Niet MINI related - oproep tot getuigen

Non MINI en andere praat
Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Niet MINI related - oproep tot getuigen

Berichtdoor Morty » Ma Dec 19, 2005 21:43

Ik wou dit even hier plaatsen daar ik dit doorgekregen heb van een vriend van mij.
Gezien er hier toch veel bezoekers komen, weet ge maar nooit.

Op 05/11/2005, omstreeks 9h50, nam mijn dochter Els, met haar zus Leen als passagier, in Wolvertem de autosnelweg A12 in de richting van Antwerpen en dit aan boord van een groene Opel Corsa. Voorbij de eerste verkeerslichten ter hoogte van het kruispunt Londerzeel werden ze tot 2 maal toe gehinderd (de weg afgesneden) door een ander voertuig met aan boord 2 jongeren. (Aantal niet met absolute zekerheid.) Na de eerste keer met opzet gehinderd te zijn (De weg afgesneden door bruusk te remmen voor haar voertuig.) is Els van de eerste naar de tweede rijstrook gegaan. Opnieuw heeft het voertuig met de jongeren haar met opzet gehinderd (De weg afgesneden door bruusk te remmen voor haar voertuig.) en is ze na een remmaneuver (Remsporen op de tweede rijstrook.) in de zijberm terechtgekomen, een paar meter voorbij de uitrit naar het industrieterrein van Londerzeel.
Ze heeft hierbij het leven gelaten...

Gelukkig overleefde haar zus Leen het ongeval en graag zouden we in contact komen met mogelijke getuigen van die ongeval.


e-mail of tel kunnen bij mij via mail bekomen worden

PS: hierop reageren mag, maar hou het deftig aub :)
Laatst gewijzigd door Morty op Ma Apr 10, 2006 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
Saint'04
MINI-aholic
Berichten: 705
Lid geworden op: 06 Sep 2004
Locatie: Genk
Contact:

Berichtdoor Saint'04 » Ma Dec 19, 2005 21:55

Mijn innig medeleven met de nabestaanden van het slachtoffer in de eerste plaats!
Kwou dat ik de tips kon geven maar kom helaas niet al te vaak in die buurt!
Het is wraakroepend hoe enkele onvolwassen mensen zoveel schade kunnen aanrichten, je wordt er triest van maar het helpt spijtig genoeg niet!

Ik kan enkel maar hopen dat ze de jongeren vinden, en ik hoop zelfs dat iemand van hier mss tips kan geven. Ze kunnen niet snel genoeg gevat worden!!!!

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Di Dec 20, 2005 5:29

Ik betuig mijn medeleven en sluit mij aan bij Frank.

Gebruikersavatar
wvs
MINI-aholic
Berichten: 486
Lid geworden op: 08 Jul 2004
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor wvs » Wo Dec 21, 2005 11:42

Langs de A12 staan veel flitsers. Kan je navragen of er geen wagen met die beschrijving geflitst is? Kleine kans maar wie weet...

Veel sterkte

W&K

Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Wo Dec 21, 2005 12:03

vind dit ook zeer droevig voor die ouders kwens ze veel sterke, khoop dat ze die kerels snel vinden en bestraffen...ik stuur dit bericht verder via mail....mss dat ze dan herkend worden door anderen..


Terug naar “Totally Off Topic”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten