bij van osch in hasselt lag er reclame van deze site zo ben ik hier terecht gekomen.
voor de moment rij ik nog met nen kever rond maar er is verrandering op komst want na 2 jaar veel overuren kloppen is hij dan toch op komst, mijn oog is gevallen op nen mini cabrio en hij is reeds besteld begin februari.
ik ben wel ff verschoten van de wachttijden amai zulle hij gaat pas bij mij zijn in week 19, nog 2 maanden geduld dus

het is dus nen mini one cabrio geworden ik wou dan de computer gewoon laten aanpassen tot 115 pk. heeft hier mss al iemand ervaring mee?
dan heb ik gewoon de standaart velgen laten zitten omdat ik er zelf op wou zetten dus als er iemand nog mooie 18'ers te koop heeft laat maar iets weten eh....
van die verstralerkes vanvoor vind ik ook wel mooi ma ze zijn nogal prijzig als iemand weet waar er ergens iets betaalbare te koop zijn en die er ongeveer hetzelfde uitzien....
van de week moet ik de opties gaan vastleggen en zal alles definitief worden ik ga ze even vermelden aangezien ik nog nie echt met nen mini gereden heb (behalve een testritje dan) kan ik mss iets over het hoofd gezien hebben wat toch wel handig kan zijn.
mini one cabrio hyper blue:
-sportstuur
-interieur in koetswerkkleur
-chromeline interieur+exterieur
-buitenspiegels chrome
-verwarmde sportzetels (recaro)
-mistlampen
-xenon lichten
-cockpit chrono
-witte pinklichten
-windscherm
-opbergpakket, hoogteregeling passagierszetel, tapijten
ik ben nog in overweging om de centrale armsteun te nemen ma volgens mijne dealer staat hij te ver naar achteren. iemand ervaring mee???
da was het zo een beetje, nu maar hopen dat die 2 maanden gaan omvliegen