Hoi Hoi allenmaal

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
Connie
MINI2 - Newbie

Hoi Hoi allenmaal

Berichtdoor Connie » Za Jan 19, 2008 18:25

Hoi Allenmaal :)

Ik zal mij ook even netjes voorstellen, ik ben Connie en zit samen met mijn man Guido al flink wat jaartjes tussen de mini`s.
Voornamelijk classics zijn altijd onze bezigheid en sinds september vorig jaar hebben we onze grote droom ook kunnen laten uitkomen en hebben we een new mini Cooper gekocht, hij is Pure silver en krijgt wel nog een zwart dakje en zwarte strepen op de motorkap. Zwarte achterkapjes op de zijspiegels heeft hij al.
Mijn classic minike is een paarse special van 1990 en heeft een 1300 kloppend hartje onder zijn motorkap liggen, tevens komt zijn naam van dat leuke paarse playstation draakje af, die heb ik ook als tattoo op mijn rechter onderbeen staan, en een classic mini op mijn linker schouderblad achter op de rug,
Mijn classic mini Spyro is geheel mijn stijl en smaak zoals ik altijd al een mini wilde, veel heb ik dan ook zelf gedaan en het technische met mijn man samen.
Ik vind het ook kei leuk om te knommelen aan de mini`s, een leuke hobby en wat we hier zeggen, het houdt je van de straat hihihi :wink:
Zo dat was het ongeveer wel over mij, meer kunnen jullie zien op onze website.
Gaan er van jullie hier ook naar het IMM dit jaar? wie weet meeten we elkaar dan, jullie weten nu waaraan ik te herkennen ben, tevens nemen we met de Limburgse huiskamer ( van de mini 7 club) onze BBQ aanhanger ( van de achterkant van een mini en hebben we gezamelijk gemaakt) en Limburgse vlag mee, en Spyro en ik trekken de BBQ want wij zijn de enige met een trekhaak.
Mensen tot meets en anders tot mails hier
Groetjes van Connie :wink:
Laatst gewijzigd door Connie op Zo Jan 20, 2008 9:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Clubmanneke
MINI-aholic

Berichtdoor Clubmanneke » Zo Jan 20, 2008 7:32

Hallo, ik zal als eerste reageren , vele MINIACS zullen nog liggen ronken, we hadden ALV gisterenavond en nadien deze nacht lieten we de BOWLING-ballen rollen.Het was leuk , zoals steeds :grin: :grin:

WELKOM OP 't FORUM !!!!!! :P :P

Connie
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Connie » Zo Jan 20, 2008 10:00

Hahaha dat ze maar lekker uitslapen, wij hebben vandaag met de classics een nieuwjaarsborrel..we gaan schieten..(ik heb mijn elastiekjes ook klaarliggen whahahaha) :P :grin:
Nee zonder gein we gaan echt schieten en gezellig kletsen weer met de groep en een stukje touren, helaas is het weer wat minder maar dat drukt de pret niet.
Ik zag net dat ik bij mijn mini Spyro trouwens een foutje had gemaakt, hij is niet van 91 maar van 1990, dat maar even snel veranderd.
Mensen rust lekker uit en straks weer fit achter het stuur :wink:

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Jan 20, 2008 10:14

Hey, welkom op dit te gekke MINI freaks forum en tot op een of andere meet :wink:

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Zo Jan 20, 2008 10:52

Welkom Connie, mooie hobby zo'n classic, en kan je vanaf nu ook meegenieten van de new mini, veel fun hier op't forum en mischien tot op een meet.
Grtjs, Dany.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Jan 20, 2008 11:39

Om het met een cliché te zeggen, maar daarom niet minder gemeend: welkom op mini2.be Connie :wink:

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Zo Jan 20, 2008 13:18

Welkom !! :grin:

vigar
MINI-aholic

Berichtdoor vigar » Zo Jan 20, 2008 13:22

WELCOME :)

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Jan 20, 2008 14:43

welkom... 8)

kleinen_joris
MINI-aholic

Berichtdoor kleinen_joris » Zo Jan 20, 2008 15:04

:grin:

Welkom :wink:

Connie
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Connie » Wo Mar 05, 2008 19:43

Dankjewel allenmaal :grin: :wink:

Ok late reactie maar dar heb ik een goede reden voor. :D ..huisje verbouwd :wink:

Terug naar “Who's Who”