Hi There!!

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Re: Sidewalk badge + AUX-in

Berichtdoor MY Dweiltje » Vr Feb 11, 2011 9:46

Lady Cooper schreef:, en wat muziek in de achtergrond (héél lichtjes). Die AUX-in is daarvoor toch bedoelt?


Als ik het goed voor heb kan je ook je volume van je AUX aanpassen in je settings en deze staat standaard heel laag, dus die even hoger zetten en je gaat glimlachen, allé als die nu effectief zo laag staat hé,...

Even kijken in je handleiding want het is even drukken op je BC her en der voor je in het juiste menu komt :wink:

Gebruikersavatar
MINIMJ
MINI Freak
Berichten: 290
Lid geworden op: 26 Jan 2011
Locatie: Leuven

Re: Sidewalk badge + AUX-in

Berichtdoor MINIMJ » Vr Feb 11, 2011 14:18

Lady Cooper schreef:Bedankt voor de tips!! Ik ga het dit w-e uitproberen!
Ben ontgoocheld, gisteren ben ik een kabeltje gaan halen om mijn I-Pod te kunnen aansluiten in de auto (ik had met veel plezier opgemerkt dat ik een AUX-in had in mijn dashboardkastje) en deze morgen geprobeerd! Ik hoor alleen maar een gekraak, en wat muziek in de achtergrond (héél lichtjes). Die AUX-in is daarvoor toch bedoelt?
Kan er mij iemand uitleggen wat ik fout doe? (heb de "Mode" van mijn Boost op AUX gezet).
Alvast bedankt!!
Groetjes allemaal!!


Kan het zijn dat je een slecht kabeltje hebt? of misschien wat stof in de AUX ingang? Normaal zou het moeten werken ja! Je kan je aux level ook aanpassen in je MINI zelf, eens kijken bij instellingen, en dan de aux op het hardste zetten, mss helpt dat wel!

groetjes

Gebruikersavatar
MINIMJ
MINI Freak
Berichten: 290
Lid geworden op: 26 Jan 2011
Locatie: Leuven

Re: Sidewalk badge + AUX-in

Berichtdoor MINIMJ » Vr Feb 11, 2011 14:19

MY Dweiltje schreef:
Lady Cooper schreef:, en wat muziek in de achtergrond (héél lichtjes). Die AUX-in is daarvoor toch bedoelt?


Als ik het goed voor heb kan je ook je volume van je AUX aanpassen in je settings en deze staat standaard heel laag, dus die even hoger zetten en je gaat glimlachen, allé als die nu effectief zo laag staat hé,...

Even kijken in je handleiding want het is even drukken op je BC her en der voor je in het juiste menu komt :wink:


Ja juist! dat bedoel ik dus ook :p


Terug naar “Who's Who”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten