Hallo Mini liefhebbers,
Mag ik me even voorstellen, Ik ben Freddy Moerkens uit Tremelo. Ik heb sinds enkele weken een Mini Cooper s gekocht van het bouwjaar 2007. Hij heeft al wel wat kilometers maar na een testrit was ik overtuigd dat hij nog meekon.
Ik droomde er reeds langere tijd van om een mini te kopen maar een nieuwe kwam me te duur uit. Nu ik eindelijk een mini-eigenaar ben loop ik over van geluk en ook mijn vriendin is er heel blij mee. Ze wilt plots zelfs voor haar rijbewijs gaan . Ik heb haar gezegd dat ik haar steun maar dat ze moet leren met mijn oude wagen (Ford Fiesta bj 2000)
Ik hoop hier op het forum veel bij te kunnen leren over alles wat Mini-gerelateerd is en jullie adviezen te kunnen inwinnen aangezien ik nog nieuw ben in de Mini-wereld.
Foto´s Volgen nog
Met vriendelijke groeten,
Freddy
Voorstelling
- Freddy Moerkens
- MINI2 - Newbie
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 09 Sep 2013
- Freddy Moerkens
- MINI2 - Newbie
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 09 Sep 2013
- Freddy Moerkens
- MINI2 - Newbie
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 09 Sep 2013
Een mini tune je niet, die personaliseer je
Je kan je eindeloos uitleven met andere soorten en kleuren onderdelen. Andere spiegelkappen, luchthappers, stickering,... Het is enorm leuk iets uniek te creeren.
Motortuning is natuurlijk iets anders. Sommigen kopen een mini voor op het circuit, dan is het logisch dat je aan de pk's begint te prullen. Sommigen wil wat meer power om gewoon op de weg te rijden, dat is eigen keuze.
Mijn motor is volledig origineel maar ondertussen spoiler, andere velgen, gespoten spiegels en sidescuttles, andere kleur luchthapper en kofferklep, strut brace vanvoor, schroefset en andere remblokken/schijven eronder,...
Je gaat zover je zelf wil!
Verbruik van jouw S moet toch goed meevallen? Wrs toch al r56 he? Litertje of 8?
Je kan je eindeloos uitleven met andere soorten en kleuren onderdelen. Andere spiegelkappen, luchthappers, stickering,... Het is enorm leuk iets uniek te creeren.
Motortuning is natuurlijk iets anders. Sommigen kopen een mini voor op het circuit, dan is het logisch dat je aan de pk's begint te prullen. Sommigen wil wat meer power om gewoon op de weg te rijden, dat is eigen keuze.
Mijn motor is volledig origineel maar ondertussen spoiler, andere velgen, gespoten spiegels en sidescuttles, andere kleur luchthapper en kofferklep, strut brace vanvoor, schroefset en andere remblokken/schijven eronder,...
Je gaat zover je zelf wil!
Verbruik van jouw S moet toch goed meevallen? Wrs toch al r56 he? Litertje of 8?
Een mini personaliseer je idd... Hoewel ik er (voorlopig) af ga blijven. Zoals je zegt een andere velg steken daar komt nu ook niet zoveel bij kijken.
En qua motortuning ben ik nog enorm aan het twijfelen... Die diesels kunnen serieus opgetrokken worden (naar't schijnt) bijna naar een Cooper SD niveau 143pk en een hoop koppel.
Maar voorlopig eerst men twee jaar garantie, erna zien we wel.
Want volgens BMW Verstraeten valt alle zekerheid weg wanneer er ook maar iets aan die motor gebeurd.
En qua motortuning ben ik nog enorm aan het twijfelen... Die diesels kunnen serieus opgetrokken worden (naar't schijnt) bijna naar een Cooper SD niveau 143pk en een hoop koppel.
Maar voorlopig eerst men twee jaar garantie, erna zien we wel.
Want volgens BMW Verstraeten valt alle zekerheid weg wanneer er ook maar iets aan die motor gebeurd.
Een mini personaliseer je idd... Hoewel ik er (voorlopig) af ga blijven. Zoals je zegt een andere velg steken daar komt nu ook niet zoveel bij kijken.
En qua motortuning ben ik nog enorm aan het twijfelen... Die diesels kunnen serieus opgetrokken worden (naar't schijnt) bijna naar een Cooper SD niveau 143pk en een hoop koppel.
Maar voorlopig eerst men twee jaar garantie, erna zien we wel.
Want volgens BMW Verstraeten valt alle zekerheid weg wanneer er ook maar iets aan die motor gebeurd.
En qua motortuning ben ik nog enorm aan het twijfelen... Die diesels kunnen serieus opgetrokken worden (naar't schijnt) bijna naar een Cooper SD niveau 143pk en een hoop koppel.
Maar voorlopig eerst men twee jaar garantie, erna zien we wel.
Want volgens BMW Verstraeten valt alle zekerheid weg wanneer er ook maar iets aan die motor gebeurd.
- Freddy Moerkens
- MINI2 - Newbie
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 09 Sep 2013
@ Bram en bertn: leuke nuance!! Ik ben inderdaad serieus aan het uitkijken naar een set nieuwe velgjes en voor de rest zien we wel. stap voor stap.
Als het verkeer druk is (met echt filerijden) verbruikt hij toch dik 8L idd. Ik vind dat persoonlijk vrij veel maar ik mag er natuulijk niet over klagen, dan had ik maar iets anders moeten kopen...
Tof om ervaringen te kunnen delen op een forum! Alvast allemaal bedankt
Als het verkeer druk is (met echt filerijden) verbruikt hij toch dik 8L idd. Ik vind dat persoonlijk vrij veel maar ik mag er natuulijk niet over klagen, dan had ik maar iets anders moeten kopen...
Tof om ervaringen te kunnen delen op een forum! Alvast allemaal bedankt
- Freddy Moerkens
- MINI2 - Newbie
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 09 Sep 2013
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten