Shorty stelt zich voor
Shorty stelt zich voor
Beste Forummers,
Ik ben de shorty, 28 jaar en reeds 2 jaar werkzaam bij MINI Patrick Smets in Lier. Ik hou mij dus 6 dagen op 7 bezig met dit ongelofelijke merk. Mochten er dus vragen zijn..........maar ik denk dat de meesten onder jullie minstens eveneveel weten dan ik.
Ik kom hier absoluut niet om reclame te maken voor onze concessie, mochten er een aantal onder jullie dat denken, maar gewoon een hobby delen die eigenlijk mijn werk is.
Ik hoop in ieder geval dat ik hier nog meer te weten kom dan dat ik al wist.
De groeten,
Shorty
Ik ben de shorty, 28 jaar en reeds 2 jaar werkzaam bij MINI Patrick Smets in Lier. Ik hou mij dus 6 dagen op 7 bezig met dit ongelofelijke merk. Mochten er dus vragen zijn..........maar ik denk dat de meesten onder jullie minstens eveneveel weten dan ik.
Ik kom hier absoluut niet om reclame te maken voor onze concessie, mochten er een aantal onder jullie dat denken, maar gewoon een hobby delen die eigenlijk mijn werk is.
Ik hoop in ieder geval dat ik hier nog meer te weten kom dan dat ik al wist.
De groeten,
Shorty
- !nathalie!
- MINI Master
- minibandit
- MINI Nutter
- Lucky & Caro
- MINI-aholic
grand_cru schreef:Welkom hier Shorty, ben je commercieel of technische bezig bij Smets?
Kan interessant zijn om weten of we je voor een prijs of zo kunnen storen
Ik ben commercieel bezig bij Smets. Dus ik doe inderdaad de MINI afdeling. En inderdaad, Smets zal zeker gekend zijn, positief of negatief (meestal positief). Maar nobody?s perfect h?.

In ieder geval bedankt voor alle reacties en hopelijk gaan we hier nog toffe tijden tegemoet. Jullie mogen me voor alles storen, ik weet alleen niet of ik op ALLES en antwoord heb.
- minibandit
- MINI Nutter