Trouw met Mini's en Miniacs 12 September 2009
Trouw met Mini's en Miniacs 12 September 2009
Beste Miniacs
Ik vergezel het stapelverliefde koppel Kim & Kristiaan op hun trouwdag Zaterdag 12/09/2009. Voor de suitewagens dacht de bruid natuurlijk aan onze schattige, prachtige en stoere MINI's...
Ikzelf rij uiteraard mee en we hebben nog één vrijwilliger gevonden om van die zaterdag de mooiste dag van hun leven te maken.
Nu zijn we op zoek naar nog 5 MINI(acs) voor de stoet te vervolledigen. (meer mag maar moet niet)
Het zijn 2 korte ritjes naar de Kerk en naar de feestzaal waar jullie allen welkom zijn voor een hapje en een drankje.
Waar gaat dit door?
Op 2 minuutjes van Hasselt, nl Alken.
Van en tot?
Rit naar kerk om half 2
Rit naar feest om kwart voor 3
We kunnen er tevens een plezante Meet van maken en het mooie Limburg met hoofdstad van de smaak verkennen.
Meer info
Contactgegevens
Kim & Kristiaan
Kristiaan.Driesen@skynet.be
0499 59 08 70
Cook alias Kim Lemmens
Kim_Lemmens@telenet.be
Met Vriendelijke Groeten Kim & Kristiaan en Cook
Ik vergezel het stapelverliefde koppel Kim & Kristiaan op hun trouwdag Zaterdag 12/09/2009. Voor de suitewagens dacht de bruid natuurlijk aan onze schattige, prachtige en stoere MINI's...
Ikzelf rij uiteraard mee en we hebben nog één vrijwilliger gevonden om van die zaterdag de mooiste dag van hun leven te maken.
Nu zijn we op zoek naar nog 5 MINI(acs) voor de stoet te vervolledigen. (meer mag maar moet niet)
Het zijn 2 korte ritjes naar de Kerk en naar de feestzaal waar jullie allen welkom zijn voor een hapje en een drankje.
Waar gaat dit door?
Op 2 minuutjes van Hasselt, nl Alken.
Van en tot?
Rit naar kerk om half 2
Rit naar feest om kwart voor 3
We kunnen er tevens een plezante Meet van maken en het mooie Limburg met hoofdstad van de smaak verkennen.
Meer info
Contactgegevens
Kim & Kristiaan
Kristiaan.Driesen@skynet.be
0499 59 08 70
Cook alias Kim Lemmens
Kim_Lemmens@telenet.be
Met Vriendelijke Groeten Kim & Kristiaan en Cook
Dag beste MINIacs,
Wij zijn dus Kim en Kristiaan (het stapelverliefde koppel) en we zouden het geweldig vinden als jullie ons konden helpen om van deze prachtige dag (12 september), de allermooiste te maken van ons leven!
Natuurlijk vinden wij jullie MINI's de coolste en tofste wagens die er zijn en we kunnen ons dus geen beter vervoer wensen op onze trouwdag!
Hopelijk komt er veel reactie en iedereen die ons op deze dag wil helpen is natuurlijk van harte welkom op onze receptie in zaal "De Wimbert" (op 2 min. van de kerk) voor een hapje en een drankje.
Zo, hopend op veel reactie en tot gauw.
Kristiaan & Kim
kristiaan.driesen@skynet.be
Wij zijn dus Kim en Kristiaan (het stapelverliefde koppel) en we zouden het geweldig vinden als jullie ons konden helpen om van deze prachtige dag (12 september), de allermooiste te maken van ons leven!
Natuurlijk vinden wij jullie MINI's de coolste en tofste wagens die er zijn en we kunnen ons dus geen beter vervoer wensen op onze trouwdag!
Hopelijk komt er veel reactie en iedereen die ons op deze dag wil helpen is natuurlijk van harte welkom op onze receptie in zaal "De Wimbert" (op 2 min. van de kerk) voor een hapje en een drankje.
Zo, hopend op veel reactie en tot gauw.
Kristiaan & Kim
kristiaan.driesen@skynet.be
volgautootjes mini
hoihoi,
allereerst proficiat met jullie verloving!!!
nu ik ben van hasselt en wil eventueel wel tijd vrij maken om jullie te rijden als ik dan niet moet werken.
het is nog een heel tijdje dus ik stel voor dat ik jullie mijn mailadres geef en dan kunnen jullie misschien een mailtje sturen.dan zet ik deze in mijn agenda.
ik zal jullie dan eentje terugsturen met mijn gsm nummer dan kunnen jullie indien nodig altijd bellen als je nog vragen hebt.
oh ja over mijn mini'tje
ik rij met een pepper white mini van 2005 met chroom exterieur en zwarte striping op motorkap.
zo hebben jullie al een idee van het uitzicht,
ik zou zeggen tot mails en nog een fijn paasweekend,
groetjes, joachim
allereerst proficiat met jullie verloving!!!
nu ik ben van hasselt en wil eventueel wel tijd vrij maken om jullie te rijden als ik dan niet moet werken.
het is nog een heel tijdje dus ik stel voor dat ik jullie mijn mailadres geef en dan kunnen jullie misschien een mailtje sturen.dan zet ik deze in mijn agenda.
ik zal jullie dan eentje terugsturen met mijn gsm nummer dan kunnen jullie indien nodig altijd bellen als je nog vragen hebt.
oh ja over mijn mini'tje
ik rij met een pepper white mini van 2005 met chroom exterieur en zwarte striping op motorkap.
zo hebben jullie al een idee van het uitzicht,
ik zou zeggen tot mails en nog een fijn paasweekend,
groetjes, joachim
- Jan zonder vrees
- MINI Fan
Re: Trouw met Mini's en Miniacs 12 September 2009
Beste,
Ik zou jullie hier wel mee willen helpen. Ik rij met een volledig zwarte mini clubman D met chroom zijspiegels. Gekocht in Hasselt.
Stuur mij jullie e-mail adres en dan stuur ik jullie mijn gegevens en dan kunnen jullie het zo even bekijken.
Met vriendelijke groeten
Ik zou jullie hier wel mee willen helpen. Ik rij met een volledig zwarte mini clubman D met chroom zijspiegels. Gekocht in Hasselt.
Stuur mij jullie e-mail adres en dan stuur ik jullie mijn gegevens en dan kunnen jullie het zo even bekijken.
Met vriendelijke groeten
Allemaal al hartelijk bedankt voor de reacties.
Vandaag heb ik aan een tankstation in Hasselt nog een vrouw aangesproken met een zwarte Mini met vlag op het dakl en geblokte spiegels en indien ze niet moest werken wou ze graag meerijden... dus het komt langzaamaan in orde.
Indien er iemand nog vragen heeft... mail me gerust op kristiaan.driesen@skynet.be en hopelijk tot binnen 3 maandjes ongeveer.
Greetz
Kim & Kristiaan
Vandaag heb ik aan een tankstation in Hasselt nog een vrouw aangesproken met een zwarte Mini met vlag op het dakl en geblokte spiegels en indien ze niet moest werken wou ze graag meerijden... dus het komt langzaamaan in orde.
Indien er iemand nog vragen heeft... mail me gerust op kristiaan.driesen@skynet.be en hopelijk tot binnen 3 maandjes ongeveer.
Greetz
Kim & Kristiaan
Hey,
Bedankt om te willen helpen Michael, zouden we zeker heel tof vinden...
... Morty, geniet dan maar goed van je vakantie, we vinden uiteindelijk toch wel genoeg kandidaten hoor, maar alleszinds bedankt voor de reactie...
We vinden het vooral geweldig dat de Miniacs zo behulpzame mensen zijn. Echt tof.
Greetz
K&K
Bedankt om te willen helpen Michael, zouden we zeker heel tof vinden...
... Morty, geniet dan maar goed van je vakantie, we vinden uiteindelijk toch wel genoeg kandidaten hoor, maar alleszinds bedankt voor de reactie...
We vinden het vooral geweldig dat de Miniacs zo behulpzame mensen zijn. Echt tof.
Greetz
K&K
Geachte MINIacs,
We zitten ondertussen nog maar een maandje van onze trouw af en zouden nog eens willen polsen bij jullie wie er nu al heel zeker mee kan rijden in onze suite.
Jullie mogen altijd een mailtje sturen naar kristiaan.driesen@skynet.be
Nogmaals bedankt voor al jullie hulp en tot gauw.
Groetjes van Kristiaan & Kim
We zitten ondertussen nog maar een maandje van onze trouw af en zouden nog eens willen polsen bij jullie wie er nu al heel zeker mee kan rijden in onze suite.
Jullie mogen altijd een mailtje sturen naar kristiaan.driesen@skynet.be
Nogmaals bedankt voor al jullie hulp en tot gauw.
Groetjes van Kristiaan & Kim
- Panidacolada
- MINI-aholic
de trouwsuite
hoi,
ik kan pas zeker zeggen rond de 26ste of ik kan meerijden of niet,
zou in elk geval leuk zijn maar ik laat nog iets weten.
hoeveel hebben jullie er in totaal nodig?
groetjes,
joachim
ik kan pas zeker zeggen rond de 26ste of ik kan meerijden of niet,
zou in elk geval leuk zijn maar ik laat nog iets weten.
hoeveel hebben jullie er in totaal nodig?
groetjes,
joachim
We hebben er in totaal 6 nodig. Tot nu toe hebben we er al zeker 3 geloof ik, maar Cook kan zelf niet meerijden, maar hij wou evt wel zijn Mini naar hier brengen op voorhand zodat ik en m'n verloofde er dan mee naar de kerk zouden kunnen rijden...
Dus ik weet niet of jullie rechtstreeks naar hier zouden komen dan, of hoe jullie het willen regelen...
Laat nog maar iets weten en dan mail ik wel terug.
Groetjes van het nog steeds dolverliefde koppel
en allemaal bedankt eh... jullie doen ons echt een geweldig plezier
Dus ik weet niet of jullie rechtstreeks naar hier zouden komen dan, of hoe jullie het willen regelen...
Laat nog maar iets weten en dan mail ik wel terug.
Groetjes van het nog steeds dolverliefde koppel

en allemaal bedankt eh... jullie doen ons echt een geweldig plezier
- Jan zonder vrees
- MINI Fan
ik heb men planning eens bekeken en ik moet die week de nacht doen maar ik heb wel gezien dat ik die zaterdag vrij heb dus wil ik jullie wel een plezier doen om mee te rijden
(ik kan wel niet beloven dat de mini er tiptop gewassen zal uitzien maar ik zal er zijn)
wat ik wel wou weten de mini's die meerijden spreken die op voorhand ergens af (kwestie zeker op tijd te zijn en niet verloren te rijden
)
mvg
Jan
(ik kan wel niet beloven dat de mini er tiptop gewassen zal uitzien maar ik zal er zijn)
wat ik wel wou weten de mini's die meerijden spreken die op voorhand ergens af (kwestie zeker op tijd te zijn en niet verloren te rijden

mvg
Jan
- Jan zonder vrees
- MINI Fan
Hellow allemaal,
de trouw gaat zeker nog door en jullie zijn allemaal welkom op het volgende adres om 13u30 ------- Rechtstraat 26, 3570 Alken.
Om af te spreken kan ik moeilijk helpen, want ik moet op dat moment hier bij mijn bruidje zijn. Regel iets onder elkaar indien mogelijk of kom gewoon rechtstreeks naar hier.
Als er nog onduidelijkheden zijn, mag je me altijd bellen op 0499/590870
Hopend op een geweldig toffe en kleurrijke suite... yours truly Kristiaan
Greetz
de trouw gaat zeker nog door en jullie zijn allemaal welkom op het volgende adres om 13u30 ------- Rechtstraat 26, 3570 Alken.
Om af te spreken kan ik moeilijk helpen, want ik moet op dat moment hier bij mijn bruidje zijn. Regel iets onder elkaar indien mogelijk of kom gewoon rechtstreeks naar hier.
Als er nog onduidelijkheden zijn, mag je me altijd bellen op 0499/590870
Hopend op een geweldig toffe en kleurrijke suite... yours truly Kristiaan

Greetz
- MY Dweiltje
- MINI Master
Awel, Kim en Kristiaan, ik denk dat de suite gezellig en zéér kleurrijk was
Onze allerbeste gemeende gelukwensen voor het jonge paar! Geniet er maar van en we gaan mekaar bij gelegenheid zeker nog eens zien
Met alle plezier hebben we een spatje kleur op 't doek gebracht vandaag,...
Dank voor de gezellige ontvangst en de receptie

Onze allerbeste gemeende gelukwensen voor het jonge paar! Geniet er maar van en we gaan mekaar bij gelegenheid zeker nog eens zien

Met alle plezier hebben we een spatje kleur op 't doek gebracht vandaag,...
Dank voor de gezellige ontvangst en de receptie

Meest geslaagde huwelijk aller tijden
Beste MINIacs,
Ontzettend fel bedankt om ons de meest onvergetelijke dag van ons leven te bezorgen. De huwelijkssuite was FABULEUS ! ! !
De hele dag hebben we complimenten gekregen over onze kleurrijke en prachtige suite van iedereen. Zo gauw de foto's in ons bezit zijn, krijgen jullie ze onmiddellijk te zien.
De dag is voor ons in schoonheid geëindigd omstreeks 4u en ja... toen kwam het besef eindelijk dat we daadwerkelijk getrouwd waren.
Nog ne geweldige merci aan iedereen en hopelijk ontmoeten we elkaar nog eens...
Heel veel groetjes,
Kim & Kristiaan
Ontzettend fel bedankt om ons de meest onvergetelijke dag van ons leven te bezorgen. De huwelijkssuite was FABULEUS ! ! !
De hele dag hebben we complimenten gekregen over onze kleurrijke en prachtige suite van iedereen. Zo gauw de foto's in ons bezit zijn, krijgen jullie ze onmiddellijk te zien.
De dag is voor ons in schoonheid geëindigd omstreeks 4u en ja... toen kwam het besef eindelijk dat we daadwerkelijk getrouwd waren.
Nog ne geweldige merci aan iedereen en hopelijk ontmoeten we elkaar nog eens...

Heel veel groetjes,
Kim & Kristiaan
Net een mailtje binnen gekregen van Pieter Bas met de link naar deze video:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xy73eZmvZQ4[/youtube]
en deze woorden:
"mijn zus is onlangs getrouwt en een aantal mensen
van jullie geweldige organisatie zijn gratis naar Alken afgezakt
om hun Minies uit te lenen en ze te gebruiken om de familie veilig en in stijl
naar te kerk te brengen. ik doe mijn hoedje af voor julie en wil jullie daarom
mijn mini-filmpje laten zien aan iedereen die er bij was of het wil zien."
Leuk om te zien en te lezen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xy73eZmvZQ4[/youtube]