UKRyan

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
Gebruikersavatar
UKRyan
MINI2 - Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 Mar 2015
Locatie: Dordrecht, NL

UKRyan

Berichtdoor UKRyan » Wo Mar 25, 2015 7:32

Hallo allen!

Laatst ben ik mee geweest met de MINI Rally van de Antwerp Store en dat was me erg goed bevallen! Een aantal van mijn vrienden was ook al lid van de Miniacs en na de toer heb ik mij ook gelijk aangemeld! 8)

Ik zal mij even voorstellen:

Ik ben Ryan, 23 jaar, geboren in Swindon (UK) en alweer 22 jaar woonachtig in Dordrecht (NL). Mijn vader en zijn kant van de familie wonen nog steeds in de UK. Dat wil nog wel eens een goedkoop vakantieadres zijn. O:)

Ik ben helemaal verzot op alles wat met de UK te maken heeft en dat zie je dan ook veel terug in huis. :)

Inmiddels 5 jaar in het bezit van m'n rijbewijs.

Ooit begonnen met een VW Polo GTI uit 2001.
Nadat ik keer op keer een dure garagerekening kreeg werd het tijd voor wat anders. Ik heb toen een gloednieuwe Renault Twingo 1.2 ECO2 Dynamique gekocht.

Daarmee heb ik in 14 maanden tijd ruim 47.000 km gereden. Ik heb toch een groot deel van Europa gezien met deze auto. Het rijden was goedkoop, geen wegenbelasting, 1 op 18 lukte ook prima, verzekering was ook goed te doen. Het sparen ging dus lekker hard!

Echter had ik na een jaar toch al wel verlangens naar iets met een tikkeltje meer vermogen.
Zo nu en dan eens rondneuzen op internet.. M'n oog viel op de Cooper S, leuke hoeveelheid pk's, brandstofverbruik was ook normaal en 2ehands redelijk betaalbaar.

Uiteindelijk viel m'n oog op een JCW van 2009. 85.000 km op de teller, veel opties en een leuke kleur!

Om een lang verhaal kort te maken.. ik had na wat slapeloze nachten eindelijk de auto in m'n bezit!

De MINI ziet er inmiddels compleet anders uit dan toen ik hem kocht, maar daarover meer in een ander topic dat ik binnenkort aan zal maken. :) Alleen een Show Your Ride topic zonder foto's is niks, dus dat moet nog even een weekje wachten. :D

Gebruikersavatar
Raymond
MINI2 - Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 Jan 2015
Locatie: Nijmegen

Berichtdoor Raymond » Di Mei 12, 2015 15:58

Goed verhaal Ryan.. :)


Terug naar “Who's Who”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten