nog geen mini owner

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
san
MINI2 - Newbie

nog geen mini owner

Berichtdoor san » Ma Mei 10, 2010 20:56

hallo

ik ben sandra en van plan om een clubman cooper s te kopen. heb al veel info gekregen, ook van één van jullie leden en dit weekend naar de dealer geweest. nu nog een koper vinden voor m'n huidig wagentje en dan is de aankoop van m'n mini een feit !!
k heb ondertussen een testrit gedaan met de clubman cooper D en vond dit al echt een ervaring, met een mini rijden !

En als iemand lovende woorden heeft over de clubman cooper s laat maar komen :)

groetjes
san

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Ma Mei 10, 2010 21:33

Welkom! Clubman S ziet er echt mooi uit vind ik :-)! Nu nog lid worden van de club he ;-)

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Ma Mei 10, 2010 22:23

Ik denk dat je mijn lovende woorden oven men clubman wel al gekregen hebt via mail he Sandra ?

Dus ik ga je hier niet verder overtuigen, daar zijn misschien nog andere voor :D

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Di Mei 11, 2010 13:36

Ik kan alleen maar bevestigen dat het een superbakkie is ! :)

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Wo Mei 12, 2010 12:13

Stafke schreef:Ik denk dat je mijn lovende woorden oven men clubman wel al gekregen hebt via mail he Sandra ?

Dus ik ga je hier niet verder overtuigen, daar zijn misschien nog andere voor :D

mijn ventje zal dat wel zeker goed gedaan hebben.
Het is zeker aan te raden, alvast succes met de keuze

san
MINI2 - Newbie

Berichtdoor san » Ma Mei 17, 2010 10:45

ja, de clubman cooper s is besteld :D maar ik twijfel nog over kleur ; dark grey met grijs dak en c stijlen en R99 velgen grijs metallic of pepper white met zwart dak en c-stijl en R111 velgen. ik kan deze week nog wijzigen, dus moet ik echt rap beslissen, hij is nu besteld in PW, maar k vind het geen echt cooper s kleur, ...

twee totaal verschillende wagens vind ik en toch moeilik om kiezen
iemand suggesties ?

sandra

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Mei 17, 2010 12:49

dark grey als je het mij vraagt... :wink:
Pepper white wordt intussen regelmatig genomen maar ne DG clubbie zie je niet zoveel...

san
MINI2 - Newbie

Berichtdoor san » Do Mei 20, 2010 15:00

de kogel is door de kerk, de cooper S dark grey met zilver zuil, dak, spiegels en sportstripes is besteld + grijs metallic R99 velgen

eind juni wordt ie geleverd :D
de voorstelling van m'n mini met foto's als hij binnen is in de garage volgt

groetjes
san

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Do Mei 20, 2010 15:30

proficiat :)

black jack
MINI-aholic

Berichtdoor black jack » Do Mei 20, 2010 15:59

proficiat met de beste aankoop van je leven : EEN MINI 8)

labbe
MINI Driver

Berichtdoor labbe » Do Mei 20, 2010 17:33

proficiat :) ge gaat nog leuke tijden te gemoet :D!

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Do Mei 20, 2010 19:04

Welkom en proficiat met de newborn!! Nu nog even vol ongeduld wachten,....

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Do Mei 20, 2010 22:24

Proficiat!! Proficiat!! Nu is het nog even spannend...
Nog even wachten!! :grin:

tommy cooper
MINI Freak

Berichtdoor tommy cooper » Do Mei 20, 2010 22:37

proficiat met de aankoop van je Clubman S!
dat gaat genieten worden,we spreken van ondervinding!
:)

Lientje
MINI Fan

Berichtdoor Lientje » Vr Mei 21, 2010 11:07

Proficiat :wink: !

YorkPower
MINI-aholic

Berichtdoor YorkPower » Vr Mei 28, 2010 23:36

Een maand leveringstermijn momenteel? Dat valt best te doen:)

Hallo allemaal, ik ben ook nieuw hier .:) Ik ben Yorick en in september word ik er 20. Ik heb nog geen MINI... Over enkele maanden kan het anders zijn. Ik zit in mijn eerste jaar aan de unif en als ik slaag voor al men vakken (met kerst was het toch al zo;-)) krijg ik van mijn liefste mama en papa een MINI One D. Ik zit mij nu dus dood te werken en af en toe kom ik als ontspanning hier een beetje op dit forum ronddwalen...
Mijn voorkeur gaat wel naar British Racing Green. Ik heb lichtelijk gemerkt dat jullie niet echt warm lopen van die kleur maar ik vind het echt een mooie kleur en hij heeft een sportief klankje;-).
Ik heb vernomen dat in November de MINI gefacelift wordt? Dus dan zou ik wel al meteen met een verouderd model rondrijden?:(
Heeft er ook iemand ervaring met kortingen op showroom modellen? Hoeveel korting kan je daarop gemiddeld krijgen? Want die wagens zijn meestal ook mooi uitgerust:-).

Alvast bedankt!

Grtzz YorkPower

YorkPower
MINI-aholic

Berichtdoor YorkPower » Vr Mei 28, 2010 23:38

Owjah,

PROFICIAT met je Clubman S :D daar zal je wel veel (rij)plezier uit weten te halen;-).

Gtrzz YorkPower

Lientje
MINI Fan

Berichtdoor Lientje » Za Mei 29, 2010 18:47

YorkPower schreef:Een maand leveringstermijn momenteel? Dat valt best te doen:)

Hallo allemaal, ik ben ook nieuw hier .:) Ik ben Yorick en in september word ik er 20. Ik heb nog geen MINI... Over enkele maanden kan het anders zijn. Ik zit in mijn eerste jaar aan de unif en als ik slaag voor al men vakken (met kerst was het toch al zo;-)) krijg ik van mijn liefste mama en papa een MINI One D. Ik zit mij nu dus dood te werken en af en toe kom ik als ontspanning hier een beetje op dit forum ronddwalen...
Mijn voorkeur gaat wel naar British Racing Green. Ik heb lichtelijk gemerkt dat jullie niet echt warm lopen van die kleur maar ik vind het echt een mooie kleur en hij heeft een sportief klankje;-).
Ik heb vernomen dat in November de MINI gefacelift wordt? Dus dan zou ik wel al meteen met een verouderd model rondrijden?:(
Heeft er ook iemand ervaring met kortingen op showroom modellen? Hoeveel korting kan je daarop gemiddeld krijgen? Want die wagens zijn meestal ook mooi uitgerust:-).

Alvast bedankt!

Grtzz YorkPower

Werk dan maar goe da je er eentje hebt :wink: !
Maar showroommodellen ben ik niet voor,als je dat enkel doet voor de prijs te drukken,zou ik dat niet doen.
Ik heb ook direkt een duurdere genomen,stel dat je later spijt krijgt en je wil wel wat opties,dan kost het je een pak meer dan je de wagen zo van de band laat rollen.

YorkPower
MINI-aholic

Berichtdoor YorkPower » Zo Mei 30, 2010 1:07

Lientje schreef:
YorkPower schreef:Een maand leveringstermijn momenteel? Dat valt best te doen:)

Alvast bedankt!

Grtzz YorkPower

Werk dan maar goe da je er eentje hebt :wink: !
Maar showroommodellen ben ik niet voor,als je dat enkel doet voor de prijs te drukken,zou ik dat niet doen.
Ik heb ook direkt een duurdere genomen,stel dat je later spijt krijgt en je wil wel wat opties,dan kost het je een pak meer dan je de wagen zo van de band laat rollen.

Ik doe mijn uiterste best!:)
Ja maar met moet sowieso een One D zijn en buiten het pepper pakket en opendak zou er verder niets op komen... Eventueel het Habanero pakket. Maar dat maakt niet zoveel uit. Het liefst van al had ik zo'n mooie Mayfair als je jouwe maar vermits ik niet zelf betaal heb ik strikte orders op te volgen:D. Ach we zullen wel zien na de punten! Ik laat dan zeker en vast weten wat het wordt :wink: .

Grtzz YorkPower

Lientje
MINI Fan

Berichtdoor Lientje » Zo Mei 30, 2010 22:01

Dat is ook al goed e,die dat gij wilt. Dus veell geluk,en je laat maar iets weten op het forum :wink: !
Grts!

Terug naar “Who's Who”