dat blijkt dus nergens te vinden...dat is dus een probleem , want ik zou die op mijn 5spaak velgen willen leggen , en aangezien ik geen reservewiel heb ( als dat dan al bestaat voor mini?) kunnen ze me enkel zo een reparatiekit aanbieden...en dan is de band naar de zak....
Iemand een suggestie of een oplosing? alvast bedankt
winterbanden runflat 205/45.17
Dave C schreef:YELLOW_DINO schreef:Zeg Pepi zoveel winter is hier nu niet echt,ik zou opteren voor een goede regenband.
Pepi![]()
dino ge zijt gisteren zwaar op pad geweest zekers
Tja, da gebeurt al eens als er twee personen dezelfde avatar gebruiken hé.
Heb soms ook de neiging de verkeerde persoon te replyen zo

- minibandit
- MINI Nutter
Wally schreef:Dave C schreef:YELLOW_DINO schreef:Zeg Pepi zoveel winter is hier nu niet echt,ik zou opteren voor een goede regenband.
Pepi![]()
dino ge zijt gisteren zwaar op pad geweest zekers
Tja, da gebeurt al eens als er twee personen dezelfde avatar gebruiken hé.
Heb soms ook de neiging de verkeerde persoon te replyen zo

en die avatars...

maar dat is niet zo simpel voor de meesten...

eerst een origineel ontwerp en daarna...hoe op het forum te plaatsen...

mss zou iemand zoals jij Wally, de mensen kunnen helpen bij het ontwerpen ( zoals vroeger Brainscan dat gedaan heeft...)
het plaatsen komt dan wel vanzelf

minibandit schreef:en die avatars......tjah het forum zou veel kleurrijker zijn als iedereen z'n persoonlijke had !!!
maar dat is niet zo simpel voor de meesten...![]()
eerst een origineel ontwerp en daarna...hoe op het forum te plaatsen...![]()
Zo moeilijk is dat voor sommigen ook weer niet, en vragen staat vrij hè ... Als je wil kun je elke dag van avatar of "unterschrift" veranderen.
- minibandit
- MINI Nutter
grand_cru schreef:minibandit schreef:en die avatars......tjah het forum zou veel kleurrijker zijn als iedereen z'n persoonlijke had !!!
maar dat is niet zo simpel voor de meesten...![]()
eerst een origineel ontwerp en daarna...hoe op het forum te plaatsen...![]()
Zo moeilijk is dat voor sommigen ook weer niet, en vragen staat vrij hè ... Als je wil kun je elke dag van avatar of "unterschrift" veranderen.
das toch wat ik zei ... en die moeilijkheidsgraad...is voor iedereen anders hé Jean...

no prob. maar ondertussen heb ik de oplossing voor mijn probleem...pirelli snow sport, bestaat dus in RF en in de juiste maat, alsook op hoge snelheid
perfect geknipt dus...
ik kan niet begrijpen dat er hier niet meer zijn die winterbanden monteren....is echt wel veel veiliger in de wintermaanden..en niet alleen voor sneeuw , maar ook bij lage temperaturen en regen. Nu nog een stelletje slicks , en dan heb ik voor alle omstandigheden iets...

ik kan niet begrijpen dat er hier niet meer zijn die winterbanden monteren....is echt wel veel veiliger in de wintermaanden..en niet alleen voor sneeuw , maar ook bij lage temperaturen en regen. Nu nog een stelletje slicks , en dan heb ik voor alle omstandigheden iets...
Er zijn er hier wel meer die winterbanden monteren, wij bv
. Maar ik heb daar een extra setje 16" voor aangekocht zodat ik maar simpel mijn wielen moet veranderen. De banden zelf altijd in het voor- en het najaar van de velg laten trekken is zeker voor RF's niet goed, de stijve zijkant van die banden gaat daar onder lijden. Plus het voordeel dat 16" winterbanden een héél stuk goedkoper zijn dan 17" winterbanden. In winterbanden mag je ook altijd een snelheidsindex hanteren die één letter lager ligt dan de snelheidsindex van de voorgeschreven banden, wat het nog eens goedkoper maakt. En met een extra (goedkoop) setje alu velgen zien je zomervelgen niet af van het zout.