kleine onderdelen Cooper S
kleine onderdelen Cooper S
Ik zoek volgende onderdelen voor mijn cooper S,
Beide achtermistlichten voor in de achterbumper (facelift)
Binnen verlichting (midden dak)
Blindstopje of afdekkapje ,wat zich lang de handrem bevindt.
Grtz Annickske
Beide achtermistlichten voor in de achterbumper (facelift)
Binnen verlichting (midden dak)
Blindstopje of afdekkapje ,wat zich lang de handrem bevindt.
Grtz Annickske
Is het laatste type ,met links en recht een mistlamp ,niet die met mistlicht in het midden,
Ben nog niet zo op de hoogte met alle type's van de mini's.
Het afdekkapje bevindt zich naast de handrem ,recht daarvan heb ik een knopje met iets van banden spanning ???.
Links van de handrem mis ik zo'n plaatje ,heb er nou een gat in.
dan mis ik ook nog een drukknop van de binnenverlichting(midden)
dus deze zoek ik ook nog ,compleet of in delen.
Kan jammer genoeg nog geen pics plaatsen,moet zeven dagen lid zijn
Grtz Annickske
Ben nog niet zo op de hoogte met alle type's van de mini's.
Het afdekkapje bevindt zich naast de handrem ,recht daarvan heb ik een knopje met iets van banden spanning ???.
Links van de handrem mis ik zo'n plaatje ,heb er nou een gat in.
dan mis ik ook nog een drukknop van de binnenverlichting(midden)
dus deze zoek ik ook nog ,compleet of in delen.
Kan jammer genoeg nog geen pics plaatsen,moet zeven dagen lid zijn

Grtz Annickske
strange.. laatste type R53 is met het mistlicht in het midden van de bumper zene ....
waar staat jou achteruit rijlicht? in het midden van de bumper of in de lichtblokken zelf.?
bij de R56 ( new model) zitten de mistlichten bij de S in de bumper links en rechts .....
en bij de prefacelift ook links en rechts in de lichtblokken...
mss best binne paar dagen foto's posten dan kunne we het direct zien ....
waar staat jou achteruit rijlicht? in het midden van de bumper of in de lichtblokken zelf.?
bij de R56 ( new model) zitten de mistlichten bij de S in de bumper links en rechts .....

en bij de prefacelift ook links en rechts in de lichtblokken...

mss best binne paar dagen foto's posten dan kunne we het direct zien ....

sscooper schreef:Annickske schreef:Heb even gegoogeld ,is een bumper type vanaf 2006 -
Heb de achteruitrijlichten in de achterlichten zelve .kan je hier ook geen linkje plaatsen ,![]()
Dan maar wachten met de pics
als dat zo is heb je normaal 1 centraal achtermistlicht in de bumper int midden ..![]()
Heb jouw mailtje gestuurd met foto's

daar klopt iets niet Annickske !!
jij stuurt me een foto van een R56 cooper s bumper ( 2007) dus zoals je zegt links en rechts mistlicht ( laatste model ) dus ni pre facelift en zelfs ni facelift maar geheel nieuw model !!!
dan stuur je me een foto van de middenconsole ( dit is van een facelift 2006 )
en de binnenverlichting is ook van een facelift 2006 !!!
dus die bumper die je daar laat zien kan nooit !!! passen op een r 53 ?? dus dit vind ik zeer raar !!
kan moeilijk geloven dat dit van 1 dezelfde mini cooper s afkomstig is ?? heb je geen foto van je gehele mini cooper s met bumper erop enzo? want dat wil ik zien een R53 met R56 bumpers ??

jij stuurt me een foto van een R56 cooper s bumper ( 2007) dus zoals je zegt links en rechts mistlicht ( laatste model ) dus ni pre facelift en zelfs ni facelift maar geheel nieuw model !!!
dan stuur je me een foto van de middenconsole ( dit is van een facelift 2006 )
en de binnenverlichting is ook van een facelift 2006 !!!
dus die bumper die je daar laat zien kan nooit !!! passen op een r 53 ?? dus dit vind ik zeer raar !!

kan moeilijk geloven dat dit van 1 dezelfde mini cooper s afkomstig is ?? heb je geen foto van je gehele mini cooper s met bumper erop enzo? want dat wil ik zien een R53 met R56 bumpers ??

Voor zover ik het kan volgens ben je in hetbezit van een R53 facelift model:
En hier zit het achter mistlicht duidelijk in het midden boven de uitlaat.
De foto die in je onderschrift staat is ook die van de R53.
Ook het knopje van de bandenspanning waar je het over hebtkomt niet voor naast de handrem bij een R56. Maar dus wel bij de R53.
Ook de binnenverlichting bij de R56 is te bedienen met een schakelaartje boven de centrale achteruit kijk spiegel, in tegenstelling tot bij de R53 waar het idd met een drukknop is.[/img]

En hier zit het achter mistlicht duidelijk in het midden boven de uitlaat.

De foto die in je onderschrift staat is ook die van de R53.
Ook het knopje van de bandenspanning waar je het over hebtkomt niet voor naast de handrem bij een R56. Maar dus wel bij de R53.
Ook de binnenverlichting bij de R56 is te bedienen met een schakelaartje boven de centrale achteruit kijk spiegel, in tegenstelling tot bij de R53 waar het idd met een drukknop is.[/img]
Ik heb ook een R53 ,maar door dat er een achter op mijn mini zat ,had ik wat schade ,
Heb toen voor mijn verjaardag een achter diffuser gekregen ,maar deze past helaas op de R56 model,
Deze past maar dan moeten ook de 2 spatbordverbreders vervangen worden want die lopen verder door in de bumper.
lampen en fenders heb ik ondertussen al,
Zoek nog
binnenverlichting en het blindstopje
Heb toen voor mijn verjaardag een achter diffuser gekregen ,maar deze past helaas op de R56 model,
Deze past maar dan moeten ook de 2 spatbordverbreders vervangen worden want die lopen verder door in de bumper.
lampen en fenders heb ik ondertussen al,
Zoek nog
binnenverlichting en het blindstopje

Idd, de Diffuser is alleen voor de JCW bumper (niet op de gewone S-bumper) van de R56 MINI. Maar of dat gaat passen op een R53 dat lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk...
-De hoeken van het kofferdeksel zijn anders.
-De zwarte plastieken randen gaan niet aanpassen, en wanneer je deze van de R56 op je R53 wil zettel zal dit ook niet lukken want ik dacht dat deze breder waren op de R56 en niet zo gebold als bij de R53.
ook denk ik dat dit niet meteen mooi gaat uitkomen daar dit niet mooi zal aanpassen op de lijnen van de R53.
Als het je toch moest lukken, dan ben ik de eerste om m'n ongelijk toe te geven en kijk ik alvast uit naar foto's.
-De zwarte plastieken randen gaan niet aanpassen, en wanneer je deze van de R56 op je R53 wil zettel zal dit ook niet lukken want ik dacht dat deze breder waren op de R56 en niet zo gebold als bij de R53.
ook denk ik dat dit niet meteen mooi gaat uitkomen daar dit niet mooi zal aanpassen op de lijnen van de R53.
Als het je toch moest lukken, dan ben ik de eerste om m'n ongelijk toe te geven en kijk ik alvast uit naar foto's.
Xefke schreef:Idd, de Diffuser is alleen voor de JCW bumper (niet op de gewone S-bumper) van de R56 MINI. Maar of dat gaat passen op een R53 dat lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk...
Er zijn voorbeelden van de R56 diffuser op een R53 poepeke....!
Vond het ni direct goed staan maar das een ander zaak natuurlijk (op den R56 is het een must

Zal strak eens kijken dat ik de foto nog ergens kan vinden