Horloge's . . .
Andere kleuren niet echt, zelfs deze staat niet in hun lijst, vraag nu niet hoe dat komt,
foto is de 756S, overzicht van de modellen http://www.sinn.de/onlineshopPRO/katalog-uebersicht-ka.htm
misschien iets voor in de Mini, een Sinn Rallyset . . .

foto is de 756S, overzicht van de modellen http://www.sinn.de/onlineshopPRO/katalog-uebersicht-ka.htm
misschien iets voor in de Mini, een Sinn Rallyset . . .
Die IWC vind ik echt wel iets hebben, en ook wel zeer exclusief. Het spijtige aan een Rolex vind ik dat de mensen nogal snel twijfelen als het wel een echte is. Een rolex vind je namelijk ook in Turkije voor 25 euro (namaak). Je hebt het certificaat niet erbij maar aan je arm ziet toch niemand het. De geloofwaardigheid van een Rolex is sterk gedaald.
Tis maar mijn mening he
Tis maar mijn mening he
Ben net terug van de winkel, wat een tegenvaller die Daytona
ik vind ze echt klein en plat, zal toch Breitling worden . . .
Daytona staal 6500? + minstens 5 jaar wachten . . .
Daytona staal/goud heeft hij in voorraad 9700?
geeft geen korting wegens het succes van het merk, hij verkoopt ze toch . . .
hij zei je moet er vanuit gaan dat elke horloge die Rolex maakt reeds verkocht is,
ook zei hij ik ken een hoop horloge's die veele mooier zijn, maar ik ken geen enkele die beter is . . .
hij heeft momenteel een wachtlijst van 52 klanten die wachten op een stalen Daytona,
en hij heeft het nog nooit meegemaakt dat er ??n na 5 jaar zei ik moet hem niet meer hebben . . .
Ik was zo overdonderd van de tegenslag die het horloge mij gaf dat ik zelfs niet achter
Breitling heb gevraagd, na een terrasje doen was ik wat bekomen en ben ik een andere Breitling
dealer gaan bezoeken,
deze had eigenlijk niet zoveel modellen in huis, ik weet wel dat een collega van het werk er daar ??n
heeft gekocht en met wat aandringen wel 23% korting heeft gekregen . . .
ik heb zo een mooie dikke cataloog meegenomen en ik zal daar eens wat in bladeren, terug vanaf 0 dus,
ik had al mijn zinnen op die Daytona gezet, hoe foto's toch kunnen bedriegen . . .

ik vind ze echt klein en plat, zal toch Breitling worden . . .
Daytona staal 6500? + minstens 5 jaar wachten . . .
Daytona staal/goud heeft hij in voorraad 9700?
geeft geen korting wegens het succes van het merk, hij verkoopt ze toch . . .
hij zei je moet er vanuit gaan dat elke horloge die Rolex maakt reeds verkocht is,
ook zei hij ik ken een hoop horloge's die veele mooier zijn, maar ik ken geen enkele die beter is . . .
hij heeft momenteel een wachtlijst van 52 klanten die wachten op een stalen Daytona,
en hij heeft het nog nooit meegemaakt dat er ??n na 5 jaar zei ik moet hem niet meer hebben . . .
Ik was zo overdonderd van de tegenslag die het horloge mij gaf dat ik zelfs niet achter
Breitling heb gevraagd, na een terrasje doen was ik wat bekomen en ben ik een andere Breitling
dealer gaan bezoeken,
deze had eigenlijk niet zoveel modellen in huis, ik weet wel dat een collega van het werk er daar ??n
heeft gekocht en met wat aandringen wel 23% korting heeft gekregen . . .
ik heb zo een mooie dikke cataloog meegenomen en ik zal daar eens wat in bladeren, terug vanaf 0 dus,
ik had al mijn zinnen op die Daytona gezet, hoe foto's toch kunnen bedriegen . . .
vanmiddag nog eens bij een dealer binnengestapt, die had de Evolution en de Emergency Mission voorliggen,
die laatste vind ik echt wel een mooi horloge, het was wel met een lichte blauwe wijzerplaat, niet zoals die op de foto,
maar misschien een groot nadeel, het is een quartz
ik had toch graag een automaat gehad . . .

die laatste vind ik echt wel een mooi horloge, het was wel met een lichte blauwe wijzerplaat, niet zoals die op de foto,
maar misschien een groot nadeel, het is een quartz

Terug naar “Totally Off Topic”