GEZOCHT: Versnellingsbak

Zoek je iets specifieks?
Tina
MINI2 - Newbie

GEZOCHT: Versnellingsbak

Berichtdoor Tina » Di Sep 11, 2007 15:37

Hallo iedereen,

Ik ben dringend op zoek naar een versnellingsbak voor mijn cooper van 11/2002.
De achteruit heeft het volledig begeven en ik krijg hem ook heel moeilijk in eerste. Er valt eigenlijk niet meer mee te rijden. :(

Ik heb mijn minike nog maar enkele weken geleden gekocht van particulier, dus zou hem nu zo snel mogelijk in orde willen zetten zodat ik er volop van kan genieten.

Weet er iemand een goed adres waar ik dit snel en goed kan laten repareren?

Alvast héél erg bedankt!!!

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Di Sep 11, 2007 17:43

Enkele weken geleden gekocht van particulier en nu al zo'n defect ..... :?: :shock:
Zou ik toch effe die particulier om enige uitleg gaan vragen met of zonder gebarentaal .....
Alvast proficiat met uw Mini-aankoop, hoewel deze precies niet optimaal is verlopen :?

Tsjoert
MINI Driver

Berichtdoor Tsjoert » Di Sep 11, 2007 18:32

Probeer ook eens te horen bij een officiele dealer in je buurt. Ik heb ook mijn versnellingsbak moeten laten vervangen op mijn 09/2002 Cooper en omdat dit een gekend probleem is was er een commerciele geste van Mini uit. Ik heb enkel (een deel van) de werkuren moeten betalen. De Mini was toen bijna 4 jaar oud en ik had hem ook tweedehands van een particulier gekocht... Succes!

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Di Sep 11, 2007 20:14

Wally schreef:Enkele weken geleden gekocht van particulier en nu al zo'n defect ..... :?: :shock:
Zou ik toch effe die particulier om enige uitleg gaan vragen met of zonder gebarentaal .....
Alvast proficiat met uw Mini-aankoop, hoewel deze precies niet optimaal is verlopen :?

als je particulier koopt weet je dat zo'n risico er in zit... :?
ik zeg niet dat het "netjes" is om zulke streken uit te halen,
en gebarentaal kan mss wat opluchten maar veel zal het niet oplossen... :roll:

btw als de versnellingsbak nu al kapot is...moest je daar over enkele weken bij een testritje toch al iets van gemerkt hebben... :o :!:
mss is de MINI gewoon in deze gekende toestand aangekocht voor een prijsje,
want dat is hier niet echt duidelijk :idea:

Tina schreef:Ik heb mijn minike nog maar enkele weken geleden gekocht van particulier, dus zou hem nu zo snel mogelijk in orde willen zetten zodat ik er volop van kan genieten.

in ieder geval succes met de zoektocht, zodat je verder veel plezier van je MINI kan hebben :wink:

Tina
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Tina » Wo Sep 12, 2007 9:42

Tijdens de testrit bij die mensen thuis heb ik eigenlijk nooit achteruit moeten rijden, juist de eerste ging nogal stroef maar dit was nog niet zo erg toen.

Ik heb al terug gebeld naar die eerste eigenaar en die beweert nu dat hij hier nog niets van gewaar geworden was! Hij heeft ook eens rond gezocht naar een andere versnellingsbak en geen gevonden zei hij, ook tussenkomen in de kosten zag hij precies niet goed zitten, dus nu moet ik maar verder mijn plan trekken .. :?

Bij de officiële dealer ( De Schepper in Sint-Niklaas) kunnen ze ook geen garantie meer geven, dus ik vrees er een beetje voor dat dit eerst een grote kost zal zijn voor ik met mijn mooi minike (want dat is hij wel :) ) zal kunnen rijden..

kurtn
MINI Fan

Berichtdoor kurtn » Do Sep 13, 2007 20:47

Wij hebben eventueel wel versnellingsbakken liggen, zowel occassie als gereviseerde. We kunnen eventueel ook kijken om de jouwe te reviseren. Je zou juist eens moeten nagaan welk merk van versnellingsbak je hebt. er zijn 2 soorten

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Do Sep 13, 2007 20:57

als dat eentje is van 11/2002 zal dat nog een midland zijn, die uit de eerste generatie.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Do Sep 13, 2007 21:07

Morty schreef:als dat eentje is van 11/2002 zal dat nog een midland zijn, die uit de eerste generatie.

idd dat zijn toch de probleembakskes hé !! :cry:

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Do Sep 13, 2007 21:37

5 jaar en counting en nog geen problemen dude :)

Ik weet dat ik van geluk mag spreken.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Do Sep 13, 2007 22:37

Morty schreef:5 jaar en counting en nog geen problemen dude :)

Ik weet dat ik van geluk mag spreken.

idem dito... :wink:

Tina
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Tina » Ma Sep 17, 2007 10:15

Alvast bedankt voor jullie reacties, de versnellingsbak wordt deze week gemaakt en eind van de week zal ik kunnen rondbollen :grin:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Sep 17, 2007 14:10

Tina schreef:Alvast bedankt voor jullie reacties, de versnellingsbak wordt deze week gemaakt en eind van de week zal ik kunnen rondbollen :grin:

leuk !! hopelijk heb je in de toekomst meer geluk met je MINI... :?
veel plezier nog 8)

Mini
MINI Fan

Berichtdoor Mini » Vr Okt 19, 2007 15:14

Tsjoert schreef:Probeer ook eens te horen bij een officiele dealer in je buurt. Ik heb ook mijn versnellingsbak moeten laten vervangen op mijn 09/2002 Cooper en omdat dit een gekend probleem is was er een commerciele geste van Mini uit. Ik heb enkel (een deel van) de werkuren moeten betalen. De Mini was toen bijna 4 jaar oud en ik had hem ook tweedehands van een particulier gekocht... Succes!

beste tsjoert, hoe heb je die geste losgekregen....
ben je eerste eigenaar,
heb je een aangetekende brief geschreven naar mini, zoja welk adres en welke dienst ?
heb net te horen dat mijn bak het heeft begeven en stel het erg op prijs moest je een mede liefhebber kunnen helpen

katjan
MINI Fan

Berichtdoor katjan » Vr Okt 19, 2007 16:05

Tina schreef:Alvast bedankt voor jullie reacties, de versnellingsbak wordt deze week gemaakt en eind van de week zal ik kunnen rondbollen :grin:

goed zo, dan kunnen we je wellicht wel een keertje spotten, want zie dat je ook van Stekene bent.

Terug naar “Gezocht”