Hallo allemaal,
Een vraagje. Ik zou graag nieuwe bandjes op de Cooper leggen (205/45/17). Ik had gedacht aan de Continental isportcontact 3 SSR (Runflat).
Iemand goede/slechte ervaringen met deze bandjes ?
Bij het bekijken van de prijzen, lijken deze nogal sterk uiteen te lopen.
Vraagje : kunnen jullie me een goed(kope)e bandencentrale aanprijzen ? Het lijkt me nogal gek om voor eenzelfde band tot 50 € meer (teveel) te betalen ...
Grtz
Bandencentrale
Re: Bandencentrale
Horzel schreef:Hallo allemaal,
Een vraagje. Ik zou graag nieuwe bandjes op de Cooper leggen (205/45/17). Ik had gedacht aan de Continental isportcontact 3 SSR (Runflat).
Iemand goede/slechte ervaringen met deze bandjes ?
Bij het bekijken van de prijzen, lijken deze nogal sterk uiteen te lopen.
Vraagje : kunnen jullie me een goed(kope)e bandencentrale aanprijzen ? Het lijkt me nogal gek om voor eenzelfde band tot 50 € meer (teveel) te betalen ...
Grtz
Over de ervaring kan ik je niets vertellen... Maar over die bandencentrales.. Kijk naar de goedkoopste maar let op dat bij diegene dat de goedkoopste band aanbiedt die misschien ook wel wat meer zal aanrekenen voor de montage en uitlijning e.d. ..Verder blijf ik voor men banden steeds bij me in de buurt en bij iemand waar je vertrouwen in hebt en waar je nog mensen kent die erbij gaan..
Heb hier Continental sportcontact 3 225/35/R18 op mij 18'ers liggen..en heeeeel content van..dus met continental zit je wel goed
ik hab 190€ betaald per band (btw en uiltijning inclu.) bij "Q team" (is een grote keten)
Wrs kan je hier en daar wel iets goedkoper maar ben content van de service
Ik heb wel geen runflats..vind dat te hard rijden..zeker moest je later nog optie op verlagen nemen

ik hab 190€ betaald per band (btw en uiltijning inclu.) bij "Q team" (is een grote keten)
Wrs kan je hier en daar wel iets goedkoper maar ben content van de service

Ik heb wel geen runflats..vind dat te hard rijden..zeker moest je later nog optie op verlagen nemen

- MY Dweiltje
- MINI Master