ook nog wel erbij zeggen dat ik het hele gedoe nog niet niet in m'n bezit is omdat ik samen met de verkoper van de bumpers nog moet afspreken om de handel over te laden...,
maar er word weldra werk van gemaakt, heb het de laatste weken mega druk gehad en weldra heb ik wat meer tijd
grtz DC

ik heb een setje 's' bumpers gekocht, en daarbij is ook de zwarte aero-grill, deze was ik van plan om door te verkopen omdat het mij niet past..., nu moet ik ook nog wel erbij zeggen dat ik het hele gedoe nog niet niet in m'n bezit is omdat ik samen met de verkoper van de bumpers nog moet afspreken om de handel over te laden...,
maar er word weldra werk van gemaakt, heb het de laatste weken mega druk gehad en weldra heb ik wat meer tijd

grtz DC

- minibandit
- MINI Nutter
Dave C schreef:hey Nini![]()
maar er word weldra werk van gemaakt, heb het de laatste weken mega druk gehad en weldra heb ik wat meer tijd![]()
grtz DC
wa ist Dave gaat ge uwen "S" in stukken kopen...

- Dave C
- MINI Master

ja die BMW/Mini verkopers zijn nog erger als fernand costermans als ik me ne 's' wil aan schaffen
man man man, ne cooper checkmate overpakken met al 7000 km, miserie miserie..., en ?ne met 4 jaar waarborg, oei oei oei, en al die opties, en nog nergens geen schade of deuk, goh ja wa ga menne zieke (snik snik) baas daarvan zeggen..., man man man
al? en ge zou't dus nen 's' willen...
tja ge versta da wa daar ni al te veel korting op kunnen geven h?, want ge zit al met een voordeelpakket met al die schoon opties, ge versta da we ni alles kunnen doen eh

heyla **** it

ik zal dus wel andere leuke mooie dingen doen met m'n mini'ke, nen 's' zal dus voor de volgende zijn, en zoals ik altijd zeg nen 's' is schoner ook, dus idd die bumperkes komen er op ja

grtz

- minibandit
- MINI Nutter
Nini schreef:@ Yellow Dino : ja 't is da da ik nu nog ni weet...maar ik heb er nu 17" op staan en der zit persies nog heel veel spatie tussen de band en de kas...
dat gaat niet anders zijn met 18" zene...

wielomtrek blijft nl toch dezelfde !!!

enkel wat minder rubber op uwe velg...dus ge gaat die "indruk" van spatie nog versterken...

- minibandit
- MINI Nutter
Morty schreef:ik ben verlaagd met weitec veren ... 4.5cm en mijn 17" schuren bijna bij elke oneffenheid in de baan.
Dus als je 18 wil steken dan ga je indd best naar -3 tot -3,5.
of je moet verstelbare kit steken.
deze begrijp ik niet goed...dus als je verstelbare steekt en je laat hem 4,5 cm zakken gaat die niet raken...

wat is het verschil...

die regelbare zijn met schokdemper terwijl de andere kitjes enkel veertjes zijn...toch...?
zit het em dan in de demping van de veerweg of zo...

dan kan je toch ook vaste veertjes met andere dempers steken...

nog altijd een stuk goedkoper dan verstelbare hoor !!!!
een verstelbaar setje van +- 1000 ? om dan "maar" 3 cm te zakken lijkt me redelijk extravagant
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
of zie ik het hier te simpel voorgesteld...