PPP356 in blijde verwachting

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Di Nov 08, 2005 20:47

Ik heb al een zware discussie gehad, omdat de afgesproken leveringstermijn ruimschoots overschreden is. :evil:

Ik denk niet dat ze mij nu eerst gaan berichten dat de wagen er is, en hem dan niet gaan leveren. Ze zien wel uit. Afbeelding

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Di Nov 08, 2005 20:50

overschreden ? vertel eens

heb toen bij mij een tijdelijke wagen gehad van de garage. mijn "oude" was immers al verkocht en zat anders zonder vervoer. waar heb jem besteld ?

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Di Nov 08, 2005 20:56

ppp356 schreef:Net bericht gekregen, de Mini staat in Zeebrugge, en komt deze week nog naar Schoten. Aflevering is voorzien in de loop van volgende week.

Het einde van het wachten is in zicht :D

Hey ppp,

Vanaf 't moment dat ik wist dat hij op Belgische bodem stond sliep ik bijna niet meer.
Dat laatste wachten is echt om uw kas van op te vreten. Kan er over meepraten.
Veel succes met den uwen MCS h?, en hopelijk stormt het niet meer want dan zal hij wel wat zand vreten in Zeebrugge :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Jan

ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Di Nov 08, 2005 20:59

Besteld in Antwerp Mini Store. Moet zeggen, ik heb daar een zeer symphatieke verkoper gehad.

Er zitten enkele JCW onderdelen op, waarvan ondertussen BMW beslist heeft om deze af fabriek te plaatsen, en niet zoals vroeger na levering bij de dealer.
De wagen had normaal half Oktober moeten geleverd zijn, maar kreeg toen bericht dat de toelevering van de JCW onderdelen op zich lieten wachten, en dat de wagen voorzien was voor levering week 48.

Na een mailtje van een vriend van mij aan JCW, kregen we bericht dat er helemaal geen probleem was met de toelevering van de JCW onderdelen. Na dit gemeld te hebben aan de AMS, kreeg ik te horen dat er een communicatie fout was, en dat het niet de onderdelen waren die het probleem vormden, maar dat door het succes, ze al de wagens niet gemonteerd kregen op de fabriek.

Toen ik hen melde dat ik de leveringstermijn met meer dan 20% overschreden werd, en ik afzag van de aankoop, een beetje bluffen mag wel, hebben ze de termijn kunnen opschuiven naar week 46. Ik had wel gewacht tot week 48, maar vond niet dat je zomaar moet toegeven, omdat ze BMWzijn. Tenslotte zijn afspraken afspraken.

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Di Nov 08, 2005 21:09

onze verkoper bij antwerpstore is christophe. hele redelijke kerel.

zorg da je compensatie krijgt, lijkt me zeker ni teveel gevraagt...

waar wordt je wagen afgeleverd ?

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Di Nov 08, 2005 21:19

Vermoed dat het probleem vooral communicatie is: dealers - Bornem - M?nchen - Cowley - East Preston - ... Er is gelegenheid genoeg om de zwarte piet naar elkaar toe te schuiven.

Verkoopster (jawel, ons Nele) is erg gedienstig en vriendelijk, goeie prijzen en organiseert ook veel: vorige maand nog een gratis vat! Maar blijkbaar weinig back-up van hogerhand. Heb steeds de indruk dat ik al meer weet dan hun als ik er binnenstap.

Kritisch, "but no offence".

Jan

ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Di Nov 08, 2005 22:39

snans schreef:onze verkoper bij antwerpstore is christophe. hele redelijke kerel.

zorg da je compensatie krijgt, lijkt me zeker ni teveel gevraagt...

waar wordt je wagen afgeleverd ?

De wagen wordt afgeleverd bij Jorssen Schoten (bij mij om de hoek). Ik heb de wagen via Jeroen gekocht. Wat de compensatie betreft, dit feit staat genoteerd in het grote boek van Paul Afbeelding, en komt vroeg of laat wel eens ter spraken.
Laatst gewijzigd door ppp356 op Di Nov 08, 2005 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Di Nov 08, 2005 23:15

zit wel goed dan

zoot
MINI-aholic

Berichtdoor zoot » Wo Nov 09, 2005 8:55

have fun..... als je hem hebt, natuurlijk nog meer fun.... 8)

ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Zo Nov 27, 2005 17:54

ppp356 schreef:Ik heb al een zware discussie gehad, omdat de afgesproken leveringstermijn ruimschoots overschreden is. :evil:

Ik denk niet dat ze mij nu eerst gaan berichten dat de wagen er is, en hem dan niet gaan leveren. Ze zien wel uit. Afbeelding

Ongelooflijk ](*,) De mini had normaal op 18-11 moeten afgeleverd worden, echter in de loop van donderdag krijg ik bericht dat het misschien wel maandag ging worden :roll: Vrijdagavond kreeg ik echter te horen dat, aangezien de onderdelen die ze nog moesten plaatsen, dat het wel eens woensdag ging worden. Precies of ze wisten niet wat er allemaal op de wagen geschroefd moest worden :?
Nu de klap op de vuurpijl.........maandag telefoon, er is een groene en beige sportstoel geleverd, en ze wisten niet wanneer deze binnen ging komen, maar ik mocht de wagen ook komen halen met 2 verschillende voorstoelen, ik heb hun gevraagd of ik er achterlijk uitzag.
We zijn nu morgen een week verder, en nog steeds weet ik niet wanneer de juiste stoel binnen is.
Ze bakken er echt niets van, in deze tijd van e-mail, maak je mij toch niet wijs, dat je na 5 dagen nog niet weet wanneer er een stoel kan geleverd worden.

Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Zo Nov 27, 2005 23:34

Dat is inderdaad strange! Maar je hebt ??n troost....het is het wachten waard h?! Al kan ik begrijpen dat je staat te poppelen om hem in ontvangst te nemen!

ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Zo Nov 27, 2005 23:43

Ik heb vooral problemen, met al die blabla, maar er komt maar weinig boemboem van. :evil:
Je krijgt soms het gevoel, dat ze je behandelen als een achterlijke kl**t

ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Di Nov 29, 2005 22:32

Dit is echt te gek om los te lopen.
Ondertussen is de juiste stoel gemaakt in Itali? en verzonden. :D
Klein probleempje, hij is verloren gegaan op transport, en ze hebben een vermoeden dat hij overseas zit, Amerika met andere woorden :evil:

Dit kan je toch allemaal niet blijven geloven :roll: :roll:

Terug naar “Who's Who”