Hallo,
Momenteel ben ik nog niet in het bezit van een Mini maar eind april komt er verandering in.Besteld:een Cooper D in Pepper White,zwart dak en spiegels,pepperpacket,middenarmsteun,rotator velgen (moest het aan mij liggen wast iets anders maar ja) wss nog de checkered binnen en buitenspiegels er op en sportstripes...
Foto's zullen wel volgen.
Groeten
Cooper D PW
- Clubmanneke
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
- Clairetje MCCabrio
- MINI Driver
Thx all
Hier in het Gentse zijn ze nog niet zo veel te zien maar ik verwacht dat dit spoedig zal veranderen,zeker na het autosalon.
Eigenlijk waren we niet van plan om een Mini te kopen,en waren we aan het twijfelen tss polo en pug 207,maar dan op het salon de mini gezien en de fiscale voordelen en eigenlijk was de mening vlug gewijzigd.S'anderendaags waren we al aan het testen met een Clubman bij Verstraeten....
Grtz
Hier in het Gentse zijn ze nog niet zo veel te zien maar ik verwacht dat dit spoedig zal veranderen,zeker na het autosalon.
Eigenlijk waren we niet van plan om een Mini te kopen,en waren we aan het twijfelen tss polo en pug 207,maar dan op het salon de mini gezien en de fiscale voordelen en eigenlijk was de mening vlug gewijzigd.S'anderendaags waren we al aan het testen met een Clubman bij Verstraeten....
Grtz