Blackboxboy

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
Gebruikersavatar
black jack
MINI-aholic
Berichten: 563
Lid geworden op: 30 Jan 2009
Locatie: diest

Berichtdoor black jack » Vr Jun 05, 2009 0:33

welkom in de tofste mini club :grin:

Gebruikersavatar
Blackboxboy
MINI Regular
Berichten: 47
Lid geworden op: 29 Mei 2009

Re: Blackboxboy

Berichtdoor Blackboxboy » Ma Jun 22, 2009 17:28

Blackboxboy schreef:


Zelf rijd ik NOG niet met MINI maar wie weet wat de toekomstbrengt hé :wink:
Vermits ik vanaf 14 augustus een nieuwe medewerker wordt bij garage Sneyers :wink: :!:




Updateje :grin:
Grtz den ene helft van het Blackboxduo :P

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Ma Jun 22, 2009 19:29

Amai .... Dan moeten julie elkaar toch heeeeeeel graag zien :wink: :D

Kan me voorstellen dat dit niet altijd even evident moet zijn.
Wordt het dan als verkoper, mecanieker, ..... :?:

Gebruikersavatar
jackpro
MINI2 - Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 Jan 2009

Berichtdoor jackpro » Ma Jun 22, 2009 20:02

proficiat !!!!!!!!!!!!!!

weer een goeie reden om bubbels te drinken :grin:

grtz :wink:

Gebruikersavatar
Blackboxboy
MINI Regular
Berichten: 47
Lid geworden op: 29 Mei 2009

Berichtdoor Blackboxboy » Di Jun 23, 2009 8:36

Stafke schreef:Amai .... Dan moeten julie elkaar toch heeeeeeel graag zien :wink: :D

Kan me voorstellen dat dit niet altijd even evident moet zijn.
Wordt het dan als verkoper, mecanieker, ..... :?:


Het is de bedoeling dat ik daar opvolging verzorg van de receptie en de commmunicatie doe naar de werkplaats en de opvolging van de bestelde onderdelen om een afspraak te maken ter plaatsing en op termijn direct service en betere "snelle" diagnose te doen alvorens de wagen de werkplaats ingaat. Dwz een zo compleet mogelijke informatie opvragen en doorgeven aan de werkplaats.
Ik zal dus als service advisor tewerk komen te staan. :wink: En ik kan de klanten dan ook perfect weten te vertellen wat er al dan niet gedaan is of gedaan moet worden met de eventuele oorzaken ervan. Dit zodat je perfect weet als klant wat er gedaan is en waarom. :)

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Di Jun 23, 2009 10:51

En dat is nu een punt dat nogal dikwijls wazig is voor de klant (ongeacht merk en garage, omdat er traditioneel nogal dikwijls een soort vacuum tijdsruimte is tussen de receptie en de werkplaats,...)
Dus, we gaan van naaldje tot draadje op de hoogte zijn wat er met ons bijoukes gaat gebeuren of moet gebeuren,.... :D kunnen we alleen maar toejuichen,...

Doctor, doctor, give me the news,... lol,....
Hmmm, moest sontaan aan iets denken en dit ligt echt in de lijn,... :grin:


Terug naar “Who's Who”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast