Huwelijk 14/juli

Zoek je iets specifieks?
Gebruikersavatar
kevin
MINI2 - Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 Jun 2012

Huwelijk 14/juli

Berichtdoor kevin » Za Jun 23, 2012 15:57

Hallo,

14/juli gaan ik en mijn verloofde de grote stap zetten.
Nu zouden wij graag op deze dag met enkele Mini’s worden vervoerd, wij hebben reeds +/- 5 mini’s maar zouden er graag nog enkele willen bij hebben .
Voor goed te zijn zouden wij er +/- 9 nodig hebben, dan kan iedereen van de suite mee met de auto’s van deze dag genieten.
Dit zou van +/- 8u30 tot 16u00 zijn ( de mensen van de mini’s krijgen dan ook ganse dag eten en drinken )
De 5 mini’s die we reeds te beschikking hebben zijn ook van een club ( Mini Fun Club Belgium )
Nu is mijn vraag of jullie soms leden hebben in jullie club die deze dag voor ons nog prachtiger zouden willen maken met hun mini’s ?

Ik heb in bijlage een overzicht van onze dagplanning

Alvast bedankt !!

Grtz Kevin en Wendy



DAGPLANNING


Dagverloop trouw Kevin en Wendy op zaterdag 14 juli 2012
We zouden het fijn vinden als jullie om 8u45 u aanwezig zouden zijn. Jullie kunnen parkeren bij de buren (grote oprit). Daarna kunnen jullie via onze oprit binnenkomen langs de achterdeur. De poort van de oprit zal open zijn. Jullie krijgen dan een ontbijt. Er zullen witte lintjes en ballonnetjes klaarliggen. We zouden het fijn vinden moesten jullie die aan jullie spiegels willen hangen.
Om 9u30 rijden we dan naar Cortewalle in Beveren. Wij worden daar om 10u verwacht. Daar krijgen jullie ook drank. Dit zal in een koffer moeten van 1 van de mini’s.
Om 11u30 rijden we dan naar restaurant de Molen in Doel waar een brunch voorzien is.
Om 14u maken we ons dan klaar om naar de kerk van Doel te rijden.
Om 14u 30 begint de viering. Tijdens de viering kunnen jullie als jullie dit wensen terug naar de Molen gaan om nog iets te drinken. Maar daar zijn jullie vrij van.
Om 15u30 zal de viering gedaan zijn en rijden jullie terug naar ons huis om de suitegasten af te zetten. Zij kunnen dan met hun eigen wagen naar de feestzaal rijden.
Als er nog vragen zijn, bel of mail ons gerust.
Jullie zijn vriendelijk bedankt om onze mooiste dag met jullie Mini’s nog meer kleur te geven.
Graag een bevestiging of jullie zeker aanwezig kunnen zijn op onze dag, zodat we weten of we zeker genoeg mini’s hebben.
Momenteel hebben we 4 mini’s maar hebben er nog 2 te kort. Als jullie nog mensen weten die zin hebben, geef onze gegevens zeker door.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten
Kevin en Wendy en de kids
Vendoornstraat 36
9120 Melsele
0486 06 41 21
03 252 01 76
kevin.cap@pandora.be

Gebruikersavatar
Musti
MINI-aholic
Berichten: 598
Lid geworden op: 20 Jul 2008
Locatie: Kruishoutem

Berichtdoor Musti » Wo Jun 27, 2012 21:39

ik zal eens moeten zien of ik een mogelijkheid vind..maar alvast succes met jullie zoektocht! :wink:

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Do Jun 28, 2012 9:23

Da is nie ver van mijn deure! :D


Terug naar “Gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten