Hallo MINIACS
- fantasierijke_egel
- MINI Regular
Sorry snap het niet goed!!!???
Dat water stond daar toch toen je erin reed? Volgens mij is dat water er niet plots gekomen toen je daar reed. Met andere woorden.
1- Je bent er zelf ingereden.
2- De plas was niet zo klein dat je hem niet zag.
3- Volgens wat ik op de foto's zag was het ook in te schatten dat het te diep was om door te rijden...
Ik denk dus dat procederen niet veel gaat uithalen.
Misschien cru gezegd maar in mijn ogen wordt het hier iets van eigen schuld, dikke bult.
Laat het een les zijn voor de toekomst.
Dat water stond daar toch toen je erin reed? Volgens mij is dat water er niet plots gekomen toen je daar reed. Met andere woorden.
1- Je bent er zelf ingereden.
2- De plas was niet zo klein dat je hem niet zag.
3- Volgens wat ik op de foto's zag was het ook in te schatten dat het te diep was om door te rijden...
Ik denk dus dat procederen niet veel gaat uithalen.
Misschien cru gezegd maar in mijn ogen wordt het hier iets van eigen schuld, dikke bult.
Laat het een les zijn voor de toekomst.

- fantasierijke_egel
- MINI Regular
1 verkeer was mogelijk
2 moeten stoppen voor voorligger en zo in de misérie geraakt
3 Defect aan pompen toegegeven door ingenieurs die met handen in hun zakken stonden te kijken ipv ordediensten aan te manen weg te sluiten.
4 is een precedent want de krijtlijnen van vorige malheurs en waterpijlen zijn zichtbaar tot op heden (daarom stonden de ingenieurs erbij als ramptoeristen)
5 We zullen zien ik hoop op niets, alles wat ik krijg is mooi meegenomen
2 moeten stoppen voor voorligger en zo in de misérie geraakt
3 Defect aan pompen toegegeven door ingenieurs die met handen in hun zakken stonden te kijken ipv ordediensten aan te manen weg te sluiten.
4 is een precedent want de krijtlijnen van vorige malheurs en waterpijlen zijn zichtbaar tot op heden (daarom stonden de ingenieurs erbij als ramptoeristen)
5 We zullen zien ik hoop op niets, alles wat ik krijg is mooi meegenomen