newbie

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
tdr
MINI Freak

Berichtdoor tdr » Di Jun 21, 2005 11:57

Van mij ook een welkom!

Amai, hadden ze toch mogen weten van die tankdop???!!!!

Waarom zouden ze anders de MCS Cabrio's ook niet uitrusten met zo'n tankdop...

Anyway, veel succes met jullie nieuwe aanwinst!

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Vr Jul 08, 2005 20:47

kak zeg ...

net gemerkt dat ??n of andere kl*jo mijne achterbumper mooi getikt heeft me zijne trekhaak . schone bult/scheur ....

:evil:

anyway ... iemand betrouwbare carrosier in de buurt van wijnegem/antwerpen ?

patske
MINI Fan

Berichtdoor patske » Vr Jul 08, 2005 20:50

ow d*mn, leuk is anders :cry:

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Vr Jul 08, 2005 20:59

mja, ... ben er eig best ambetant door. kan allemaal wel weer gerepareerd worden, maar triest dat sommige mensen niet geven om andermans eigendom.

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Vr Jul 08, 2005 21:23

ja d*mn is het woord :shock:
Het houdt dus echt niet op.

Ik weet jammer genoeg geen carrosier in Wijnegem :frown: , alleen hier in de buurt. sowwy
het ergste is dat uitdeuken al een flink sommetje geld kost alleen door die stoeme klojo.

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Za Jul 09, 2005 18:41

snans schreef:kak zeg ...

net gemerkt dat ??n of andere kl*jo mijne achterbumper mooi getikt heeft me zijne trekhaak . schone bult/scheur ....

anyway ... iemand betrouwbare carrosier in de buurt van wijnegem/antwerpen ?

carrosserie nijsmans aan de Bisschoppenhoflaan ik geloof dat de eerste straat na de drive in quick rechts is en daar ten einde is nijsmans veel ervaring met Mini

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Za Jul 09, 2005 20:32

thnkx,

na het weekske platte rust in cyprus zal ik daar es gaan horen of hij mijn schattie kan genezen :lol:

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Zo Jul 10, 2005 16:52

LOL , de Mini-dokter :cheesy:

Maar ik hoop wel dat het lukt snans!

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Di Jul 19, 2005 19:50

djee, wat leuk. de dokter zal gelijk nog meer werk hebben.

na 5 minuten binnen geweest te zijn in de GB in't shopping heeft ??n of andere droplul een ferme kras op de deur getrokken.

begrijp de afgunst/jaloezie van sommige mensen toch echt niet.

stelleke loosers...

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Di Jul 19, 2005 20:34

seeeheeg, hebben die niks beters te doen stelletje vandalen.

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Wo Jul 20, 2005 12:50

nog even een update van de oorspronkelijke problemen:

de antwerpstore heeft zich ge?xcuseerd voor de overlast en geeft aan dat een groot deel van de verantwoordelijkheid bij mini belux zelf ligt.

ik moet eerlijkheids halve dus ook toegeven dat de mensen van de antwerpstore ook altijd klaar staan, en alles zeer goed opvolgen en proberen alles in goede banen te leiden. dit is echter voor hen ook niet altijd even evident.

als compensatie van het geleden leed, heb ik dan ook een zeer mooie tegemoedkoming gekregen in de vorm van kleding.

intussen zijn we ook gecontacteerd door mini belux die ge?ntresseerd waren in ons verhaal, om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen.

of er nu al dan niet nog enige terugkoppeling van mini belux te verwachten is betwijfel ik echter.

de mensen bij centre auto malle lijken ook enige vorm van begrip te tonen en is het de chef garage die de auto van ons persoonlijk opvolgt.
men heeft blijkbaar ingezien dat sommige werknemers hun boekje te buiten zijn gegaan met bepaalde uitspraken.

blijkbaar is op diverse plaatsen in de mini-hi?rarchie het besef gekomen dat mini rijders toch wel uitgesproken trots zijn op hun auto en deze niet enkel bezien als een noodzakelijk 4-wielig vervoersmiddel.

de mini-community is een feit en geen mythe !
laat ons elkaar steeds bijstaan om zo onze positie in de soms bmw overheersende dealernetwerken op te eisen !

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Wo Jul 20, 2005 20:01

snans schreef:blijkbaar is op diverse plaatsen in de mini-hi?rarchie het besef gekomen dat mini rijders toch wel uitgesproken trots zijn op hun auto en deze niet enkel bezien als een noodzakelijk 4-wielig vervoersmiddel.

de mini-community is een feit en geen mythe !
laat ons elkaar steeds bijstaan om zo onze positie in de soms bmw overheersende dealernetwerken op te eisen !

Bij Van Osch moeten ze toch nog het een en ander leren dan!

patske
MINI Fan

Berichtdoor patske » Wo Jul 20, 2005 21:38

ik mag zeker niet klagen van mijn mini-dealer (bmw verstraten in wachtebeke) integendeel zelfs. Net voor ik een paar daagskes op vakantie ging had ik probs met de mini. Alhoewel ze het ontzettend druk hadden hebben ze mijn minike der toch tussen genomen en hoefde ik nie lang te w88 eer ik hem terug had. Ik ben heel erg blij voor de vlugge service.

patske
MINI Fan

Berichtdoor patske » Wo Jul 20, 2005 21:42

ow jah , ben blij voor jullie dat er toch enige vorm van begrip is bij die dealer van jullie. En na alle narigheid die jullie gehad hebben hoop ik nu dat de miserie es ff stopt. :cheesy: wish you luck

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Do Jul 21, 2005 10:33

patske schreef:ik mag zeker niet klagen van mijn mini-dealer

en gij luistert daar dan nog naar ook :P

patske
MINI Fan

Berichtdoor patske » Do Jul 21, 2005 12:17

spijt me bart maar met de beste wil van de wereld snapk nie wa ge bedoeld :? help me es ff :idea:

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Do Jul 21, 2005 13:55

Soms volstaat zelfs de beste wil van de wereld niet om te begrijpen wat ik bedoel.

Uw dealer zegt tegen U da ge ni moogt klagen.
En gij zijt dan braafjes en zegt ja ik mag niet klagen van m'n dealer (dus doe ik dat ook niet).

patske
MINI Fan

Berichtdoor patske » Do Jul 21, 2005 14:47

nikskes dealer zegt... Ik ben gewoon heel tevreden over de service die ik kreeg. Want eigenlijk kon het gewoon nie. Mecanicien had zelf zijn pauze ingekort. Door heel wa wegenwerken kwam ik der een minuutje voor 12u toe. Is iets waar ik helemaal nie van hou om net voor iemands pauze ergens toe te komen. Maar ik kon nie anders. Auto moest gewoon in orde zijn voor ik op vakantie vertrok. Dus zoals ik al zei was het daar heel druk, konden me zelfs geen vervangwagen geven want alle vervangwagens waren al bezet. Om me toch te kunnen helpen heeft een mecanicien vlug zijn boterhammen opgegeten en me direkt geholpen. Iemand van op het bureau stelde zelfs voor om iets te eten voor me te halen.
Als ik iets goe vind zal ik da zeggen maar als ik iets nie goe vind zeg ik da ook. Mij hoeft er niemand iets voor te kauwen waar ik nie mee akkoord ben. Want meestal ga ik dan net tegen de stroom in. Ben altijd al tegendraads geweest en op zo'n moment zeker. Dus nikskes braafkes h? Bart. :cheesy:

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Do Jul 21, 2005 18:26

Van de service zelf heb ik ook niks te klagen. Maar wel van het werk dat ze soms leveren qua afwerking.

Mijn Mini-logo zat los omdat ze het proberen te pikken hebben, en de mannekes hadden er niks beters op gevonden dan er dubbelzijdige plakband achter te wriemelen. Maar ze hebben het wel moeten hermaken omdat ik reclameerde. Nieuw Logo, netjes gedaan dit keer. Ik wou maar zeggen dat ze soms eens wakker geschud moeten worden omd?t je op elk kantje van je Mini controleert en zij denken het is maar een Mini.

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Do Jul 21, 2005 18:38

Evi schreef:zij denken het is maar een Mini.

idd

Terug naar “Who's Who”