even voorstellen hé...
My name is Lieven Van Campenhout vanaf nu hier gekend als Blackboxboy...
Waarom de naam Blackboxboy? Wel vermits mijne schat in een blackbox staat te pronken als ambassadrice leek het mij vrij voor de hand liggend dat ik men nickname in die richting zou volgen...
Genoeg over de Nicknames.
Ik ben een 29- jarige gast afkomstig uit Meise en ben gepassioneerd door alles wat met motoren te maken heeft.
Ik heb dan ook een opleiding autotechnicus genoten waarna ik meteen in de garagewereld ben gestapt en reeds ervaringen heb kunnen opdoen op gebied van technieken die de verschillende automerken gebruiken...
Maw als je is een vraagske hebt ivm techniek of mankementjes of weet ik veel wat ik zal jullie met raad en daad proberen bij te staan...
Zelf rijd ik NOG niet met MINI maar wie weet wat de toekomstbrengt hé

Vermits ik vanaf 14 augustus een nieuwe medewerker wordt aan bij garage Sneyers

Alleszins de reden waarom ik mij hier heb willen aansluiten is het feit dat het een leuke sociale en sportieve bende is waar veel potentieel in zit om veel plezier te kunnen maken samen.
Alleszins ik ben al blij dat zowel Shanna als ik zo snel aanvaard zijn in de groep en daarvoor wil ik jullie reeds bedanken.
de momenten dat we samen zijn geweest zijn nu reeds onvergeteljk en zijn zeker voor herhaling vatbaar.
Misschien eenmooie MINI minded spreuk.
Drive MINI! Be part of a family!
Grtz een trots nieuw lid
Lieven Alias Blackboxboy