een vuil verhaal

Non MINI en andere praat
Gebruikersavatar
smetje
MINI-aholic
Berichten: 803
Lid geworden op: 13 Jan 2005
Locatie: gentbrugge

een vuil verhaal

Berichtdoor smetje » Vr Aug 05, 2005 0:02

vandaag was ik beetje aan het rondrijden met mijn broer naast mij en het was een zonnig weertje dus had ik het schuifdak en de zijraampjes open gezet. we zijn dus lekker aan het cruisen en ineens hoor ik zo splats op mijne auto en voel ik gelijk wat spettelingen op mijne arm, ik kijk naar de rechterkant van mijn voorruit en wat zie ik... al plekken van een duivescheet. kzeg all? da een vuile beeste en ik kijk opzij richting mijn broer en ik zie zo wa spetters op de hoofdsteun van hem, ik zeg tegen mijn broere van moet nu keer kijken, hij kijkt achterom in de wagen en zegt van ge moet eens kijken naar uw achterzetels :shock: heel mijn achterzetels volledig onder den duivestront. nog nooit in mijn leven meegemaakt, heel mijne auto onder den stront. van een duif met de schijterij gesproken :evil:
ik maar direct naar huis gereden en beginnen kuisen, nog goed dat ik lederen zetels heb want mee stoffen zetels zou ge nogal zitten vloeken denk ik.
moraal van het verhaal, geniet van het weer maar met mate want ge weet nooit wat er kan gebeuren

Gebruikersavatar
Saint'04
MINI-aholic
Berichten: 705
Lid geworden op: 06 Sep 2004
Locatie: Genk
Contact:

Berichtdoor Saint'04 » Vr Aug 05, 2005 1:23

Poets dat echt maar goed ja.
Mijn nonkel had dat heel vroeger eens gehad in zijn cabrio (het was wel maar een klein duivenstrontje niet zo ??n van het caliber waar jij van spreekt) en hij had het niet dadelijk gekuist. Gevolg was een plek in de zetel doordat het gewoon uitgebeten was.
Van op je kop laten schijten gesproken :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Gebruikersavatar
Blade
MINI Master
Berichten: 2085
Lid geworden op: 19 Jan 2004
Locatie: Antwerpen
Contact:

Berichtdoor Blade » Vr Aug 05, 2005 6:02

alle beesten zijn kl*te . . .

Gebruikersavatar
!nathalie!
MINI Master
Berichten: 1107
Lid geworden op: 27 Feb 2005
Locatie: Limburg - Bree
Contact:

Berichtdoor !nathalie! » Vr Aug 05, 2005 12:28

Birdy birdy in the sky,
Left a poepy in my eye,
me no worry me no cry
me just happy a cow can't fly!

Gebruikersavatar
wvs
MINI-aholic
Berichten: 486
Lid geworden op: 08 Jul 2004
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor wvs » Vr Aug 05, 2005 12:46

!nathalie! schreef:Birdy birdy in the sky,
Left a poepy in my eye,
me no worry me no cry
me just happy a cow can't fly!


:D

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Vr Aug 05, 2005 12:58

Redbulleke drinken en terug schijten

Gebruikersavatar
Number 19
MINI-aholic
Berichten: 531
Lid geworden op: 11 Mar 2005
Locatie: Gent
Contact:

Berichtdoor Number 19 » Vr Aug 05, 2005 20:29

Smetje ge moogt nog blij zijn dat dat uitzonderlijk is! Ge zou ne keer bij mij moeten komen!

Wij wonen in een bos en naast onze oprit staat een honderd jaar oude eik. Die eik staat daar niet zomaar! Dat is het openbaar toilet van ons leger bosduiven en ander gevogelte! Ge moogt u auto nog geen minuut laten staan of het is al zo ver. PLETS PLETS :shock: En het is inderdaad zo dat indien je dergelijke schijterij niet opkuist, plekken in de lak het gevolg zijn. Waar je je ook parkeert bij ons, vangen zal je! Ik zou dagelijks mijn auto moeten wassen en dat gaat dus niet...(hij staat altijd buiten).

Stel nu dat je alle duiven doodgeschoten hebt (wat ik gepoogd heb met een loodjesgeweer en wat niet gelukt is :cheesy: ) dan zijn er nog problemen. In de herfst en zelfs al in de zomer staan er vruchten aan die boom. En wat zijn de vruchten van een eik...eikels. En het zijn letterlijk en figuurlijk eikels. Bij het minste briesje wind wordt uw wagen gewoon belaagd eerder bekogeld met eikels POK POK POK. :shock: Dat geeft putten om u tegen te zeggen. Onze jeep heeft meer dan 50 zo'n putten...carrossiers geloven hun ogen niet als ze dat zien. Toen ik eens mijn wagen aan het kuisen was had ik er op 2u 7 aan mijn been. Ik dacht dat ik ging wenen.

Maar zelfs al zouden de eikels weg zijn dan nog zijn er problemen. Blijkt dat een eik een fabriek van sappen is en bovendien fungeert als hotel voor allerlei insecten (ook zij laten met plezier hun ontlasting vallen). Je krijgt dus geregeld lijmachtige substanties op uw lak die je er nauwelijks afkrijgt en eens ze weg zijn een plek (lees kleurverschil) achterlaten :shock: .

De natuur kan toch mooi zijn h?! :evil:

Het liefst van al zouden we gewoon de kettingzaag in die eik willen zetten maar hij is zo mooi en zo oud...

Ik dacht er aan om zo'n opberghoes voor extern gebruik te kopen maar ik lees dat dit blijkbaar slecht is.

Ik denk dat ik gewoon naar het stad moet verhuizen :D

Gebruikersavatar
sminnen
MINI-aholic
Berichten: 733
Lid geworden op: 05 Mei 2004
Locatie: Berchem

Berichtdoor sminnen » Vr Aug 05, 2005 21:21

Als ge dat hoort, moogt ge nog content zijn met uwen duivenstront he Smetje :cheesy:

Gebruikersavatar
Saint'04
MINI-aholic
Berichten: 705
Lid geworden op: 06 Sep 2004
Locatie: Genk
Contact:

Berichtdoor Saint'04 » Za Aug 06, 2005 3:32

Tof wonen daar precies. :cheesy:
Waarom geen carport plaatsen of iets dergelijks? Mooi dakje over de Mini en de Jeep!

Gebruikersavatar
Blade
MINI Master
Berichten: 2085
Lid geworden op: 19 Jan 2004
Locatie: Antwerpen
Contact:

Berichtdoor Blade » Za Aug 06, 2005 5:51

gezellig . . .

dien boom ging eruit, schoon of niet . . .
en loodjesgeweer haalt niet veel uit, 9mm door zijn kl*te,
dan met koordje rond zijne poot aan dien boom hangen en zeker weekske
laten hangen dat die andere dat goed zien, kiezen wel nen anderen boom dan . . .

Gebruikersavatar
smetje
MINI-aholic
Berichten: 803
Lid geworden op: 13 Jan 2005
Locatie: gentbrugge

Berichtdoor smetje » Za Aug 06, 2005 15:15

ja als ge vergelijkt mag ik mss content zijn maar op diene moment was ik zo content nie :shock:
mijn bakske staat elke dag in zijn huisje dus nie veel kans op schade dan

Gebruikersavatar
Racing Green
MINI Master
Berichten: 1154
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Antwerpen
Contact:

Berichtdoor Racing Green » Za Aug 06, 2005 16:03

Ik heb op een uitvindersbeurs eens een insta-carport gezien. Die bevindt zich in een soort dakkoffertje. Je komt waar dan ook toe klapt het ding open en tadaaaa je staat onderdak, en voor- en achteraan en ik dacht langs ??n zijkant ook beschut. 't Zag er niet uit maar was wel typisch iets voor op een uitvindersbeurs..iets wat je normaal gezien niet nodig hebt toch aan de man proberen krijgen. Werkt wel niet al rijdend..duh

Gebruikersavatar
Number 19
MINI-aholic
Berichten: 531
Lid geworden op: 11 Mar 2005
Locatie: Gent
Contact:

Berichtdoor Number 19 » Za Aug 06, 2005 18:12

Blade schreef:gezellig . . .

dien boom ging eruit, schoon of niet . . .
en loodjesgeweer haalt niet veel uit, 9mm door zijn kl*te,
dan met koordje rond zijne poot aan dien boom hangen en zeker weekske
laten hangen dat die andere dat goed zien, kiezen wel nen anderen boom dan . . .


:cheesy: Is nog geen slecht idee!

We hebben 2 garages maar daarin staan mijn zus en mijn vader hun auto.

Omdat we in zo'n bosrijke omgeving wonen mogen we alleen een carport tegen ons huis aan bouwen en daar is geen plaats voor. Mijn vader heeft nu bedacht om een verwijderbare carport in de dreef te plaatsen. Als de gemeente ooit van haar neus komt maken dat we illegaal 'gebouwd' hebben, halen we ze in 5 minuten weg. En daar kunnen ze niets opzeggen want dat mag volgens het decreet Ruimtetlijke Ordening :cheesy:

Gebruikersavatar
Blade
MINI Master
Berichten: 2085
Lid geworden op: 19 Jan 2004
Locatie: Antwerpen
Contact:

Berichtdoor Blade » Za Aug 06, 2005 18:21

ja en dat werkt een paar jaar, nog eens doen hier, is een andere generatie vogels nu en die weten dat niet h? . . .


Terug naar “Totally Off Topic”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten